Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1101
Anonym bruker
"Sjuk Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har muligens kyssesyka, for har vært syk i over en månde, men begynte å bli frisk igjen. Tok valium her om dagen å ble så jæævlig syk etter det.
Har også drukket alkohol nesten hver dag i 2 uker nå. Kødder det mye med immunforsvaret?
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du bør jo ikke drikke i det hele tatt hvis du har kyssesyke. Og ja, mye alkohol fucker med imunforsvaret.
Jo, alkohol svekker immunforsvaret.

Men ikke bare det, men kyssesyken i seg selv kan gå ganske hardt utover levra. En person jeg kjenner ble beskyldt for å drikke hardt av en lege (ikke fastlegen), da det var alt for høye leververdier i blodprøvene. Fastlegen lo av dette, og det var ikke p.g.a. fyll, men denne personen hadde hatt kyssesyken. Verdiene er tilbake til normalen nå. Men du kan jo bare innbille deg, hvordan det blir når sykdommen nesten parkerer levren, så pøser du på med en annen gift, som også kan nesten drepe levren.
Ikke rart du blir syk?!..
Jeg fikk et "knuff" i levra mens jeg hadde kyssesyke. Det sendte meg i gulvet som om jeg hadde blitt slått av Mike Tyson. Så ja, kyssesyke er hard på levra...
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke drikk alkohol eller tren eller gjør ting som tærer på kroppen når du har kyssesyken. Da kan du bli slått ut i lang tid og slite med helsa lenge årevis!!!