Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 833
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De årene som ligger på armen (det vanlige stedet, forsiden av albuen) er ekstremt lite synlige. Prøvd beltet, dusje, slå men ingenting funker. Bommet i hytt og pine. Noen som har til gode årer? Og hvilke årer man skal unngå? Har brukt håndleddet til nå, funker fjell.
Anonym bruker
"Grønn Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sliter akk med samme prob . Sliter med å finne årer, skyter litt for ofte på samme sted når jeg har funnet en åre. Og får bomskudd og bare herk. Lagt nåla på hylla noen uker gidder ikke å ødelegge bare fordi jeg er lat og ikkd gjør eb onkli innsats
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sliter akk med samme prob . Sliter med å finne årer, skyter litt for ofte på samme sted når jeg har funnet en åre. Og får bomskudd og bare herk. Lagt nåla på hylla noen uker gidder ikke å ødelegge bare fordi jeg er lat og ikkd gjør eb onkli innsats
Vis hele sitatet...
Ja var styr, men verdt det. Veit du om jeg kan bruke alle årer? Har brukt to på håndleddene til nå, det var mye lettere enn foran albuen. Håper ikke det er farlig.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde kun siden av albuen som dugde som blinkskive.
De sier lyst blod er ikke bra og skyte i men mørkt blod er greit.
Har trykt inn i begge deler utallige ganger opp igjennom så jeg skal ikke si noe sikkert.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg hadde kun siden av albuen som dugde som blinkskive.
De sier lyst blod er ikke bra og skyte i men mørkt blod er greit.
Har trykt inn i begge deler utallige ganger opp igjennom så jeg skal ikke si noe sikkert.
Vis hele sitatet...
Lyst og mørkt blod?
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok har satt hovedsakelig på de ulike årene på håndleddet. Gjør jævlig vondt i det ene. Er det vanlig?