Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 640
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tokk knipps igår for første gang og det va drit arti, men siden æ kjøpte 2 og har en igjen nu. Har lyst til å få den bort. Skal aldri bruke det igjen så lure bare på om det e safe å gå for runde 2.

Har ikke den comedown depresjonen som æ leste om, føle mæ akkurat likens som alle dagene før, mer glad faktisk.
Fuck Mr. Plod!
Du føler deg bra fordi det er dine første turer.

Tar du knipps idag vil du garrantert føle deg shit Imorgen og kanskje resten sv uka.

Hvorfor ikke nyte afterglowen og ta seg en bønne istedenfor?
Hvis jeg kun bruker det en dag så får jeg nesten alltid en afterglow dagen derpå, bruker jeg det to dager så blir jeg så deppa at jeg vil dø.

Sitat av dåven Vis innlegg
Kjør på
Vis hele sitatet...
Er du dum? Ikke svar så jævla dumt på ting som kan være farlig uten å utdype hvorfor du mener han bare skal kjøre på.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tenkte å ta halv hver med en kompis, lavere dose enn igår går det bra?
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tenkte å ta halv hver med en kompis, lavere dose enn igår går det bra?
Vis hele sitatet...
Alle her over skriver at du bør droppe det, hvorfor spør du da igjen det samme spørsmålet? Det er overhode ikke lurt å innta dette to dager på rad.

Du skriver at du aldri mer skal ta det ? Det tviler jeg sterkt på i og med at når du får gjentatte advarsler om at å ta 2 dager på rad vil mest sannsynlig fucke med hodet ditt men allikevel insisterer du på å få en type bekreftelse på at det er OK å innta det allikevel. Kjære deg, det er dette som kalles avhengighet, om enn i en veldig tidlig fase.

Tipper nok at denne ene gangen er langt fra den eneste gangen du kommer til å ta knips.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, sånn seriøst. Drit i det og spar det til en annen gang. Ikke undervurderer mdma det kan virkelig fucke med psyken din
Tre måneder mellom hver tur er vel den hyppigheten man er enig om, en jo lenger mellom turene jo bedre blir turene.

Dette er vel den gjengse meningen om knips og eller mdma.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alle her over skriver at du bør droppe det, hvorfor spør du da igjen det samme spørsmålet? Det er overhode ikke lurt å innta dette to dager på rad.

Du skriver at du aldri mer skal ta det ? Det tviler jeg sterkt på i og med at når du får gjentatte advarsler om at å ta 2 dager på rad vil mest sannsynlig fucke med hodet ditt men allikevel insisterer du på å få en type bekreftelse på at det er OK å innta det allikevel. Kjære deg, det er dette som kalles avhengighet, om enn i en veldig tidlig fase.

Tipper nok at denne ene gangen er langt fra den eneste gangen du kommer til å ta knips.
Vis hele sitatet...
Skal stå over for idag. Tenke ikke å gjøre det igjen. Liker å prøve nye ting, prøvde sopp ett år siden og har ikke rørt siden da og lsd 6 måneder siden første og siste gang. Leste litt på nett at det ikke e noe særlig å gå for runde 2, forholder meg til bønne istedenfor

Blir det noe farlig å drikke idag? Med tanke på gårsdagen, eller burde æ bare ta det rolig med film og bønne?
Hva gjør at du ikke vil ta det igjen? Om du skal ta den siste for å bli kvitt vent hvertfall en uke. Om det er en ørliten sjanse for du skal prøve igjen vent 3 mnd
Nedstemtheten kommer svært sjelden dagen derpå. To-tre dager etter er mer normalt. I tillegg er det jo også litt avhengig av dose. Kjører du på i dag igjen risikerer du en enda kjipere downer.

Det du egentlig spør om er om det går bra å prøve å legge inn en bestilling på den samme godfølelsen du hadde i går, som nå koster dobbelt så mye og neppe smaker halvparten så godt.

Jo, altså, det går sikkert bra, men som du forhåpentligvis forstår utifra svarene her er konsensus at det er en dårlig idé uavhengig av hvorvidt det "går bra".

Jeg regner med det er mange av oss her inne som har lært av å gå på trynet en gang eller sju. Når folk flest sier at det er en dårlig idé er det ikke fordi de innerst inne elsker å sitte på sine høye hester og lire av seg det ene moraliserende svaret etter det andre, men fordi erfaringene ofte er dyrekjøpte.

Det er også nok av folk her inne som har trodd at de har hatt god kontroll og aldri kom til å bli avhengig av noe. Når man snakker om en klassisk slippery slope er det ofte ikke rusmiddelet i seg selv (med unntak, selvsagt) som innledningsvis er problemet, men tankene man har rundt bruken av det, og hvor langt man strekker seg for å forsvare eget resonnement i møte med tydelige og gjentatte advarsler fra folk med mer erfaring og som vil en vel.

Ser du svarte at du skulle stå over i dag — godt valg!

Er vel ikke akkurat noen krise å drikke i dag, men personlig ville jeg ikke bøtta innpå til langt utpå natta dagen etter en roll.
Sist endret av Stravinski; 24. mars 2023 kl. 19:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg liker hvordan freak har blitt snikrobotisert og ikke eier sunn fornuft og kritisk tenkning.

La meg ta et eksempel - Gitt at TS har 2 stk MDMA tabletter og vil aldri ta det igjen, så er det ikke farlig på noe som helst måte å ta 1 tablett to dager på rad. Vil han få redusert effekt på dag 2? Absolutt. Vil nedturen bli værre? Absolutt. Er det farlig? Næææh. Prøver jeg å bagatellesere det? Nei.

Dere kan gjerne ramse opp "DU MÅÅÅ VENTE 3 MND MELLOM HVER GANG", men noe sier meg at de som sier dette er de som er dårligst til å forholde seg til sine egne regler.

Til TS. Det er fint at du dropper å ta det idag. Du ville blitt superskuffa. Du ville bare fått en brøkdel av effekten av den du hadde igår.