Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1241
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har fått to oxy på 80 mg, de er rødbrune litt avlange med delestrek. Noen som veit om de funker som vanlig oxy? Er det bare å tygge på de så får man full effekt med en gang?
Oxy 80mg skal være grønne og runde.

Legg ut bilde.
Aldri sett røde oxy 80, heller ikke depottabletter med delestrek.

Ville gjort litt research på pillene før jeg spiste dem.

Hvis det viser seg å være riktig piller vil tygge de mens du drikker en kopp kaffe fjerne depoteffeketen bra.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
https://imma.gr/119398xb2d39

Det er halve tabletten det er bilde av
Har hatt de selv, lykke til med å tygge de. Verdens hardeste tabeletter
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Gikk greit å tygge de ���� har du peiling på om det er samme styrke som «ekte» oxy?
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvis noen her har peiling. Jeg tygde halve tabletten altså 40 mg før i dag Fikk ok funk. Burde jeg vente til i over i morgen til å ta neste 40 mg eller kan jeg få like grei funk av å tygge 40 mg med 24 timers mellomrom
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Altså fire dager på rad. Eller burde jeg ta annenhver dag. Har 40 mg til 3 dager til
Det vil funke med 24timers mellomrom. Noe toleranse kan bygges, men ikke noe nevneverdig. Pass på, lett å bli glad i oxy.
Aaah de der ja... De har den sykeste depot greia ever. For å fjerne depot effekten på disse så må du knuse den også putte det i en flaske med 2 deler kola og en del sitron juice. Så riste driten innemellom i ihvertfall 8timer.

Inni tablettene så er det noen kuler av noe slag som er steinharde. Å når det kommer i kontakt med veske så blir det bare en seig gugge, akuratt som reltebon bare litt værre. Å tygge disse har lite for seg. Man fjerner kanskje bittelitt av depot effekten ved å gjøre det
Sist endret av Alge; 20. mars 2023 kl. 02:27.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Virker de etter 20 timer også eller hehe :-)

Blande med kola brusen eller rusmiddelet? Og sitron? Skal prøve hvis du mener brusen
Depot er knall det, fjern mye lenger. Skal jeg være fjern like lenge på oxynorm så går det jo dobbelt så mange tabletter, så spurte om å få en depotvariant neste gang.
Mvh
Sist endret av Bobben79; 20. mars 2023 kl. 08:38.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men om man bryter depot effekten vil vel rusen være mer intens eller tar jeg feil
Ikke som jeg har merket, tar lenger tid før det funker bare. (Med depotvariant mener jeg) Evt. ta 10mg større dose om det er depot, ikke gjort det selv.
Mvh
Sist endret av Bobben79; 20. mars 2023 kl. 09:03.
Aldri sett den type der før, har sett 80mgs brune.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvordan inntar man disse for best effekt utenom å skyte? De blir jo til tykk gelé om jeg koker opp og blander med vann, nekter å skyte den gugga inn i årene. Plugging? Noen som. Har prøvd?
Ta gugga inn i ei pumpe, og trykk det inn i rompa.(uten kanyle)
Effekten vil da være tilnermet som skyting, med raskere og bedre biotilgjengelighet enn å spise/drikke gugga.
Piller som blir gelé når du koker blir ofte lettere å jobbe med om du tilsetter litt kaldt vann i oppkoket, men jeg er temmelig sikker på at denne Accord oxy’en ikke bør skytes ut i fra det jeg husker av den. Det er ikke så gøy å sløse bort en hau med oxy i filtrer heller.
Det er en av de vanskeligste oxy’ene å misbruke så hvis du skal gjøre noe annet enn å spise disse så vil det være enklest å bare pløgge den..

Jeg husker en gang for mange år siden, første gang jeg kom over dette merket, da hadde jeg med meg noen på fylla, endte med at vi pulveriserte noen piller og kakket det inn i noe amfetamin så de ikke skulle være så jævlige å snorte.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er det da bare å knuse tabletten, riste ut med vann i sprøyta og plugge i bakenden? Ikke noe koking og greier?
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Anbefaler deg å teste den for fentanyl, ettersom den ser litt shady ut. Anbefaler forøvrig å alltid teste opiater for fentanyl. Forhåpentligvis kommer det en test for Protonitazen snart også.
https://testkitsnorge.no/