Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 962
Hei. Er det waste å ta mye kokain oralt (i munnen)?

Elsker å rubbe kokain i munnen, altså tannkjøttet og elsker spesielt å ta det på tunga, og holde spyttet litt så kokain blandes i spyttet å svelge. Det gjør jo at tunga og tannkjøttet samt tennene blir bedøvd, og jeg elsker den følelsen. Første gang jeg prøvde kokain hatet jeg å bli bedøvd i munnen, så jeg tok skjeldent i munnen, men begynte etter hvert å gjøre det, og nå elsker jeg å gjøre det hver gang jeg drar opp striper. Tar gjerne en halv til en hel stripe i munnen, jo mer bedøvet, jo bedre syns jeg. Men det jeg lurer på, er dette waste av kokain? Eller tas det opp i slimhinnene akkurat som i nesa å gir samme rus? Regner med en del kokain går ned i magen ned spyttet når jeg har det i munnen, og magen tar vel opp mesteparten av kokainen man både sniffer å tar oralt?

Bør man kun ta "restene" i munnen etter man har sniffet alle linjene for å hindre waste, eller taper man ikke noe på å ta det oralt?

Elsker smaken av kokain
Sist endret av Tinnie; 23. mars 2023 kl. 13:52.
Det er skikkelig waste. Hvis du liker å bedøve kjeften så kan du kjøpe en tube med lidocain. Samme effekt til 1/100 del av prisen
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Det er skikkelig waste. Hvis du liker å bedøve kjeften så kan du kjøpe en tube med lidocain. Samme effekt til 1/100 del av prisen
Vis hele sitatet...
Et spm til 😊 vet du om d er waste også å sniffe dersom nesa er tett? Skal colaen langt inn for å bli tatt opp, eller tas d også opp i ytterste del?

Og må nesa være "fuktig/våt" for å ta opp stoffet?

Sliter veldig med veldig tett og tørr nese, og det er plagsomt når jeg skal snorte.

Bruker å fukte nesen litt for å løsne opp og få litt fukt i den. Renser også 2 ganger om dagen med sånn nesehorn.
Det fungerer helt klart best når nesen din er på «baseline». Med engang nesen begynner å fuske så blir det vanskelig å få noe utbytte etter min mening. Nesen trenger ikke å være dryppende våt da kokainet smelter uansett, men det er ofte litt som blir værende, da snorter jeg en dråpe vann.

Når man er på det punktet at nesen begynner å bli ett stort problem så har man noen valg man ta. Du kan enten ta en pause, eller du kan «jage dragen» videre. På det punktet så er det nesten like greit å begynne med crack. Det skal sies at crack er ganske next level selv om det er det samme stoffet. Jeg nyter ikke kokain på samme måten lenger etter at jeg begynte å røyke crack.
Kompis, du har opprettet 7 uavhengige tråder om kokain på 1 uke. Nå skal ikke jeg moralisere for mye, men det virker som du har et voksende problem som du snarest må gjøre noe med.
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Det er skikkelig waste. Hvis du liker å bedøve kjeften så kan du kjøpe en tube med lidocain. Samme effekt til 1/100 del av prisen
Vis hele sitatet...
Yo, er det lov å kjøpe d i Norge? (Reseptfritt?) Har lest at små mengder lidokain er reseptfritt. Hvilken tube for oralt? Fins jo feks hudkrem med lidokain for smertelindring osv. Elsker generelt bedøvende effekt i kjeften ja, men elsker også smaken på kokain 😅.

Sitat av Jorg Vis innlegg
Kompis, du har opprettet 7 uavhengige tråder om kokain på 1 uke. Nå skal ikke jeg moralisere for mye, men det virker som du har et voksende problem som du snarest må gjøre noe med.
Vis hele sitatet...
Yea.. lider dessverre av kokainavhengighet. Og har mye spørsmål rundt kokain, alttt for mange. Skal prøve å begrense meg med tråder 🤣🤧
Sist endret av Tinnie; 24. mars 2023 kl. 00:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.