Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 897
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, tenkte bare skrive denne tråden da jeg ikke fant noen andre som hadde skrevet om dette.

Bruker speed så og si nesten daglig. Kom på i dag at jeg kunne prøve røyke det. Gjorde siggen våt og fikk en 70mg linje til å sette seg fast på papiret. Tok også ut tobakken i en til en til sigg og blandet det med rundt 60mg og puttet det tilbake i siggen. Røyka begge. Luktet jævli rart og smakte rart men var ikke helt ufyselig. Fikk en merkelig rus synes jeg, jeg ble rusa men føltes absolutt ikke ut som noe speed rus. Ble litt tung i hodet og trøtt i øynene. Iblandt når jeg skulle trykke på telefonen gjorde jeg dette i slomo. Var faktisk bittelitt ksalol lignende(men kunn pga tregheten i kroppen og tungheten i øynene). Ville absolutt IKKE sammenlignet dette med ksalol i det hele tatt egentlig. Skalv en del men det var på en måte inni meg jeg skalv, litt vanskelig forklare. Ble bare trøtt og holdt på å sovne av en del ganger. «Rusen» varte i rundt 45 minutter. Kunne funnet på å gjort det igjen om jeg kjeda ræva av meg, men er ikke noe jeg ville anbefalt egentlig. Litt waste og er nokk absolutt ikke bra for lungene + at du er aldri helt sikker på hva speedn er blanda ut med. Vil bare si jeg var heldig med denne som gjor at jeg ikke forgiftet lungene mine helt.
Hørt enkelte mene man ikke kan få noe rus av å røyke speed mens andre mener man kan få det. Jeg mener man kan få det men det er stor sjans for hodepine og egentlig bare waste av stoffet. Noen andre me erfaringer?
Har prøvd å røyke det på bong, men det smakte så kjemisk og svidde i lungene at det ble bare med noen få forsøk. Crystal kan jo fordampes og røykes har jeg skjønt, uten å ha prøvd det. Å røyke vanlig amfetamin tenker jeg nok er rimelig meningsløst da det vil dekomponeres når det passerer rundt 70 grader, så om jeg har skjønt teorien riktig så vil du altså ødelegge amfetaminet på denne måten uten å få noen rus av det. Jeg fikk heller ingen form av det når jeg prøvde...
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke prøv å røyke et amfetaminsalt. Det er kun freebase meth som røykes rundtom såvidt jeg vet om. Også kjent som 'crystal meth'.
Jeg har prøvd dette selv etter å ha gått tom for ice… Det er iallfall ikke noen rus å hente ved å prøve dette så spar dere fra slik idioti, den effekten man får føles mer som en bieffekt av at man skader kroppen, det føles ikke ut som amfetamin i det hele tatt. Gift.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke prøv å røyke et amfetaminsalt. Det er kun freebase meth som røykes rundtom såvidt jeg vet om. Også kjent som 'crystal meth'.
Vis hele sitatet...
Det er ikke freebase meth man røyker, det er Meth Hcl
Sist endret av DrDeath; 21. februar 2023 kl. 18:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dekomponeres vil det nok ikke som jeg så det var skrevet over. Årsaken er at stoffet ikke vil løse seg opp i tobakken. Det du derimot gjør er å ødelegge stoffet da amfetamin har smeltepunkt på 11 grader, og kokepunkt på 203 grader. En sigarett vil ha ca 900 grader når man trekker inn. forskjellen på 700 grader vil ødelegge amfetaminen og du sitter igjen med en ræææv high.
hilsen kjemistudent
Sist endret av daveholden420; 23. februar 2023 kl. 17:53.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Jeg har prøvd dette selv etter å ha gått tom for ice… Det er iallfall ikke noen rus å hente ved å prøve dette så spar dere fra slik idioti, den effekten man får føles mer som en bieffekt av at man skader kroppen, det føles ikke ut som amfetamin i det hele tatt. Gift.



Det er ikke freebase meth man røyker, det er Meth Hcl
Vis hele sitatet...
Takk for korreksjon. Freebase vil man heller ikke røyke. Mener å huske at freebase speed og meth muligens er farlig.