Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 603
As the titel sier.. Holder det med en blås i alkometeret nå så dukker det eventuelt opp spor av andre ting?

https://www.ringblad.no/slik-skal-up...s/5-45-1603968 Grønn på fingrene og grønn på data
Sist endret av Krølleløffe; 23. februar 2023 kl. 16:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nei. Blåsetest er kun for alko. Spyttprøver på dop. Så blodprøve
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Nei. Blåsetest er kun for alko. Spyttprøver på dop. Så blodprøve
Vis hele sitatet...
Ja det jeg mener og.. Men den artikkelen gjorde meg skeptisk.. leste du den?
"– I år har vi fått nye og betydelig mer effektive spytt-tester til UP og politiet. Disse gjør det adskillig lettere å avdekke annen rus enn alkohol, sier Smedsrud videre."
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
"– I år har vi fått nye og betydelig mer effektive spytt-tester til UP og politiet. Disse gjør det adskillig lettere å avdekke annen rus enn alkohol, sier Smedsrud videre."
Vis hele sitatet...
Ja jeg prøvde og redigere og rette for harde livet før du kom meg i forkjøpet Men tror du at det blir lengre sporing osv? Forventer ikke at du vet, men
Regner med de har en lavere cut-offverdi. Samt kan spore flere stoffer per kasett.

Men det er kun spekulasjon
Sist endret av SkammeligNykter; 23. februar 2023 kl. 16:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.