Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 921
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sniffet 20mg 19:00. Tror den er ca 70% ren så jeg har bare fått i meg i verste fall en lav medisinsk dose. Kjennes ut som en kaffekopp liksom. Må få sovnet senest 02:00 i natt… Påvirkes søvnen av så minimal dose tror dere? Det blir 7t etter inntak da
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lykke til, jeg ville fått problemer med å sove i samme situasjon. Da ville jeg måttet ta Seroquel / Quetiapin (samme stoff, to navn) for å få sove.
Du er heldig hvis du klarer å sovne til kl 02 i natt hvis du er helt uten toleranse. Men det er ikke umulig. Dagsform ellers kan spille inn.
Vist det er så viktig for deg og sovne før 0200. Hvorfor i alle dager sniffer du amf først og spør etterpå? Har du ikke satt deg litt inn i hva slags narkotika du bruker?
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Planen var å sitte oppe i natt og lese, men ble plutselig innkalt til jobb i morgen tidlig. Hadde ikke gjort det hvis jeg visste at jeg måtte på jobb
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan gikk det? Av nysgjerrighet, hvor mye tilsvarer (ca selvsagt, siden man aldri vet kvalitet) 20mg gatespeed til feks attentin, eller aduvanz? Er det 1:1 på attentin? Man får jo fint sove om natten etter inntakt av attentin / aduvanz på morningen