Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 931
Hei likte å røyje cannabis, men måtte slutte pga at folk luktet det på meg......så nå har jeg begynt å drekke. tenker på helsa så lurer på å kjøre på med cannabis igjen, men trenger da en vaporizer som virkelig fungerer, gjerne på brunt og grønt ? noen tips
Er det et krav at den er portabel? Om ikke kan jeg trygt anbefale Arizer Extreme Q. Den fungerer veldig fint til både marihuana og hasj.
Bruker arizer air portabel. Knall saker
Kan anbefale Dynavap på det varmeste. Er en liten læringskurve med den, men når du får teknikken inne er det null stress. Trenger bare en jetbrenner. Null batteri
hippie in the making
kong1avkutoppen's Avatar
16 1
Flowermate Slick.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gå heller for Storz & Bickel sine. Crafty+ eller Plenty f.eks. De foreslåtte over her er billigere typer og kan ikke måle seg med Storz. Volcano og Mighty+ går for å være de beste på markedet, men koster også litt.
Alt annet enn pax..
Tiny might 2 fra Finland. Eksepsjonelt kjapp å bruke, god smak og funker bra. Den er tenkt for dry herb.

Vet ikke hvor god den er for brunt.

Folk skriver den er bedre enn mighty+ men det er litt forskjellig bruk. Tm2 kan du tømme på 2 trekk med justerbar bowl.

Mighty er en slipper visstnok som du står med i 8-10 mim per bowl


Hørt mye bra om sticky brick. Vet ikke hvor bra de funker for brunt tho
Bruker Da Buddha Vaporizer til alt.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av lancer Vis innlegg
Kan anbefale Dynavap på det varmeste. Er en liten læringskurve med den, men når du får teknikken inne er det null stress. Trenger bare en jetbrenner. Null batteri
Vis hele sitatet...
Ett Dynavap oppsett med adapter til glassbong å en hel del øvelse og feiling, så er det vel stort sett lite som slår det prismessig. Anbefalest å investere i en jettbrenner i kvalitetsegmentet, så er du "baked" lenge!
Sitat av Mr.Septik Vis innlegg
Ett Dynavap oppsett med adapter til glassbong å en hel del øvelse og feiling, så er det vel stort sett lite som slår det prismessig. Anbefalest å investere i en jettbrenner i kvalitetsegmentet, så er du "baked" lenge!
Vis hele sitatet...
får å induksjonsvarmer til den dog dyre i kjøp men billig å lage selv, foretrekker lighter med 3 flammer fremfor 1. verdt med dynavap og bong
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tuller du? En dynavap koster vel 850spenn elns, med ekstrautstyr blir det over tusenlappen. For den prisen får du en Flowermate Slick som ikke krever øvelse eller en egen brenner.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tuller du? En dynavap koster vel 850spenn elns, med ekstrautstyr blir det over tusenlappen. For den prisen får du en Flowermate Slick som ikke krever øvelse eller en egen brenner.
Vis hele sitatet...
Da anbefaler jeg deg å gå for Flowermate, mate
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har den, skal kjøpe en til nå som backup.

Har også brukt dynavap, og den funker jo. Men til samme pris som en elektrisk vape vil jeg kalle den grovt overpriset.
Er det viktig at den er portabel?

De stasjonære slår hardere.
Vil legge til at jeg har en Arizer air max fra før, men den er helt ubrukelig, usikker på om det er noe galt med den, kommer ut minimalt med vapor, eller kanskje jeg gjør noe feil
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ville forsøkt å feilsøke, kanskje den trenger en kalibrering ? Noen vaporizere trenger visst det.

Hvis du er åpen for stasjonær vaporizer ville jeg sjekket ut ball-vaporizer. Mye spennende der(syns jeg.)

F.eks. flowerpot b-0, Qaroma,Taroma lite
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjenner ikke den modellen, men det er jo ikke hjernekirurgi. Du fyrer grønt, ikke sant? Blir varene brent til brun farge?
Sitat av Isvarmt Vis innlegg
Vil legge til at jeg har en Arizer air max fra før, men den er helt ubrukelig, usikker på om det er noe galt med den, kommer ut minimalt med vapor, eller kanskje jeg gjør noe feil
Vis hele sitatet...
Når du vaper grønt i arizer air så må du først bruke grinder for og få det fluffy ,så fyller du glass røret med weeden og ikke stamper den hardt. Og legger en medfølgende rist i bunn av glassrøret før du putter den in i arizern opp ned. Den varme luften skal strømme enkelt gjennom weeden så den varmes opp jevnt.skal se om jeg finner instruks videon jeg brukte. Fyrer på grønn setting,det er ca 190-200c

https://youtu.be/gcS7YZoyADI

Fulgte instruksjonene i den videoen og etter det har jeg hat bare positive erfaringer med arizer,det sparker som en hest I starten gjorde jeg det feil og resultatet ble dårlig Vapor.
Sist endret av Sæd; 2. desember 2022 kl. 19:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Takk sæd kan jeg bruke hash i arizer air max? kanskje ved å blande med tobakk?
Sitat av Isvarmt Vis innlegg
Takk sæd kan jeg bruke hash i arizer air max? kanskje ved å blande med tobakk?
Vis hele sitatet...
Pulverisere hasjen men ikke pakk den sammen ,den varme luften må flyte fint gjennom det organiske materialet for og få utnyttet det mest. Tobakk ville jeg droppet,men du kan bruke bittelitt weed i bunn av arizerrn før du har hasjen over.