Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3055
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenkte å kjøpe et par men har null erfaring. Er dette sterke saker for en med null benzo toleranse? Er snakk om 1 mg. Jeg har kun kjennskap til bensedin og rivotril. Hvordan er ksalol i forhold til disse to?

Og skal det svelges eller legges under tunga?
https://www.benzo.org.uk/bzequiv.htm
1mg ksalol tilsvarer rundt 20mg rivotril eller valium(bensedin).

Jeg ville startet med en og se an formen, effekten kommer også veldig fort, typ 15-30min.

Rusen vil vare noe kortere enn valium eller rivo, da halveringstiden er mye kortere.
Sist endret av Bolebenny; 2. november 2021 kl. 19:43.
Sitat av Bolebenny Vis innlegg
https://www.benzo.org.uk/bzequiv.htm
1mg ksalol tilsvarer rundt 20mg rivotril eller valium(bensedin).

Jeg ville startet med en og se an formen, effekten kommer også veldig fort, typ 15-30min.

Rusen vil vare noe kortere enn valium eller rivo, da halveringstiden er mye kortere.
Vis hele sitatet...
1mg ksalol tilsvarer ikke rundt 20mg rivotril. Det tilsvarer ca det samme. Regner men ifølge det i linken tilsvarer 1mg ksalol ca 20mg valium som du sikkert mente.
Ikke prøvd ksalol men vanlige xanax og 1-2mg xanax kjennes godt. Til tross for kortere halveringstid synes jeg "rusen" varer lengre.
Sist endret av NokErNok; 2. november 2021 kl. 19:46.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
1mg ksalol tilsvarer ikke rundt 20mg rivotril. Det tilsvarer ca det samme. Regner men ifølge det i linken tilsvarer 1mg ksalol ca 20mg valium som du sikkert mente.
Ikke prøvd ksalol men vanlige xanax og 1-2mg xanax kjennes godt. Til tross for kortere halveringstid synes jeg "rusen" varer lengre.
Vis hele sitatet...
Hei, du har helt rett, her skrev jeg feil ja . Xanax og rivotril er ca like sterke
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
1mg ksalol tilsvarer ikke rundt 20mg rivotril. Det tilsvarer ca det samme. Regner men ifølge det i linken tilsvarer 1mg ksalol ca 20mg valium som du sikkert mente.
Ikke prøvd ksalol men vanlige xanax og 1-2mg xanax kjennes godt. Til tross for kortere halveringstid synes jeg "rusen" varer lengre.
Vis hele sitatet...
Så ksalol og rivotril er ca like sterke? Tenker jeg prøver meg fram med én og én da. Tenkte å bli litt pillefjern ikveld, men har ingen planer om å ende opp i glattcella.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så ksalol og rivotril er ca like sterke? Tenker jeg prøver meg fram med én og én da. Tenkte å bli litt pillefjern ikveld, men har ingen planer om å ende opp i glattcella.
Vis hele sitatet...
Det ender sannsynligvis ikke på glattcelle etter 1 ksalol eller 2.
Har aldri mistet kontrollen på alprazolam. Men jeg doserer sjelden over 2 mg.
Jeg blir bare sykt chill og 100% angstfri, og jeg kjenner selv at jeg er påvirket.

Rivotril derimot, da kjenner jeg ikke noen rus. Kjenner ikke noe velbehag og chillemodus. Kan risikere å ta for mange nettopp for at man ikke merker at funken kommer snikende, og plutselig blacker man ut.

De to pillene er ikke sammenlignbare for meg personlig hvertfall.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det ender sannsynligvis ikke på glattcelle etter 1 ksalol eller 2.
Har aldri mistet kontrollen på alprazolam. Men jeg doserer sjelden over 2 mg.
Jeg blir bare sykt chill og 100% angstfri, og jeg kjenner selv at jeg er påvirket.

Rivotril derimot, da kjenner jeg ikke noen rus. Kjenner ikke noe velbehag og chillemodus. Kan risikere å ta for mange nettopp for at man ikke merker at funken kommer snikende, og plutselig blacker man ut.

De to pillene er ikke sammenlignbare for meg personlig hvertfall.
Vis hele sitatet...
Enig, xanax kjenner man ofte godt, mens rivotril kan lure deg til å tro at du er edru. Det jeg liker med rivotril er den formen du får dagen derpå.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Xsnax er på linje med rivotril ja

Kan være du vil lese denne
https://freak.no/forum/showthread.php?t=328525
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det ender sannsynligvis ikke på glattcelle etter 1 ksalol eller 2.
Har aldri mistet kontrollen på alprazolam. Men jeg doserer sjelden over 2 mg.
Jeg blir bare sykt chill og 100% angstfri, og jeg kjenner selv at jeg er påvirket.

Rivotril derimot, da kjenner jeg ikke noen rus. Kjenner ikke noe velbehag og chillemodus. Kan risikere å ta for mange nettopp for at man ikke merker at funken kommer snikende, og plutselig blacker man ut.

De to pillene er ikke sammenlignbare for meg personlig hvertfall.
Vis hele sitatet...
Kjøpte 15 stk. Har spist 4 stk. Begynner å kicke inn ganske greit, null stress akkurat nå selv med ei venninne som freaker ut på kjøkkenet.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slukner på 10min etter 1 mg.Beste innsovningen for min del.