Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1695
Jeg fant en mystisk skje på rommet til broren min i dag. Fins det noen annen broksområde for denne utenom å smelte heroin?

Bilder:

http://www.hostviser.com/div/AUT_4501.JPG
http://www.hostviser.com/div/AUT_4502.JPG


Den ser ikke ut til å være brukt, men dette lover ikke godt. Jeg vet han bruker hash og jeg har tidligere funnet underlige ting (mere her ).
hmm..den har jo ikke blitt brukt da...
det er en bøyd skje for gawd sake!
slutt og plag broren din
ja, bare en bøyd skje. kanskje han bare graver opp lik eller.no!
trenger ikke være narkis da vettu
hvis det er hasj han bruker er jeg helt sikker på at han bruker den skjea til varme godsakene. men uansett, slutt og snok på rommet til broren din!!
There is no spoon

Syntest du ikke du er littt for misstenksom mot bror din. Kansje han bare liker brød og analsex med skjeer..
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
merkene pleier dessuten å være på selve skjeen, ikke på håndtaket
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
kanskje han liker å pusse og polere?
Den skjeen så ikke særlig brukt ut?
ser egentlig heller ut som at broren din har vært på besøk hos uri geller en tur. kjenner også noen som har noen rare missformete skjerer. tror heller at broren din kjenner noen som kan bøye skjer og har fått en suvenir. eller har testet selv.
tja, hvem vet. kanskje broren din har funnet ut av matrix ellernoe slikt? finnes jo slike snålinger som klarer å konsentrere seg å slikt å bøye skje'er med noe sånn mediterings bullshit ellernoe i den duren. hehe. ikke vet jeg. =]
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Moderne kunst kalles det, K U N S T.
Opprinnelig postet av RoadKill
There is no spoon

Syntest du ikke du er littt for misstenksom mot bror din. Kansje han bare liker brød og analsex med skjeer..
Vis hele sitatet...
ligger nok noe i den teorien, ja.

dessuten, han der uri geller, tilstod han ikke forleden at triksene hans var bare kødd?
Tror nok bare han har sittet å kjedet seg
heh. jeg har gjort det der med mange skjeer. kun ut av kjedsomhet.. hva med å gi brodern litt privatliv din snok?
Opprinnelig postet av Kongen
Jeg fant en mystisk skje på rommet til broren min i dag.
Vis hele sitatet...
Var ikke helt rikktig, trodde ikke det villg gjøre noe fra eller til så dere fikk den korte historien.

Faktum er at min mor skulle vaske noen klær, hun så etter på rommet til brorern min om han hadde noen i samme kategori som kunne vaskes samtidig, det hadde han, i en buks lomme lå den aktuelle skjene.

Hun viste den til meg, og var sur på han for å ha ramponert den. Jeg derimot ante at skjenne var bøyd av andre grunne en av kjedsomhet så jeg postet her.
Uansett, spør han om dere syns det er greit at han snoker på rommet til broren, eller om dere syns at han skal gi broren mer privatliv?
Nei, han spør hva de skjene kan brukes til!
ffs da folkens!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
End of discussion tenker jeg vi sier