Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 201
Hei, jeg tenker å kjøpe apple watch til dama i gave, problemet er at jeg ikke aner hvilken som skal kjøpe eller som er bra valg.

Utifra noen søk på google virker det som om apple watch 9 er den nyeste på markedet per dags dato. det selges også apple watch 8 og 7 før dette, er det stor forskjell på disse egentlig?

Hvis vi fokuserer på apple watch 9, så ser jeg også at her er det forskjellige valg, med store forandringer i priser, som jeg ikke fatter noe som helst av.

for eksempel så har elkjøp:

Apple Watch S9 45mm GPS+CEL (Silver SS/Storm Blue Sport Band) M/L til
10290 kroner : https://www.elkjop.no/product/mobil-...band-ml/673191


mens Apple Watch S9 45mm GPS+CEL (Midnight Alu/Midnight Sport Loop) koster 7090,-

så har man
Apple Watch S9 45mm GPS (Starlight Alu/Starlight Sport Loop) til 5890 kroner

når jeg sammenlikner disse 3 på elkjøp sin side, så ser jeg at sistnevnte her ikke kan ringes eller sende sms med, så da blir fort denne uaktuell, mens de 2 andre her kan man ringe og sende sms med, så da er kun disse 2 aktuelle.

Så når jeg sammenlikner, så ser det ut som teknisk sett så er de helt helt like? så hva forklarer da denne prisforskjellen?

Er det noen som har kjøpt/har erfaring med dette som kan hjelpe?