Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 4541
Tittelen er korrekt - jeg har spist 20 Rivotril, fra glassene man får kjøpt nede rundt Gunerius. Hadde et helt glass, men fikk ingen funk, så testa dette med de 20 siste.
Har ikke spist Rivotril på flere uker, så toleransen burde vært nede.

Dette er et eksperiment. I går spiste jeg 10-15 Rivo + kanskje 6mg Ksalol (Dette er de eneste Ksalolene jeg har spist på et halvt år, så de er ikke skyld i noen toleranse de heller) og kan ikke si jeg kjente stort mer enn Alprazolamen. Og jeg var rundt foreldre og dama mi, så ikke kom med noe "du merker ikke sjøl at du er rusa!". Alle, inkl. meg oppførte seg normalt.

Skal oppdatere tråden fortløpende.

Her er det morsomme - tygde alle i kjeften samtidig og det smakte søtt som faen, godteri. Mitt gjett er at det bindemiddel, sukker, mint og noe andre greier oppi der.
Jeg hadde lett kjøpt en pakke godteri som smaker sånn der haha!
Sist endret av krystallkongen; 31. januar 2020 kl. 12:34.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette blir spennende!
Titegn
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
oppdater oss!
Føler meg fortsatt knall edru, spiser "frokost" med avokado og banan Og kaffe såklart!

Poenget er at man stemmer med lommeboka. Og man betaler mye penger for 100 piller. Hvis de ikke funker har du stemt for at du gjerne gir bort pengene dine mot piller som ikke funker som de skal. Og da fortsetter det bare. Blir folk mer kresne, blir varene bedre!
Sist endret av krystallkongen; 31. januar 2020 kl. 12:55.
20 stk? Ja nei hva som skjer nå er umulig å si - og når du en gang oppdaterer tråden er det slett ikke sikkert du selv heller kan si hva som skjedde. Lykke til - nesten så jeg ønsker at glasset kun inneholdt godterier heller enn rivo. For 20 rivo høres ut som en temmelig drøy dose.
Sist endret av _abc_; 31. januar 2020 kl. 12:58.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Tittelen er korrekt - jeg har spist 20 Rivotril, fra glassene man får kjøpt nede rundt Gunerius. Hadde et helt glass, men fikk ingen funk, så testa dette med de 20 siste.
Har ikke spist Rivotril på flere uker, så toleransen burde vært nede.

Dette er et eksperiment. I går spiste jeg 10-15 Rivo + kanskje 6mg Ksalol (Dette er de eneste Ksalolene jeg har spist på et halvt år, så de er ikke skyld i noen toleranse de heller) og kan ikke si jeg kjente stort mer enn Alprazolamen. Og jeg var rundt foreldre og dama mi, så ikke kom med noe "du merker ikke sjøl at du er rusa!". Alle, inkl. meg oppførte seg normalt.

Skal oppdatere tråden fortløpende.

Her er det morsomme - tygde alle i kjeften samtidig og det smakte søtt som faen, godteri. Mitt gjett er at det bindemiddel, sukker, mint og noe andre greier oppi der.
Jeg hadde lett kjøpt en pakke godteri som smaker sånn der haha!
Vis hele sitatet...
Send meg et bilde av utgangsdato og undersiden av glasset. Jeg har labtestet mye av rivoen som flyter rundt
De rumenske glassene inneholder bøfferivo, så jeg er mer redd for å ikke merke noe, for å si det sånn

På norske glass skal det stå Clonazepam som innhold, på de rumenske står det Klonazepam. I tillegg står det masse dritt på et språk de færreste i Norge skjønner.

Føler meg fortsatt helt klar.
Snøvler ikke.
Hadde det vært 2mg Klonazepam i hver pille hadde jeg begynt å merke noe nå. Noe jeg ikke gjør.

Sitat av wayup369 Vis innlegg
Send meg et bilde av utgangsdato og undersiden av glasset. Jeg har labtestet mye av rivoen som flyter rundt
Vis hele sitatet...
Hva sier labtestene?
Sist endret av krystallkongen; 31. januar 2020 kl. 13:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
På norske glass skal det stå Clonazepam som innhold, på de rumenske står det Klonazepam.
Vis hele sitatet...

På norske skal det stå klonazepam. Ikke clonazepam
Sist endret av Stearinlys; 31. januar 2020 kl. 13:15.
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
På norske skal det stå klonazepam. Ikke clonazepam
Vis hele sitatet...
Riktig, skrev feil i farta

Føler meg fortsatt oppegående, ser på serie med dama og drikker kaffe.
Ingen antydninger til snøvling, merkelig oppførsel eller andre former for benzooppførsel.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
De rumenske glassene inneholder bøfferivo, så jeg er mer redd for å ikke merke noe, for å si det sånn

På norske glass skal det stå Clonazepam som innhold, på de rumenske står det Klonazepam. I tillegg står det masse dritt på et språk de færreste i Norge skjønner.

Føler meg fortsatt helt klar.
Snøvler ikke.
Hadde det vært 2mg Klonazepam i hver pille hadde jeg begynt å merke noe nå. Noe jeg ikke gjør.



Hva sier labtestene?
Vis hele sitatet...
Labtestene har kommet tilbake som clonazepam og et glass kom ikke tilbake som noe, regner med at det var clonazolam. Men får du lagt ved et bilde av utgangsdato og undersiden? Har kommet en ny produsent av rivo og de lager RC benzo og bøff. Jeg har studert disse glassene i et år nå
Legger du de på tunga eller bare svelger du de? Ekte rivotril og du får den kalde følelsen på tunga. Får jeg ikke den spyttes de ut med en gang.
Tygger, svelger. Fikk kald følelse, men det er vel bare å tilsette noe menthol, så er den smaken ordnet.

Stem med lommeboka, kjøp KUN norsk Rivotril og andre typer piller. Vær så snill - er drittlei av dårlig Rivotril
Sitat av wayup369 Vis innlegg
Labtestene har kommet tilbake som clonazepam og et glass kom ikke tilbake som noe, regner med at det var clonazolam. Men får du lagt ved et bilde av utgangsdato og undersiden? Har kommet en ny produsent av rivo og de lager RC benzo og bøff. Jeg har studert disse glassene i et år nå
Vis hele sitatet...
Så du sende inn til labtest også fant de ikke ett aktivt stoff, men du mener det er clonazolam? Aldri verden om de ikke hadde funnet det. Er det et aktivt stoff og de tester det så skal de få utslag. Ellers er det ikke noe i de.
I de her er det ingenting for jeg får null effekt.

På undersiden av glasset står det
20 øverst
60 med linje under i litt større skriftstørrelse
18 nederst
Et symbol jeg ikke klarer å tyde på høyre side.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Tygger, svelger. Fikk kald følelse, men det er vel bare å tilsette noe menthol, så er den smaken ordnet.

Stem med lommeboka, kjøp KUN norsk Rivotril og andre typer piller. Vær så snill - er drittlei av dårlig Rivotril
Vis hele sitatet...
Absolutt! Kjøp norsk, men i virkeligheten så finnes det nesten ikke norske rivotril på gatene. Gå heller til legen og si du har angst for å fly, men bestekompisen din skal gifte seg på granca.
Hadde gitt mer enn halvannet tusen for et glass ekte norsk apotekrivotril eller galenika brett ass!

Irriterende at folk kjøper så dårlige varer.

Hadde vi vært mer kresne hadde vi fått bedre varer

De få gangene jeg har fått tak i ekte 2mg Rivo fra resept har det definitivt vært den mest euforiske Benzoen, både kroppslig og psykisk.
Sist endret av krystallkongen; 31. januar 2020 kl. 16:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvorfor er du så fan av Rivo, krystallkongen?

Er det kun som du skriver over, for å chille/ruse deg?
Har du angst, eller fysiske plager Rivioen hjelper mot?
Hva gjør du vanligvis når du er påvirket?

Aldri skjønt denne benzo-greia da det aldri gir meg en dritt, så er nysgjerrig.
Fått et glass som så legit ut med null funk jeg også. :/
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ville holdt meg til dnmo istedenfor alt bøffet i oslo nå om dagen.
Sitat av SpiritLion Vis innlegg
Hvorfor er du så fan av Rivo, krystallkongen?

Er det kun som du skriver over, for å chille/ruse deg?
Har du angst, eller fysiske plager Rivioen hjelper mot?
Hva gjør du vanligvis når du er påvirket?

Aldri skjønt denne benzo-greia da det aldri gir meg en dritt, så er nysgjerrig.
Vis hele sitatet...
Tenker mye på ting jeg gjerne ikke vil tenke på - Da er Rivo perfekt. Og ruseffekten med mye andre greier blir mye bedre!
Rivo + grønt. Rivo + Lyrica. Lyrica + Amfetamin.
Sist endret av krystallkongen; 31. januar 2020 kl. 17:36.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
ville holdt meg til dnmo istedenfor alt bøffet i oslo nå om dagen.
Vis hele sitatet...
Hysj, mer trafikk=mer nedetid.
Fortsatt i fin form - ikke i glattcelle

Da var 4mg Subutex inntatt. 2mg i nesa, 2mg rektalt.
Hadde jeg tatt det i tillegg til 20 2mg Rivotril hadde jeg muligens dødd.

Føler meg bra! Overraskende våken. På tross av 4mg Ksalol jeg tok for å få noe benzoeffekt.
Mer våken og glad enn trøtt og noddete Kaffen hjelper nok litt, hehe.
Sist endret av krystallkongen; 31. januar 2020 kl. 19:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hahahah ditt jævla pilletryne!!!!!!!!!!

Det føltes godt å få ut, hahaha Keep us posted mann; ikke drit deg helt ut nå!

Åja. Faen. Nå leste jeg resten. Skuff.
Sist endret av Tøffetom; 31. januar 2020 kl. 20:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke for spore av med posten, hvofor dytter dere ned med en haug med piller etc? har aldri skjønt det. piller for meg er brukt til det er ment for etter riktig dosering
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke for spore av med posten, hvofor dytter dere ned med en haug med piller etc? har aldri skjønt det. piller for meg er brukt til det er ment for etter riktig dosering
Vis hele sitatet...
Enkelt og greit for å ruse seg vell?
Det vlir man sjeldent ved å ta "riktig" dosering.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
det skjønner jeg, men blir liksom for meg meningsløst. men er spent på hvordan det går med han som har dytta i seg et halvt apotek nå
Sitter med dama mi og bestekompisen min i hovedstaden og røyker gress Dama har sett meg ruset på piller alt for mange ganger og kompisen har jeg ruset meg med utallige ganger. Ingen merke noe på meg.
Bortsett fra at alle er drithøye selv om jeg bare er 175, haha
Er umulig påvirket av 40mg Klonazepam, må ha vært bøff. Merket først antydning til rus når jeg tok Ksalol, Sub og røyka. Og min daglige dose på 6mg Diaz. Har trappet ned 2mg

6mg Diazepam, 4mg Alprazolam, 6mg Subutex og røykings er det som påvirker meg for øyeblikket

Ville bare kjøre et lite eksperiment og teorien min så ut til å stemme Kan vi ikke som ruskollektiv å bli mer kresne slik at varene vi får er av bedre kvalitet?
Mye bra kvalitet, spesielt på brett, men det er dessverre også alt for mye bøff der ute!

Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Hahahah ditt jævla pilletryne!!!!!!!!!!

Det føltes godt å få ut, hahaha Keep us posted mann; ikke drit deg helt ut nå!

Åja. Faen. Nå leste jeg resten. Skuff.
Vis hele sitatet...
Piller er mitt kryptonitt..

Ha en vidunderlig aften medmennesker

Vil gjerne legge til at grammatikken og skrivemåten min er ganske okay, men dette pleier å bli et problem på 5+ Rivotril

Skulle gjerne dokumentert med film, ettersom jeg ikke har noen bevis. Men vil ikke eksponere noe som helst, ansikt, hvordan det ser ut rundt meg, digitale spor etc.

Da kunne jeg også dokumentert det å starte dagen med 20x2mg U94 bikkjebein fra apotek, HAHA!
Lett å få gode idéer når man røyker
Sist endret av krystallkongen; 1. februar 2020 kl. 00:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bra det går bra men du har lært da hvis du først skal dytte i deg piller, så få apotekvarer, ikke fra gata, neste gang kan det være noe annet drit i pillene som tar livet av deg. du virker som har peiling på piller, jeg har fått før av min fastlege , smertestillende og avslappende pga helsemessige årsaker, har aldri gått det lenge eller er vant til slik. men har stusset over at jeg ikke merker noe, selv selv om jeg ikke har toelranse for dette, tok oppe dette med legen ute uten jeg fikk noe svar på hvorfor den gang. fikk svar at jeg skulle ta høyre dose, kan jeg som person har høyre toleranse uten å være vant?

fikk en gang før smertesillende som tramadol/nobligan ketorax, en annen gang fikk jeg stesolid/valium/sobril uten å kjenne noe , syns det er merkelig? kanskje du vet dette?
Stesolid / Valium / Vival er ikke smertestillende. Er nok derfor det ikke hjalp på smertene.

Tramadol derimot er et syntetisk opioid og hjelper mot smerter.
Vet ikke noe om Ketorax, annet enn at det er et opiat/opioid. Og derfor mest sannsynlig er smertelindrende.

Har vært en skitten, kald og grådig Brugataunge med videreutdanning innenfor piller siden 2016, så jeg kan nok om dette og har sett mer enn du ville trodd.

Slutta å pushe en stund før jul etter å bli tatt av spanere med 600 piller Benzo, og syv plater. Må få meg jobb, bolig, jobbe med veldedighet og få meg en jævla bra advokat for å slippe greit unna det der

Vil bare få frem budskapet: Kvalitet > Kvantitet/Tilgjengelighet
Sist endret av krystallkongen; 1. februar 2020 kl. 00:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
I de her er det ingenting for jeg får null effekt.

På undersiden av glasset står det
20 øverst
60 med linje under i litt større skriftstørrelse
18 nederst
Et symbol jeg ikke klarer å tyde på høyre side.
Vis hele sitatet...
Jeg har testet samme glssset selv. De var legit for min del. Men jeg trenger utgangsdato også kompis.. helt sikkert 08.22, 08.21 eller 02.21 om jeg ikke tar feil
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Stesolid / Valium / Vival er ikke smertestillende. Er nok derfor det ikke hjalp på smertene.

Tramadol derimot er et syntetisk opioid og hjelper mot smerter.
Vet ikke noe om Ketorax, annet enn at det er et opiat/opioid. Og derfor mest sannsynlig er smertelindrende.

Har vært en skitten, kald og grådig Brugataunge med videreutdanning innenfor piller siden 2016, så jeg kan nok om dette og har sett mer enn du ville trodd.

Slutta å pushe en stund før jul etter å bli tatt av spanere med 600 piller Benzo, og syv plater. Må få meg jobb, bolig, jobbe med veldedighet og få meg en jævla bra advokat for å slippe greit unna det der

Vil bare få frem budskapet: Kvalitet > Kvantitet/Tilgjengelighet
Vis hele sitatet...
Hei!

Hvordan kan jeg sjekke at jeg går ekte rivo?
Kan du dokumentere teateret ditt med et faktisk bilde av glass?
Og hvis det hadde vært the real deal, da? Endeløs blackout og uforutsigbar psykotisk oppførsel? Håper du låser deg inne med tidslås under disse stilige eksperimentene, ellers er det vanvittig egoistisk gjort ovenfor dine medmennesker. Hvem i alle dager ønsker å bli brydd av en mentalt ihjelruset zombie..? Dere som med viten og vilje ruser på dere hukommelsestap; er det ikke i prinsippet bare å fjerne deler av livet, med muligheten for at de manglende delene kan føre til enorme konsekvenser? Det er vel overflødig å stille spørsmålet hvorvidt flesteparten av dere har det grunnleggende greit med dere selv. Er det rett i forsvar med "hold kjeft, jeg ruser meg fordi det er digg, det har faen ikke du noe med", eller foreligger det en erkjennelse om et rusproblem med røtter i et gjerne traumatisert sinn? Jeg vet jo det ikke finnes noe entydig svar på dette, men interessant om noen ønsker å dele. Fullstendig fordomsfritt og mer for å tilfredsstille min undring om hvorvidt min lettbente kvasipsykologiske analyse har noe for seg.

Edit: Ser jo dette blir selvmotsigende. Jeg er fullstendig klar over mine fordommer, men nettopp derfor synes jeg det ville vært verdifullt med førstehåndssvar. Jeg er gjerne en av de første til å innrømme at jeg har tatt feil og forsøker å leve etter å ikke dømme mennesker, men anerkjenner at fordommer og forutinntattheter ikke er til å unngå.
Sist endret av domingo; 15. mars 2020 kl. 20:38. Grunn: Selvmotsigende selvmotsigelse.