Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1767
Har fire datamaskiner, tre med Windows 10 Pro (ein av desse bruker eg som server) og ein med Home. Maskinen med Win 10 Home lagrer ikkje brukarnamn og passord til serveren, og eg må legge dette inn på nytt kvar gong maskinen har restarta.
Eg ønsker nå å bytte Windowsversjon på denne maskinen med ein av dei andre PC'ane, ein som eg stort sett bruker til surfing.
Eg har problem med å finne ein prosedyre for dette på nettet. Er det nokon som kjenner til ei grei oppskrift for å få dette til?
Så du skal løse ett lagring av brukernavn/passord problem med å bytte os versjoner? Høres tungvint ut.

Kanskje vi kan hjelpe deg med orginalproblemet om du spesifiserer det litt mer. Lagring av passord, hvor?
Tek poenget ditt, men eg har prøvd så mange forslag frå nettet utan resultat, at eg tenkte å gå drastisk til verks.
Har i alt fire maskiner, tre med Win 10 pro, og ein med Win 10 Home. Den eine Pro-maskinen bruker eg som server, og ein Asus ruter er kabla opp mot den. Dei tre andre maskinene kopler seg trådlaust opp mot Asus-ruteren. Dei to pro-maskinene kopler seg opp utan problem, medan Home-maskinen (Asus UX31L) spør om nettverkslegitimasjon kvar gong den blir restarta og eg prøver å opne ei fil på serveren. Nettverkslegitimasjonen er min Hotmailkonto og passord. Eg ber sjølsagt om at legitimasjonen skal lagrast, men ved neste oppstart må eg legge den inn på nytt. Alle bruker same Homegroup. Har du gode tips, vil eg vere uendeleg takksam for det.
Dersom alle windows 10 lisensene er "OEM" lisenser kan de ikke flyttes til en annen maskin.

Product keys are issued by the original equipment manufacturer (OEM) and are not-for-resale and may not be transferred to another computer. They may, however, be transferred with the computer if the computer is transferred to new ownership. If the OEM PC came preinstalled with Windows 8 or Windows 10, then the product key will be embedded in the UEFI firmware chip.
Vis hele sitatet...
Slik sjekker du: How to Determine if Windows License Type is OEM, Retail, or Volume


Dersom windows 10 Home og en av windows 10 pro maskinene har "Retail" lisens, kan de flyttes om hverandre.
Usikker på flytting av "Volume" lisenser tho, sikkert noen her inne som kan svare på det dersom du har "Volume" lisenser.

Slik flytter du (dersom du ikke har OEM lisenser): How to Transfer your Windows 10 License to a New Computer
Sist endret av Turbolego; 21. november 2016 kl. 20:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Alle lisensane mine er "retail". Skal sjå nermare på linken om flytting av lisens.
Ser nå at filutforskar på Home-maskinen lister servaren som "mediaenhet" og ikkje som "datamaskin". Dette til forskjell frå Pro-maskinene der servaren er lista som "datamaskin". Har prøvd å endre dette, men har så langt ikkje fått det til. Forslag?
Tusen takk for hyggeleg hjelp så langt.

Kommandoen "slmgr -dli" identifiserer Home-maskinen min som "retail". Blir likevel litt usikker når det i artikkelen om flytting av lisens står: "with the release of Windows 10 November Update, 1511, Microsoft made modifications to the channel license. Previously, you could identify the channel from which, the license was derived by issuing a particular Windows command. The November Update, now describes all licenses upgraded, whether full package or OEM as retail. Even though your free upgrade to Windows 10 from an OEM Windows 7 or Windows 8/8.1 is now identified as retail, in spirit, it is still an OEM license".
Kan eg stole på "slmgr -dli" ?

Ser ut som problemet er løyst. Gjekk inn her: "Kontrollpanel\Nettverk og Internett\Nettverks- og delingssenter\Alternativer for direkteavspilling av medier". Haka av for "Server. Tillat tilgang med standardinstillinger". Krysser fingrane for at fiksen vil vare.

Funka av ein eller annan grunn etter første omstarten. Nå igjen same problemet der maskinen etter omstart krev nettverkslegitimasjon. Einaste endringa er at servaren nå dukker opp som PC og ikkje som mediaenhet i filutforskar.
Sist endret av tskjaerpe; 23. november 2016 kl. 15:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
27.11.2016
Nå ser problemet til å vere permanent løyst. På ei eller anna nettside hevda forfattaren at han først og fremst stolte på Arbeidsgrupper, i mindre grad på Heimegrupper. Nå var alle mine maskiner med i same heimegruppe og same arbeidsgruppe - "Workgroup", så eg meinte at mitt problem ikkje låg der.
I aukande desperasjon, og litt for morro skuld, endra eg arbeidsgruppenamnet på alle maskinen til eit anna namn, og til mi store overrasking kunne eg nå opne mapper og filer på nettverker også på min Home-maskin. Som ein velkomen bonus opner filene også langt raskare over nettverket enn før, spesielt Excel-filene som kunne vere svært problematiske.
Aner ikkje kvifor endring av arbeidsgruppenamn frå Windows default løyste problemet.
Sist endret av tskjaerpe; 27. november 2016 kl. 14:44.
For å gjøre det litt mindre komplisert, så kan du fortsatt laste ned Win 10 gratis og lovlig og beholde det på de andre PCene.
Aner ikke hva "assistive technologies" er, men trykk på Upgrade Now så begynner nedlastningen.
https://www.microsoft.com/en-us/acce...4f8d36601cd)()

EDIT: Mulig jeg misforstod spørmålet ditt?
Sist endret av pkk1990; 27. november 2016 kl. 16:02.