Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1277
Hei, jeg og en kompis hadde tenkt å kombinere disse 2 rusmidlene i morgen.
Vi har 2 lapper med 1000ug nbome og 6 lapper med 120 ug LSD. Vi tenkte vertfall å ta 1000 ug nbome, er litt usikker på hvor mye LSD vi skal ta.
Klarte ikke å finne en trip rapport på disse drogene kombinert, så derfor spør jeg her

Noen som har erfaring med dette(eller en link til en trip rapport)? Eller forslag til hvor stor dose vi burde ta?
Sist endret av EyesWideShut; 10. februar 2014 kl. 19:11.
Ser ikke poenget med å kombinere dem. Begge stoffene vil binde seg til de samme reseptorene, men med all sansynlighet vil NBOMe styre opplevelsen da det det binder seg langt mer effektivt til 5HT2a reseptoren enn LSD.

Det faktum at du ikke finner noe særlig informasjon om denne kombinasjonen online burde egentlig være grunn nok til å holde seg langt unna.

Om du absolutt må blande dem ville jeg holdt meg ganske lavt. Gjerne 5-600mcg 25i-NBOMe og 120ug LSD, men jeg regner egentlig med at en ren NBOMe eller en ren LSD rus vil være langt mer givende en de to sammen.
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Vist begge binder seg til samme reseptor, blir ikke bare rusen potensert? Har tatt LSD kombinert med DOC. Da fikk jeg grei funk
Jeg fant en liten tråd på reddit om dette og det høres litt sketchy ut.

Hentet fra tråden.

"From what I've heard taking LSD and NBOMe can be a very dangerous combination as it can cause major vasoconstriction. Granted, I've never tried this but a lot of trip reports have turned me off from doing it. However, I did have an amazing trip using shrooms and NBOMe together."
vet ikke hva vasoconstriction er for noe, men han advarer vertfall mot det og det er farlig?

Så har du denne, høres jo vell og bra ut, men igjen en veldig høy dose.
"1400µ 25i with ~400µg LSD. Probably the most intense trip of my life. DMT visuals, intense body load, etc. The peak lasted 4+ hours too.
Not saying this combination is for everyone but if you're a reasonably experienced person with psychedelics and can handle your shit, this is one of the best combinations i've ever tried. I asked on reddit beforehand (can't find thread now) and every one of the 25+ replies i got were along the lines of "you're in for a fucking good time". and it was a fucking good time.
Use at your own caution and dose yourself, don't just eat a mouthful of hallucinogens and think you can handle what's coming. Prepare to trip balls"
Tviler på at vasokonstriksjon blir ekstremt mye verre av å kombinere de, så tror ikke det skal være noe problem, med mindre du har hatt problemer med det på 25i alene. Det er garantert ikke farlig i normale doser, i verste fall ubehagelig. (vasokonstriksjon er når blodårene trekker seg sammen)

Doseringer spørs på din egen erfaring og hva du ønsker å oppnå. Doseringene til skytouch høres ut greit ut hvis dere har lyst til å trippe hardt, men samtidig være oppegående nok til å fungere forhåndsvis greit.

Trippen Djiises beskriver høres interessant ut, har selv opplevd nær DMT aktige CEV's på 1,6 mg 25c + cannabis. Desverre føler jeg 25x er litt kjedelig alene, bortsett fra heftige visuals, så personlig tror jeg en kombinasjon med LSD kunne vært interessant hvis man vet hva man driver med.
2c-hjerneskade
EyesWideShut's Avatar
Trådstarter
Sitat av Flue Vis innlegg
Tviler på at vasokonstriksjon blir ekstremt mye verre av å kombinere de, så tror ikke det skal være noe problem, med mindre du har hatt problemer med det på 25i alene. Det er garantert ikke farlig i normale doser, i verste fall ubehagelig. (vasokonstriksjon er når blodårene trekker seg sammen)

Doseringer spørs på din egen erfaring og hva du ønsker å oppnå. Doseringene til skytouch høres ut greit ut hvis dere har lyst til å trippe hardt, men samtidig være oppegående nok til å fungere forhåndsvis greit.

Trippen Djiises beskriver høres interessant ut, har selv opplevd nær DMT aktige CEV's på 1,6 mg 25c + cannabis. Desverre føler jeg 25x er litt kjedelig alene, bortsett fra heftige visuals, så personlig tror jeg en kombinasjon med LSD kunne vært interessant hvis man vet hva man driver med.
Vis hele sitatet...
Har aldri opplevd vesokonstriksjon på LSD alene før, så tror heller ikke det blir verre av å ta en lapp syre på toppen av 25i.
Blir sikkert å ta en lapp av vær, å se hva som skjer. Kommer en trip rapport i en av de nærmeste dagene.

Skulle bare oppdatere med å si at jeg tok 500ug nbome og 110 ug lsd nå
Sist endret av EyesWideShut; 11. februar 2014 kl. 20:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.