Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1579
Jeg og et par kompiser tenker oss aleine på hyttetur snart, mamma er veldig overbeskytende/stoler ikke på meg, noen gode tips til å «gjemme» alkohol i en reisebag som hun mest sannsynlig blir å ta en kjapp titt oppi før jeg drar? Er snakk om et par øl/cider bokser og ca 0,5l vodka

Er det mulig å blande cider og vodka å legge det i ei pærebrus flaske uten at jeg «ødelegger» noe av drikka?
Hvordan skal du reise? Er vanskelig å gjemme flere liter med drikke uten at det skal merkes, om du ikke pakker for flere måneders opphold.

Vet ikke hva du mener med å ødelegge drikken, men den blir nok ikke noe mer "ødelagt" av flasken enn den den blir av å være cider blandet med vodka.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja du kan blande sprit/vodka og brus/blandevann i en vanlig brusflaske/pærebrus/sprite/whatever.

Men ikke bland for sterkt, mål opp etter toleranse (2,5dl vodka pr 1,5l brusflaske holder) , så dere ikke klikker, pæser ut og wrecker hytteturen alle sammen, ha med ekstra (ren) brus i tillegg ved siden av som dere kan spe ut med når dere skal drikke.

Husk å pusse tenna og drikke mye vann før dere skal sove, ellers stinker det sprit av kjeften dagen etter.
Ølen er vanskeligere å gjemme på flaske siden den skummer så mye, bedre å lagre ølen et annet sted dere kan hente etter du har dratt fra mora di med bagen.

Have fun
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Funker fint å blande ferdig drink på plastflaske.

Vit dine 'et par øl' er ingeting mot vodkaflaska som totalt tilsvarer ca 9 halvlitere øl på styrten, så ta det bedagelig med den.
Alltid like gøyt dette her. Få eventuelt kompisen din til å ta drikken om det er mere safe,

Ta det rolig med vodka om du er ny innenfor alcohol
Moren din har jo tydeligvis all grunn til å ikke stole på deg da
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du venter med å pakke alkoholen til ETTER hun har sjekket?
Altså, gjem den ute. Lei et oppbevaringsskap på nærmeste bussterminal/togstasjon.

Evt kan du kjøpe 6pakninger med brus (halvlitersbokser med papp emballasje), ta ut de to midterste boksene og plasser øl/cider der.
Gjem det i skogen og plukk opp på veien.