Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1445
Anonym bruker
"Hatsk Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Håper noen pille erfarne kan gi meg et hurtig svar. Kjæresten min ruser seg på imovane da tar han 2X 7,5 noen ganger en halv til å sier han får en fin buzz nå har han tatt 3x 7,5 zopitin . Er dette overdose mengde for noen med grei toleranse???
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, langt ifra. Man kan forøvrig ikke overdose på imovane alene - pass på at han ikke rører alkohol i tillegg!
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Neh ikke om han har toleranse.. Jeg er lita og og ikke så høy toleranse for uansett medisiner. Kan fint spise to imovan, men blir litt trøtt dagen etterpå og ettersmaken er helt forjævlig. Som om man har spist et jernrør =P
Anonym bruker
"Hatsk Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, langt ifra. Man kan forøvrig ikke overdose på imovane alene - pass på at han ikke rører alkohol i tillegg!
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei dette er et ganske beskjedent pillemisbruk/dose.
Ulempen med Imovane er at toleransen øker kjapt, så plutselig må han ha 5-7stk i stedet og da er det ille.

Fraråder å bruke Imovane mer enn et par ganger i måneden, da det fucker opp den naturlige innsovningsevnen og man raskt blir avhengig av de (ikke bare av rusen, men for det blir umulig å sove uten om man pleier å bruke de ofte)