Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1115
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fra ung.no:
"Du spør om man må ha lavere doser med OxyContin når man sniffer enn om man tar det oralt. Det korte svaret på dette er ja - beregn en halv dose sammenliknet med oralt inntak. Først og fremst er det svært viktig at du vet hvilken styrke tablettene har, da OxyContin produseres i alt fra 5 mg til 120 mg. Ved lav toleranseutvikling (som du sier har du ikke prøvd dette stoffet før) er muligheten for overdose tilstede allerede fra 30 mg ved sniffing."


Stemmer dette? Om jeg ruser meg på 50mg oralt, trenger jeg bare 25mg oralt for samme effekt? Om jeg tolker det rett?
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fra ung.no:
"Du spør om man må ha lavere doser med OxyContin når man sniffer enn om man tar det oralt. Det korte svaret på dette er ja - beregn en halv dose sammenliknet med oralt inntak. Først og fremst er det svært viktig at du vet hvilken styrke tablettene har, da OxyContin produseres i alt fra 5 mg til 120 mg. Ved lav toleranseutvikling (som du sier har du ikke prøvd dette stoffet før) er muligheten for overdose tilstede allerede fra 30 mg ved sniffing."


Stemmer dette? Om jeg ruser meg på 50mg oralt, trenger jeg bare 25mg oralt for samme effekt? Om jeg tolker det rett?
Vis hele sitatet...
Mener oralt v. nasalt selvfølgelig