Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1136
Kaldtvannsekstrahering av kodein fra Pinex Forte: er det noen som har erfaringer å dele? Jeg følger ekstraksjonshåndboka fra punkt til prikke, har sjekket masse ressurser på nett osv og er helt sikker på at jeg får det eneste mulige riktige resultatet av prosessen. Men merkelig nok kan jeg ikke si at jeg merker noe særlig til virkningen, og har en oppfatning av at det funker en del bedre ved vanlig tørt inntak. Er det noen som har lignende erfaringer, eller vet om det er noe med Pinex F som gjør metoden mindre effektiv?
Jeg gjennomførte en slik ekstraksjon for mange år siden, da jeg fortsatt var en liten ruskid. Kaldt vann og kaffefilter. Det funket bra. Vet ikke helt hva mer jeg kan si. Bruker du mange nok tabletter? Jeg brukte 23 paralgin forte. Det gjorde susen.
Satan, så mange? Jeg prøver med to og tre, bare. Det er 30 mg kodein i hver pille, noen som vet hvor mye som er safe døgndose? Har ganske høy terskel i utgangspunktet.
Altså, 23 var en solid dose. Jeg drakk ikke hele på en gang, og jeg gikk i bakken på et tidspunkt i løpet av kvelden. Du bør selvsagt sjekke erowid eller lignende for kodeindoseringer, og ikke basere deg på noe jeg gjorde for over ti år siden =)
Sist endret av mentalmelt; 21. november 2015 kl. 16:44.
Rgr that. Skal prøve å uppe dosen litt forsiktig og se hva det gir.
prøvde dette ett par ganger for noen år siden. første gangen fikk jeg ingen funk fordi jeg brukte for lite. andre gang brukte jeg for mange.

det som funket for å få en fin rus var for meg ca 12-15 piller.
Dersom du har høy terskel, som du sier, så vil du ikke få noen virkning av to tre tabeletter. Jeg burde nok prøvd meg på den prosessen selv, det blir lett for mye paracetamol når en tar hele pillene. Grunnen til at jeg ikke har gjort ekstraksjon er at jeg ikke vil miste noe av kodeinen.
Klem fra Betty