Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1417
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,
Har gått på oxynorm pga crohns sykdom i 3 måneder nå. I begynnelsen kunne jeg ta 15 mg og kjenne en viss rus. Men ettersom toleransen har bygget seg opp så kjenner jeg så og si ingenting om jeg snorter 60 mg. Det jeg lurer på er; Nå som jeg har toleranse på Oxycodone, vil jeg ha toleranse på andre opiater? F.eks. Kodein, Dolcontin, heroin, oxymorphone, hydromorphone. Har en 100 mg Dolcontin, men vet ikke hvor mye jeg evnt trenger for å få en fet opiatrus. Vil det evnt hjelpe å få frem opiat "rushet" om jeg hiver innpå noe xanax i tillegg?
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Absolutt. Toleransen gjelder for opiater generelt, og ettersom oxy er noe av det sterkeste vil du nok merke lite av andre svakere.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vil få tilgang på en boks kodein 25 mg tabletter 20 stk. Utifra min toleranse hvor mange 25 mg kodein trenger jeg for å kjenne noe? Sist jeg kjente noe rus av oxy var det å snorte 90 mg. Og hvor mye trenger jeg av dolcontin?
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vanskelig å si. Personlig ville jeg spart dem til toleransen går ned, er ikke sikkert du får en god rus av 10-15 stk engang hvis du er vant til 60/90 mg oxy. Har selv fått 25mg kodein og det er 5mg mindre enn én paralgin forte.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvor lang tid vil det evnt ta før toleransen går ned da? Har lest noen steder at det kan ta 3-7 dager, mens andre steder sier de 2-4 uker... Har også lest noen steder at dolcontin har en sterkere "rus" enn oxy, mens andre igjen sier at det er et mye svakere opiat. Har skjønt at dolcontin er morfinsulfat og oxy basically er oxycodone hydrochloride. Er virkningen noe forskjellig i det hele tatt?
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oksycodon er 1,6 ganger sterkere enn morfin
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så hvor mye dolcontin vil jeg trenge for å bli rusa? Har også hørt at dolcontin kan gi mer "rush" og rusfølelse enn oxy, noen som vet noe om det?
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så hvor mye dolcontin vil jeg trenge for å bli rusa? Har også hørt at dolcontin kan gi mer "rush" og rusfølelse enn oxy, noen som vet noe om det?
Vis hele sitatet...
tror de fleste vil si motsatt. Oxy er nr.1 hos de fleste blant legemiddler, ren morfin gir meg lite eufori.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
https://freak.no/forum/showthread.php?t=176144

Noen mener tydeligvis motsatt