Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 5705
Anonym bruker
"Elektronisk Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spiste 200 ish morning glory frø nå for 13 min siden.

Skal oppdatere dere gjennom hele trippen om jeg føler No

Føler ikke mye atm

Velger å være anonym fordi alle her hater på meg fordi jeg er 18 år å ruser meg 2 ganger i mnd

Har aldri prøvd psycho stoffer før.
Anonym bruker
"Elektronisk Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
35 min inn. Føler ikke mye. Føler ting jeg stirrer på beveger seg litt men er usikker på om det placebo eller ikke
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Velger å være anonym fordi alle her hater på meg fordi jeg er 18 år å ruser meg 2 ganger i mnd
Vis hele sitatet...
Sånn er det på freak.no. Man skal vel sikkert kompensere for tapt barndom ved å rakke ned på ungdommen. Vanlig det.
Anonym bruker
"Elektronisk Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Sånn er det på freak.no. Man skal vel sikkert kompensere for tapt barndom ved å rakke ned på ungdommen. Vanlig det.
Vis hele sitatet...
Jwli synd egt. Leser folk her som røyker heroin og ingen bryr seg. Men fordi jeg røyker tjall 2 ganger i mnd så er det liksom helt krise
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jwli synd egt. Leser folk her som røyker heroin og ingen bryr seg. Men fordi jeg røyker tjall 2 ganger i mnd så er det liksom helt krise
Vis hele sitatet...
Er vel mer at de fleste her inne vet at når man er på heroin så har det allerede gått for langt, og det er lite vits i å si noe som helst til dem eller advare. Du som enda er så ung er det enklere å påvirke på en positiv måte.
Du sier du røyker hasj «bare» 2 ganger i måneden, og nå har du inntatt 200 LSA-frø, da har du allerede tatt steget videre, og dette kommer bare til og balle på seg med åra, tro meg.
Sier ikke at jeg er den rette til og si noe som helst, men var mer bare en forklaring på det du skrev.
Sist endret av jaffarbigbag; 19. februar 2020 kl. 23:24.
Av ren nysjerrighet; tilberedet du frøene på noen måte eller spiste du dem bare råe?
Anonym bruker
"Elektronisk Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Spiste de rå etter de hadde lugget 7 timer i vann. Føler ingenting nå så velger å avslutte tråden
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spiste de rå etter de hadde lugget 7 timer i vann. Føler ingenting nå så velger å avslutte tråden
Vis hele sitatet...
Hvorfor lå frøene i vann i 7 timer?? Du vet at virkestoffet er vannløselig og mye av det er sannsynligvis blitt ekstrahert i vann?
Anonym bruker
"Elektronisk Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Hvorfor lå frøene i vann i 7 timer?? Du vet at virkestoffet er vannløselig og mye av det er sannsynligvis blitt ekstrahert i vann?
Vis hele sitatet...
Fant ut av det rett etter at jeg hadde startet på jobb
Bortkasta frø. Neste gang knuser du dem godt i en kaffekvern, så lar du det ligge i sitronvann med destillert vann i et par timer mens du rører av og til, før du drikker vannet.