Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 1750
Hei, var en som tipset meg om et spill for en god stund siden, det var et flashspill på nettet. Det var syyyykt creepy, du styrte egentlig bare ved å klikke f.eks ''open door'' osv.
Alt jeg kan huske var at det hadde sin egen side, du gikk inn på siden så kom du rett til spillet. Tror også det var noen greier på slutten hvor du ble tatt bilde av med webcamet ditt, og du kunne se andres bilder eller noe.
Hadde satt stor pris på svar
Du snakker om Hotel 626!

http://www.hotel626.com/
Cheese's Avatar
Trådstarter
Thats right! Case closed
Prøvde dette en gang jeg og. Skrudde av alt lys og på med headset med høy lyd. Herlig!
Cheese's Avatar
Trådstarter
Det er helt sykt, utrolig at de har fått til et så gjennomført ''spill'' på nettet. Utrolig hvor mye potensiale flash har.
Sitat av Cheese Vis innlegg
Det er helt sykt, utrolig at de har fått til et så gjennomført ''spill'' på nettet. Utrolig hvor mye potensiale flash har.
Vis hele sitatet...
Flash er på vei ut, HTML5 er på vei inn.
Hvorfor må man ha webcam og mic for å spille?

Kan noen fortelle meg hva spillet går ut på?
Shady Banana
Quix's Avatar
Er dette skummelt? Har spillt La Piedra de Anamara og det var sånn passe skummelt.
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Hvorfor må man ha webcam og mic for å spille?

Kan noen fortelle meg hva spillet går ut på?
Vis hele sitatet...
For du f.eks. må bruke mic'en for og løse oppgaver... du skal f.eks. holde en spesiell pitch med lyd for og komme forbi ett nivå...
Cheese's Avatar
Trådstarter
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Hvorfor må man ha webcam og mic for å spille?

Kan noen fortelle meg hva spillet går ut på?
Vis hele sitatet...
Det er et nivå hvor du må synge en vuggesang for ikke å vekke en dritskummel zombiebaby, webcamet brukes for å ta bilde av deg når du skvetter som faen :P
Sitat av Cheese Vis innlegg
Det er et nivå hvor du må synge en vuggesang for ikke å vekke en dritskummel zombiebaby, webcamet brukes for å ta bilde av deg når du skvetter som faen :P
Vis hele sitatet...
haha! Nå må jeg finne fram cam'en og mic'en!
Noen som vet åssen man kommer seg forbi sperren om man har skrevet feil D.o.b? Får ikke skrevet om.
Herlig!!! synd jeg ikke har ordentlig kamera... kan nesten ikke se meg selv...

NB!! de som er skvettende, IKKE PRØV DETTE SPILLET!!!!

Pisser nesten i buksa!!
Sitat av kimmag Vis innlegg
Noen som vet åssen man kommer seg forbi sperren om man har skrevet feil D.o.b? Får ikke skrevet om.
Vis hele sitatet...
lurer paa det samme

enter your email for a richer experience

hjelper jo ikke hva jeg skriver :S
Noen som har kommet lenger enn der man kan sende invitasjon til venner? Der hvor alle skjermene er? Har prøvd alt nå, men går jo ikke ann å komme seg videre jo. Noen tips?
Sitat av kimmag Vis innlegg
Noen som vet åssen man kommer seg forbi sperren om man har skrevet feil D.o.b? Får ikke skrevet om.
Vis hele sitatet...
Er stuck der selv. Får ikke skrevet noe
Sitat av kimmag Vis innlegg
Noen som vet åssen man kommer seg forbi sperren om man har skrevet feil D.o.b? Får ikke skrevet om.
Vis hele sitatet...
DoB som i Date of birth? Sletter du alle cookies vil jeg tro det fikser problemet.
eller så kan man jo gå inn med inkognito-modus, hvis du bruker den dritten. Hva var det nå igjen. Jo! Poogle Chrome
hva er koden til panelet,hvor du er satt i samme rom med en gærning i tvangstrøye?
Sitat av Viva La sk33to Vis innlegg
DoB som i Date of birth? Sletter du alle cookies vil jeg tro det fikser problemet.
Vis hele sitatet...
Må man være 21 for å spille det? Selv er jeg 18 og fikk opp at jeg ikke fikk lov å spille det pga alderen
Nei, jeg kom meg fint inn ved å skrive fødselsdato: M - D - År
ikke D - M - År

Jeg trenger virkelig flere spill som ligner på Hotel626 / Asylum 626, det er så gøy :P
Sitat av Luci Tristis Vis innlegg
hva er koden til panelet,hvor du er satt i samme rom med en gærning i tvangstrøye?
Vis hele sitatet...
Sliter med den jeg også :P

EDIT: Prøvde bare noe random, 439 funka for meg.
Sist endret av Eplekjekk; 24. juni 2010 kl. 20:56.
*Spoiler/hint*

Kode til tvangstrøye duden:
Hands, Spider, Horse.

Hands ( Hvor mange fingre?)
Spider (Hvor mange ben?)
Horse (Hvor mange ben?)
Jeg skipa den til slutt xD
men ellers takk, Kval :P