Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1131
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hallois.
Har en tablett 10mg Stilnoct og 10 tabletter 5mg Oxynorm.


Noe å kombinere?
Dropp Stilnocten, du har mer enn nok kos i Oxynormen

25mg burde være nok til å hygge deg og da har du nok til en hel omgang med kos til

Spliff + Oxy = Tommel opp
Sist endret av krystallkongen; 6. januar 2020 kl. 16:35.
Ville gjort som krystallkongen og heller spart stilnocten til en kveld du er langt nede og trenger å sove (feks etter to dager med skøy på oxy)

Ikke ta samtidig:-) litt skummel blanding
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oxynormbrettet har utløpsdato i februar.

Noen som vet om holdbarheten på slike medisiner etter endt utløpsdato?
(Får ett brett i uka).
Utløpsdato har ikke noe å si. De holder fint i lang tid.
Ta alle oxyene alene tidlig på dagen med en god stor kopp med kaffe med sukker og melk som hjelper på effekten, og spar stilnochten til før leggetid, så sover du som et barn. Du vil ha en liten boks cola til stilnochten, vær våken en time før du legger deg og nyt en fin liten rus før leggetid om du vil=) Jeg elsket de på natt før, fikk alltid av mormor når jeg ikke fikk sove eller var dårlig og lei meg. Good times, mormor er en engel. Gruer meg til hun dør, hun hjelper meg mye med mat og praktiske ting for jeg er autist, dvs jeg har asperger syndrom.

Kos deg hvertfall.

s