Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 955
Over de siste to årene har jeg gradvis klart å fucke opp alle 4 USB portene på front panelet mitt. Caset mitt er denne her http://www.impulsegamer.com/hardwarehaf912advanced.html. Alle USB portene på front panelet er broken, og må skiftes. Er helt grønn på hardware, så aner ikke om det er forskjellige typer. Så hvis noen kan linke meg en side som selger porter (helst identiske) så hadde det vært veldig bra
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Du får kjøpt begge enhetene som reservedel på fks cmstore eller ebay, de øvre IO portene er litt mer omfattene å bytte enn de nedre.




Men selvfølgelig, du kan sikkert kjøpe løse usb-porter og få limt de på fra innsiden,(de nedre, de øvre er loddet, dersom du gidder dette.) kommer litt an på hvordan de sitter.
Du bør forresten revurdere hvordan du tar ut/inn enheter, hvordan kan du ødelegge 4 usb porter?
Sist endret av Fleff; 14. september 2016 kl. 17:48.
Trådstarter
10 1
Sitat av Fleff Vis innlegg
Du får kjøpt begge enhetene som reservedel på fks cmstore eller ebay, de øvre IO portene er litt mer omfattene å bytte enn de nedre.




Men selvfølgelig, du kan sikkert kjøpe løse usb-porter og få limt de på fra innsiden,(de nedre, de øvre er loddet, dersom du gidder dette.) kommer litt an på hvordan de sitter.
Du bør forresten revurdere hvordan du tar ut/inn enheter, hvordan kan du ødelegge 4 usb porter?
Vis hele sitatet...
Tusen takk akkurat noe sånt jeg hadde i tankene når jeg spurte. De to nederse klarte jeg å fucke opp fordi jeg kjøpte en usb stick som hadde noe plast inni seg som jeg glemte å ta ut, og siden jeg nå er tilbakestående, dyttet jeg den inn selv om den ikke passet...Så røsket den ut plasten i usb porten når jeg tok den ut igjen, og selvfølgelig prøvde jeg med den andre porten og. Av de to oppe så er den ene ikke helt ødelagt, men veldig løs, og den andre føkket jeg opp i går, dultet kneet inn i en usb stick når jeg gikk forbi, og knakk plasten innni porten.
Sikkert enklere å kjøpe en USB HUB og ha på skriveborde om du har USB utganger bak kabinettet. Da slipper du i tillegg å kløne til flere porter.