Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  281 20634
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av P-freak Vis innlegg
Du glemmer nso, de fleste som vet hva han har gjort kjenner nok han igjen.
Vis hele sitatet...
Mark Zuckerberg og Tom Anderson har ingenting de skulle sagt mot nso! -
Sist endret av Up; 12. januar 2012 kl. 18:23.
Sitat av P-freak Vis innlegg
Du glemmer nso, de fleste som vet hva han har gjort kjenner nok han igjen.
Vis hele sitatet...
Hva mener du? Eksempel?

Sitat av Waffaz Vis innlegg
Han må enten ha gått bort eller så sitter han inne long time. Han pleide jo være så aktiv, kan ikke huske å ha sett han i hele 2011...
Vis hele sitatet...
Jepp, kjipt det der. Han var en av de mer kreative. Husker spesielt prosjektet for å tricke panteautomater

Sitat av killkalle1 Vis innlegg
Jeg derimot, er stalker much. Mener å huske jeg fant navn, nummer og adressen til vangsfreaken. Kjedet meg
Vis hele sitatet...
Har ikke prøvd, men det kan godt la seg gjøre Har stalket litt fler her inne på forumet. F4celess blant annet... IKKE TA DET ILLE OPP F4CELESS Valgte deg fordi jeg synes du er kul
Sist endret av Bl4derunner; 12. januar 2012 kl. 18:31. Grunn: Feil i quoting av Waffaz
Lurkers gonna lurk.
Fikk bytta til meg dette her i dag.



Nå mangler jeg bare Mentalbox i glins =)
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Hva mener du? Eksempel?
Vis hele sitatet...
Eksempel: http://freak.no/
Sist endret av Up; 12. januar 2012 kl. 19:07.
Nå skal jeg ikke begynne å ramse opp hvem jeg kjenner igjen, men har vært medlem her i ganske mange år, så jeg kjenner igjen utrolig mange brukere.

Har forsåvidt også, uten å ha møtt noen enda, gjort meg opp en mening om hvordan de brukerne jeg kjenner igjen er som personer. Begynner vel å bli på tide å finne ut om de tankene jeg har stemmer overens med virkeligheten
Jeg har vært en leser på forumet i mange år, og lagde en bruker i 2008 - som jeg ikke har vært på før nå for noen uker siden. Jeg må si at etter nesten alle har byttet avatar har det blitt vanskeligere å kjenne igjen folk, men det er nå min mening.
Vil si jeg kjenner igjen ca 80% av de som har postet i tråden hittil.

Selv er jeg vel kjent som middelstor KP hore, selvom jeg ikke prøver. Kanskje andre har andre meninger ikke vet jeg. Prøver ihvertfall å holde gramatikken på stell selv om jeg har dysleksi og add.

Har vel også en ganske unik avatar som folk sikkert kjenner igjen.
Sist endret av Pyromanic; 12. januar 2012 kl. 19:23.
Den første jeg la merke til da jeg begynte var Carlo. Han var jævla skummel. Hvis dere tror Atx er nådeløs mot søppelnerdsa i dag skulle dere sett Carlo. Jeg er redd`n enda...

Ellers har jeg truffet mange medlemmer på treff oppgjennom. Og ikke minst på et par legendariske fester... Jeg kjenner igjen svært mange brukere når jeg leser. Admins, crew og vif natuligvis, men også svært mange vanlige medlemmer. Selv med 6000 medlemmer er det nok bare et noen hundre som til enhver tid er ivrige postere.

For de av dere som vil bli bedre kjent med folk er det på tide å lære seg hva IRC dreier seg om!
http://freak.no/forum/showthread.php...ighlight=efnet
Sist endret av Halalgeir; 12. januar 2012 kl. 19:22.
Sitat av killkalle1 Vis innlegg
Jeg derimot, er stalker much. Mener å huske jeg fant navn, nummer og adressen til vangsfreaken. Kjedet meg
Vis hele sitatet...
Da syns jeg du kan sende meg en pm med detaljer, så kan vi se hva du har funnet faen meg flink om du fant mobil, for nummeret står på mora mi som ikke har samme etternavn hvordan har du funnet ting i så fall?

Sitat av Up Vis innlegg
Mark Zuckerberg og Tom Anderson har ingenting de skulle sagt mot nso! -
Vis hele sitatet...
Nso er episk men jeg kommer aldri til å diskutere mot han
Sitat av Up Vis innlegg
Eksempel: http://freak.no/
Vis hele sitatet...
Tenkte på diskusjonsmessig. Ja, jeg har lest noen poster som jeg har trukket på smilebåndet av, men jeg lurte på om du tenkte på en spesifikk post
Raskere en vinden
P-freak's Avatar
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Tenkte på diskusjonsmessig. Ja, jeg har lest noen poster som jeg har trukket på smilebåndet av, men jeg lurte på om du tenkte på en spesifikk post
Vis hele sitatet...
Up formulerte det veldig fint. Han gav oss muligheten til og diskutere her akkurat nå, nso har gitt oss en gave for livet.
Sist endret av P-freak; 12. januar 2012 kl. 22:17.
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Tenkte på diskusjonsmessig. Ja, jeg har lest noen poster som jeg har trukket på smilebåndet av, men jeg lurte på om du tenkte på en spesifikk post
Vis hele sitatet...
nso eier og drifter freak.no
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
nso eier og drifter freak.no
Vis hele sitatet...
å det må aldri forandre seg!
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
nso eier og drifter freak.no
Vis hele sitatet...
Nei nei, kripos det......
Sist endret av maxphone; 12. januar 2012 kl. 22:30.
Sitat av maxphone Vis innlegg
Nei nei, kripos det......
Vis hele sitatet...
same shit, lurker som sagt mest på hardware og diskusjon uansett
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
nso eier og drifter freak.no
Vis hele sitatet...
Har jeg visst siden jeg lagde meg bruker
Kjenner noen, vet hvem andre er, og fniser hver gang jeg ser et par i virkeligheten som ikke vet at jeg vet hvem de er her inne.
Allerede skrevet tidligere i denne tråden, men jeg lurer som et par andre, om noen kjenner til meg her på Freak? :P
Kjenner noen til hvem prompdompap er? :P
Sitat av Prompdompap Vis innlegg
Kjenner noen til hvem prompdompap er? :P
Vis hele sitatet...
Ville tro du er en smule ukjent etter som du har 12 poster og ble registrert denne månden, ikke så mye å si jeg egentlig, men still

Jeg kjenner ingen her, og ingen kjenner meg. Synes det er veldig greit, føler meg veldig fri til å ytre akkurat hva jeg mener når jeg slipper å tenke på at kanskje et familiemedlem eller en bekjent leser noe av det jeg skrive i eksempelvis rusmiddelforumet.
Sitat av Luci Tristis Vis innlegg
er en del jeg kjenner bedre til her på forumet enn andre, men irl er det svært få jeg vet hvem er.

Thoryllo, Pyromanic, Felix_poker, Degoz, MetalGin95, Arrakiss, Hhj er vel de jeg vet hvem er på ekte.
Vis hele sitatet...
Jeg vet hvem du er IRL ihvertfall
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Jeg kjenner ingen her, og ingen kjenner meg. Synes det er veldig greit, føler meg veldig fri til å ytre akkurat hva jeg mener når jeg slipper å tenke på at kanskje et familiemedlem eller en bekjent leser noe av det jeg skrive i eksempelvis rusmiddelforumet.
Vis hele sitatet...
Denne tråden handler forsåvidt om hvorvidt vi her inne på forumet husker andre brukere fra tidligere besøk,
og om du lurer, så husker jeg navnet ditt, tror jeg =)


Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
same shit, lurker som sagt mest på hardware og diskusjon uansett
Vis hele sitatet...
Om du ikke skjønte det, så tenkte han på denne saken: http://freak.no/forum/showthread.php?t=119447

Lenge leve ItPro! -
Sist endret av Up; 13. januar 2012 kl. 03:28.
Sitat av Luci Tristis Vis innlegg
Allerede skrevet tidligere i denne tråden, men jeg lurer som et par andre, om noen kjenner til meg her på Freak? :P
Vis hele sitatet...
Ja Kjenner deg igjen fra UE tråder, og at vi hadde en gående PM runde om tur til evt drøbak?
nso, ivioynar, mentalment, nichotin, moridin, magisk, marken, atx, cadex, dontomaso, ozma, xtap, sio, raymondo, stormen, afen, bakkus, flexd, slashdot, |d13m0b osv osv, for det meste kjenner jeg igjen fellow vifs
Sitat av The-kid Vis innlegg
Jeg vet hvem du er IRL ihvertfall
Vis hele sitatet...
grøss og gru -.-
av alle som kom det en kar jeg ikke har peiling på hvem er xD
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Det er mye enklere å forbinde avatarer til personer, enn nicks hvertfall.
Jeg sliter enda med å bli vant til min egen
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Jeg kjenner igjen alle brukerne her inne, og vet hvor de bor …
Er det forresten noen som vet hva som skjedde med Ranvik? Synes det er rart om han bare plutselig over natten sluttet å lurke på nFF
Jeg har den oppfatningen av at avataren til brukerene sier mye om personlighetern, og kjenner derfor mange brukernavn igjen der. Mange brukernavn kjenner jeg også igjen ved å sammenligne nick på IRC, og brukernavn her :P
Sitat av T.J Vis innlegg
Jeg har den oppfatningen av at avataren til brukerene sier mye om personlighetern, og kjenner derfor mange brukernavn igjen der. Mange brukernavn kjenner jeg også igjen ved å sammenligne nick på IRC, og brukernavn her :P
Vis hele sitatet...
De gangene jeg har vært på ircen er det rundt 200 folk på idle, og jeg som står på chat. Ser hvertfall slik ut akkurat nå, men det skader jo ikke å bare ha vinduet oppe konstant
Sitat av Cadex Vis innlegg
Jeg kjenner igjen alle brukerne her inne, og vet hvor de bor …
Vis hele sitatet...
Du er nå invitert til kaffe hos meg. Veibeskrivelser finner du selv
Sitat av Skateward Vis innlegg
Du er nå invitert til kaffe hos meg. Veibeskrivelser finner du selv
Vis hele sitatet...
Altså, du har jo nærmest lagt identiteten din ut på forumet, så jeg blir ikke overasket om Cadex kommer. Husk å kjøpe kaker også.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Sitat av Skateward Vis innlegg
Du er nå invitert til kaffe hos meg. Veibeskrivelser finner du selv
Vis hele sitatet...
Er ikke så ofte i Nøtterøytraktene, ei heller drikker jeg kaffe, men takk for invitasjonen.
Sitat av ztaale Vis innlegg
nso, ivioynar, mentalment, nichotin, moridin, magisk, marken, atx, cadex, dontomaso, ozma, xtap, sio, raymondo, stormen, afen, bakkus, flexd, slashdot, |d13m0b osv osv, for det meste kjenner jeg igjen fellow vifs
Vis hele sitatet...
Endelig noen som nevner noen av de gode, gamle "sluggerne", men fortsatt en del som fortjener å bli nevnt her da.
Tyder kanskje på at det er litt for lenge siden de har vært aktive på forumet, noe som er litt synd.
Sitat av Knask Vis innlegg
Endelig noen som nevner noen av de gode, gamle "sluggerne", men fortsatt en del som fortjener å bli nevnt her da.
Tyder kanskje på at det er litt for lenge siden de har vært aktive på forumet, noe som er litt synd.
Vis hele sitatet...
Du hadde nok blitt overrasket over postcounten/aktivitetsnivået til en del av de du nevner, hvis poster i skjulte forum hadde vært synlig og vært med i statistikken.
Sist endret av Mith; 13. januar 2012 kl. 11:49.
Sitat av Mith Vis innlegg
Du hadde nok blitt overrasket over postcounten/aktivitetsnivået til en del av de du nevner, hvis poster i skjulte forum hadde vært synlig.
Vis hele sitatet...
Du får drive litt lobbyvirksomhet så får vi de kanskje ut i offentligheten igjen.
Sitat av Mith Vis innlegg
Du hadde nok blitt overrasket over postcounten/aktivitetsnivået til en del av de du nevner, hvis poster i skjulte forum hadde vært synlig og vært med i statistikken.
Vis hele sitatet...
Er det skjulte forum her?
Snakker vi frimurerlosjen innad forumet?
Sitat av olaPola Vis innlegg
Er det skjulte forum her?
Snakker vi frimurerlosjen innad forumet?
Vis hele sitatet...
Mods, Admins o.l har egne forum. Mye rart du ikke vet om nFF.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Er det skjulte forum her?
Snakker vi frimurerlosjen innad forumet?
Vis hele sitatet...
Det er vel ingen hemmelighet at det er et eget vif-forum. Jeg kan røpe såpass at det også er vif-middag en gang i mnd, der vi oppfører oss omtrent som nevnte frimurere.
Sist endret av Mith; 13. januar 2012 kl. 11:55.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Mods, Admins o.l har egne forum. Mye rart du ikke vet om nFF.
Vis hele sitatet...
Kanskje fordi jeg ikke er mod/admin?
Jeg har aldri følt at det er nødvendig for meg og undersøke stort mer enn det som blir skrevet, men at det finnes en subkultur laget av de som modererer hele shiten og får det til å gå rundt er ganske awesome.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av Mith Vis innlegg
Det er vel ingen hemmelighet at det er et eget vif-forum. Jeg kan røpe såpass at det også er vif-middag en gang i mnd, der vi oppfører oss omtrent som nevnte frimurere.
Vis hele sitatet...
Det er alltid stas å ta på seg uniformen og kappen, og diskutere verdensherredømme over et slag Jenga.
Sitat av Mith Vis innlegg
Det er vel ingen hemmelighet at det er et eget vif-forum. Jeg kan røpe såpass at det også er vif-middag en gang i mnd, der vi oppfører oss omtrent som nevnte frimurere.
Vis hele sitatet...
Går ut ifra at det er kjortler som gjelder.
Har alltid lurt på om mods er i media. Avataren til Tias minner jo litt om Steinar Sagen.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Går ut ifra at det er kjortler som gjelder.
Har alltid lurt på om mods er i media. Avataren til Tias minner jo litt om Steinar Sagen.
Vis hele sitatet...
Tias er ikke Steinar Sagen, det kan jeg fortelle deg. Avataren hans er hentet fra: http://en.wikipedia.org/wiki/Humour

Sitat av luni Vis innlegg
Det er alltid stas å ta på seg uniformen og kappen, og diskutere verdensherredømme over et slag Jenga.
Vis hele sitatet...
Det er omtrent like stas som når du får briljere med din kunnskap om latinske navn på blomster i TP.
Sist endret av Mith; 13. januar 2012 kl. 12:05.
Er her ikke så ofte, men kjenner igjen et par navn. Ellers forsvinner de fleste i mengden.
Sitat av McLovin Vis innlegg
Er det forresten noen som vet hva som skjedde med Ranvik? Synes det er rart om han bare plutselig over natten sluttet å lurke på nFF
Vis hele sitatet...
Han var en av de første jeg tenkte på når jeg så denne tråden. Han var brutalt smart og dyktig på det han drev med...

En annen jeg savner er Paranoy, stortsett gode og velformulerte poster relatert til blant annet rus og psykiatri.

Ganske mange brukere jeg ellers kjenner igjen. Vil tro 100-og-noe er en relativt god gjetning, uten at jeg kan komme på navnet til alle og enhver sånn i farten.
Sist endret av Ezukiel; 13. januar 2012 kl. 12:28.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av T.J Vis innlegg
Jeg har den oppfatningen av at avataren til brukerene sier mye om personlighetern, og kjenner derfor mange brukernavn igjen der.
Vis hele sitatet...
Håper virkelig ikke avataren min sier noe om personligheten min, i såfall burde jeg aldri få jobbe med barn igjen!
Sitat av Knask Vis innlegg
Endelig noen som nevner noen av de gode, gamle "sluggerne", men fortsatt en del som fortjener å bli nevnt her da.
Tyder kanskje på at det er litt for lenge siden de har vært aktive på forumet, noe som er litt synd.
Vis hele sitatet...
Kan foresten nevne at du også blir gjenkjent
Sitat av ztaale Vis innlegg
mentalment
Vis hele sitatet...
Hva skjer med at folk tror jeg heter det? Det viser seg gang på gang, til og med med etablerte brukere, slik som ztaale her