Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2131
Yo dudes.

Du på spotifyen min nå, så ser det ikke ut som om jeg har noen grense på hvor mange timer jeg kan høre på musikk. Har de fjernet dette?
- Har ikke premium, og får fortsatt bare hørt sanger 5 ganger eller noe.
Sitat av Yayoisking Vis innlegg
Yo dudes.

Du på spotifyen min nå, så ser det ikke ut som om jeg har noen grense på hvor mange timer jeg kan høre på musikk. Har de fjernet dette?
- Har ikke premium, og får fortsatt bare hørt sanger 5 ganger eller noe.
Vis hele sitatet...
tror ikke det er sånn teller lengre nå, går ut automatisk hos meg i alle fall.
Har 15 brukere på spotify så slipper og få en med liten tid på
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
tror ikke det er sånn teller lengre nå, går ut automatisk hos meg i alle fall.
Har 15 brukere på spotify så slipper og få en med liten tid på
Vis hele sitatet...
Du har faktisk opprettet 15 forskjellige brukere, på 15 forskjellige e-mails som du bytter på, for å slippe å betale 99 lusne kroner?

Ikke verst!
rettelse 49 kr =) koster bare 49 om du bare vil kutte ut reklamen og ikke trenger spotify på mobil

http://www.spotify.com/no/get-spotify/overview/
Sist endret av moan1244; 11. oktober 2011 kl. 13:28.
Sitat av moan1244 Vis innlegg
rettelse 49 kr =) koster bare 49 om du bare vil kutte ut reklamen og ikke trenger spotify på mobil

http://www.spotify.com/no/get-spotify/overview/
Vis hele sitatet...
Spotify på mobilen er jo et must. Selv hadde jeg aldri klart meg uten det, og jeg kan aldri gå tilbake til Free eller Open, da Premium er så mye mer fantastisk.
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
tror ikke det er sånn teller lengre nå, går ut automatisk hos meg i alle fall.
Har 15 brukere på spotify så slipper og få en med liten tid på
Vis hele sitatet...
Haha, kudos. Hadde du brukt det kvartere ekstra på jobben isteden for å lage email og organisere spotify-kontoer så hadde du sannsyneligvis hatt råd til å betale de 49,- det koster.
Ok, da vet jeg ihvertfall at en person har 15 forskjellige spotify-brukere, en som lurer på om han faktisk har lagd 15 forskjellige eposter, og at man kan velge mellom å betale 49 eller 99 kr..
Sitat av Isbiten Vis innlegg
Haha, kudos. Hadde du brukt det kvartere ekstra på jobben isteden for å lage email og organisere spotify-kontoer så hadde du sannsyneligvis hatt råd til å betale de 49,- det koster.
Vis hele sitatet...
Jobb? Han er sikkert 10.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Spotify på mobilen er jo et must. Selv hadde jeg aldri klart meg uten det, og jeg kan aldri gå tilbake til Free eller Open, da Premium er så mye mer fantastisk.
Vis hele sitatet...
Har Premium, men kun fordi jeg kan ha det i offline-modus. Telefonen min støtter så langt ikke Spotify (Bada OS :L) og det er kjipt

Creds til deg som har opprettet 15 forskjellige kontoer for å måtte slippe å betale. Du har sikkert brukt 49,- på strøm allerede ^^
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Har Premium, men kun fordi jeg kan ha det i offline-modus. Telefonen min støtter så langt ikke Spotify (Bada OS :L) og det er kjipt

Creds til deg som har opprettet 15 forskjellige kontoer for å måtte slippe å betale. Du har sikkert brukt 49,- på strøm allerede ^^
Vis hele sitatet...
Bor nok hjemme i kjelleren til hun mor.
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Har Premium, men kun fordi jeg kan ha det i offline-modus. Telefonen min støtter så langt ikke Spotify (Bada OS :L) og det er kjipt

Creds til deg som har opprettet 15 forskjellige kontoer for å måtte slippe å betale. Du har sikkert brukt 49,- på strøm allerede ^^
Vis hele sitatet...
Han bruker vell ikke mer strøm på og opprette 15 brukere, enn og høre på musikk på den tiden det tar og lage de 15 brukerene?
Sitat av Yayoisking Vis innlegg
Yo dudes.

Du på spotifyen min nå, så ser det ikke ut som om jeg har noen grense på hvor mange timer jeg kan høre på musikk. Har de fjernet dette?
- Har ikke premium, og får fortsatt bare hørt sanger 5 ganger eller noe.
Vis hele sitatet...
Du har maks antall ganger du kan høre sanger, og ha tilgang til sanger med free. Jeg trodde jeg kunne takle reklame, men så hadde jeg heller ikke tilgang til mange deilige sanger med free, og følte meg tvunget til å kjøpe premium. Angrer ikke, og 49,- er ikke veldig mye. Har autotrekk så tenker ikke så mye over det heller.
Hvorfor bruker dere gratis versjon av spotify når dere heller kan bruke:

www.grooveshark.com (søk og spill gratis uten at det blir noen stopper etter så og så lang tid)
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Hvorfor bruker dere gratis versjon av spotify når dere heller kan bruke:

www.grooveshark.com (søk og spill gratis uten at det blir noen stopper etter så og så lang tid)
Vis hele sitatet...
Støtter den:>
telleren er vekke men er fremdeles ikke ubegrenset bruk

men faen da skal alle nevne han som har 15 brukere eller? ok så har han 15 bruker who care?
uanset KP til deg med 15 brukere for å ha stjelt all oppmerksomheten til ts
Sitat av dildo-jonny Vis innlegg
telleren er vekke men er fremdeles ikke ubegrenset bruk
Vis hele sitatet...
Takk!!

Sitat av dildo-jonny Vis innlegg
men faen da skal alle nevne han som har 15 brukere eller? ok så har han 15 bruker who care?
uanset KP til deg med 15 brukere for å ha stjelt all oppmerksomheten til ts
Vis hele sitatet...
ha ha :P
Sitat av McLovin Vis innlegg
Du har faktisk opprettet 15 forskjellige brukere, på 15 forskjellige e-mails som du bytter på, for å slippe å betale 99 lusne kroner?

Ikke verst!
Vis hele sitatet...
...
Sist gang jeg lagde en ny spotify bruker, så slapp jeg og bruke en valid epost, jeg skrev: osv.. og fungerte, uten at jeg måtte godkjenne.
men det var får ca 3 - 4 mnd siden da hehe
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Endringer i Spotify sine terms for Open-brukere: http://www.spotify.com/no/blog/archi...fy-open-users/
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Sitat av dildo-jonny Vis innlegg
telleren er vekke men er fremdeles ikke ubegrenset bruk

men faen da skal alle nevne han som har 15 brukere eller? ok så har han 15 bruker who care?
uanset KP til deg med 15 brukere for å ha stjelt all oppmerksomheten til ts
Vis hele sitatet...
Veldig godt poeng Jonny! Blir en ukultur her på nFF at folk bare troller på andre sine poster i en tråd, og den TS lurer på bare "forsvinner".

Til TS. Mente å lese at telleren har blitt borte, men ikke noen forandringer i bregrensninger. Men som premium bruker vil jeg virkelig anbefale deg å enten kjøpe basic eller premium. Hvis du bruker spotify mye, så er det virkelig verdt den prisen
Enig med Stickyshift, men helst for premium.. Spotify på iPhonen er must!
Sitat av Stickyshift Vis innlegg
Til TS. Mente å lese at telleren har blitt borte, men ikke noen forandringer i bregrensninger. Men som premium bruker vil jeg virkelig anbefale deg å enten kjøpe basic eller premium. Hvis du bruker spotify mye, så er det virkelig verdt den prisen
Vis hele sitatet...
Bruker det mye, men venter til jeg får med en android telefon etter jul. Blir jeg lei reklamen bruker jeg enten grooveshark eller youtube
Unlimited <3 Da tlf. min ikke har bra nok batteri til spotify... x10 mini pro..
Men jeg hadde også 10+ spotify accounter før jeg fikk meg eget kort tar jo 2min å lage en med mailinator mail.