Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1036
Jeg har vunnet endel penger, jeg ble bedt om aa sende inn CCA-Dokument for at utbetalingen skal fullføres.

Hva er det?
Fant ikke noe paa google heller

Takk for svar
Er ikke dette sånn ''scam'' greier du får på mail osv?
De tapper i værtfall banken din via sjekker i nigeria osv når du har sendt dem all info
Magnus1337's Avatar
Trådstarter
80 7
Dette er fra Betsson.com
Credit Card Authorization

hentet fra et svenskt forum:

Hej Johan,



Tack för att du spelar hos Betsson.



Vänligen notera att vår ekonomiadelning vill att du skicka in ett CCA dokument (Credit Card Authorization) på kortet som slutar på xxxx.

Fyll i detta CCA, printa ut och skriv under. Vi ber dig att bifoga kopia på ID, kortets fram och baksida (de 8 mellersta sifffrorna på framsidan kan täckas över, och CVC koden på baksidan).


Detta begärs av säkerhetsskäl med anledning av det stora belopp du begärt uttag på. Skicka tillbaka detta via mail eller till fax nummer 00356 23331020.


När vi har mottagit dokumenten och bekräftat informationen så kommer ditt uttag att behandlas vidare, tack för ditt sammarbete.

Med vänliga hälsningar

Lars J

Betsson Support
400 kronor tog jag ut, mindre än vad jag satte in. Jag har redan skickat in ID en gång, ska jag verkligen behöva gå igenom denhär processen igen? :sad44:

Jag har fått en .pdf fil som jag ska fylla i, och sen posta(?) wtf...

Suck vad jobbigt det där lät, reggade mig på Betsson häromdan.
Vis hele sitatet...
https://www.flashback.org/t904847
Magnus1337's Avatar
Trådstarter
80 7
wtf? =P *titegn*

Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Ja, da skjønner jeg
Tror ikke akkuratt dem stjeler penga dine nedi Nigeria
Gratulerer
Vis hele sitatet...
Takk Takk
Lurer du på noe mer?
Turbolego svarte jo veldig greit.
Du skal fylle ut skjemaet og gjøre som det står skrevet i mailen.
Magnus1337's Avatar
Trådstarter
80 7
Nei, de hadde faktisk ikke sendt med vedlegg. men mottatt det naa.
Takk Turbo