Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1864
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har over flere år hatt en pause fra dop og piller, og har hatt disse liggende hjemme i skapet i 1 år. Tenkte jeg skulle ta de før, men følte ikke noe stress med det da jeg alltid har hatt jobb eller skal ut å kjøre bil innen et par dager. Kunne egentlig tenkt meg å ta en kvart en nå, for å underholde meg selv litt i mens jeg er sykmeldt.. Men så kommer angsten, for hvor jævlig kjipt hadde det ikke vært å dø av falske piller NÅ, når man har livet på stell og alt er i orden.. Er livredd for fetnatyl i pillene feks.

Så hvordan skal jeg finne ut om disse er trygge å ta? Kom ikke i brett eller glass, kjøpte de på "gata".
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
For å legge til: De er vanlig delekryss på de, og det står et bittelite totall på de i midten. Ligner ikke på de hos Felleskatalogen da det ikke står "Roche" på de..
Høres ut som galenika rivotril som i utgangspunktet kommer på brett. De er veldig gode!

Likevel vanskelig å si hvis de er løse.

Ta en kvart, tygg og rull den rundt i kjeften. Om den smaker mint og litt "medisinsk" samt at det iser litt i kjeften når du puster etterpå så ville jeg antatt at de er gode.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar. Det er så sinnsykt merkelig hvordan man forandrer seg etterhvert som man blir eldre. Har spist tusenvis av Rivotril og andre piller uten å en gang blunke før, og nå sitter jeg her livredd for å smake på en kvart en.. Får holde meg til weed om jeg absolutt skal sprekke tror jeg, disse går i søpla. Jeg kan nå offentlig melde at jeg har blitt for glad i livet mitt. Og det helt uten dop.
Hvis du endelig har blitt glad i livet er det siste du bør gjøre å knaske piller.

Det var ved å spise piller (hovedsakelig) jeg kjørte livet i dass og veien er overraskende kort fra happy til miserabel når man leker med benzo.

Uansett - kos deg så lenge det varer og husk at du ikke kommer til å huske hvor mye du koste deg.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Hvis du endelig har blitt glad i livet er det siste du bør gjøre å knaske piller.

Det var ved å spise piller (hovedsakelig) jeg kjørte livet i dass og veien er overraskende kort fra happy til miserabel når man leker med benzo.

Uansett - kos deg så lenge det varer og husk at du ikke kommer til å huske hvor mye du koste deg.
Vis hele sitatet...
Jeg har også kjørt livet i dass med piller, men har kontroll igjen nå. Kan fint ruse meg 1-2 ganger i året uten at jeg har lyst på mer. Det jeg ER livredd for er å få falske piller med fetnatyl i, slik at jeg rett og slett bare dør når jeg endelig har blitt glad i livet igjen og fått kontroll på ting. Trenger ikke noe lærdom om hva benzo gjør med livet, da jeg har nok erfaring med det selv til at jeg aldri havner på kjøret igjen. Så vondt vil jeg ikke meg selv.
Kanskje det hjelper angsten din å ha en nalaxon nesespray liggende? Så slipper du å ha angst for overdose på opiat. Ikke for å hjelpe deg inn i pillespising, men nå vet du nå om muligheten ^^
Roche 2 med delekryss og 2 prikker på hver side av 2 tallet.

https://www.felleskatalogen.no/medis...parat/40201320
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg føler at uansett om de er falske, så er det en effekt der, om enn mye mindre.
All gaterivotril er falske om de kommer på glass som ikke er norske.

Venstre er ekte. All rivotril jeg har kjøpt på gata har vært like den til høyre.

https://www.google.com/search?q=fake...j9XTlV1WWARYEM
Sist endret av krystallkongen; 15. november 2019 kl. 14:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Galenika rivotrilene som flyter nå suger som faen! De er underdoserte og har ingen muskelavslappende effekt, har dog noe effekt på det mentale. Men er helt ubrukelige. Samme med de falske på Glass fra Roche, de inneholder små doser etizolam og clonazolam. Sist jeg hadde real deal fra Roche var fra 2007-2016, nå er det bare noe skvip. Da slo det faktisk ut som Clonazepam flere ganger hos politiet. Nå slår det ut som Diclazepam og all den dritten der. Makan til ræva marked om dagen! Eneste som funker litt er vel ksalol og ufoene (diazene) til Galenika.

Hvis de var gamle de du hadde er det mulig du hadde av den gode batchen, men det finner du fort ut. Blir du ikke NOKSÅ sedert av en 2mg så er det skvip. En som ikke har toleranse SKAL kjenne en 2mg ganske godt.

Rypperne som er ute nå er gode! De er fra Roche, 2mg!

Topic: Du kjenner at det er ekte rivotril på smaken og følelsen. Hvis ikke så er test-kit eneste vei. De garva merker fort om det er ekte eller ikke. Aldri hørt om Fentanyl i Rivotril. Men var noen som pressa feil pose når de trykte Xanax for noen år siden.
Sist endret av Sluzzz; 15. november 2019 kl. 16:14.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For å legge til: De er vanlig delekryss på de, og det står et bittelite totall på de i midten. Ligner ikke på de hos Felleskatalogen da det ikke stårarty "Roche" på de..
Vis hele sitatet...
Disse tablettene fikk jag oen titalls av, det var ikke rein rivotril, minte meg mere om gamle rohypnol. De ble ikke bare gul av å kokes. Men fikk en svak grønnfarge. To sånne, og alt Va bare mega!
Synes selv de er betraktelig mye bedre enn de fra glassene man som regel får i Tigerstaden.

Jeg har aldri tvilt på at de er genuine 2mg clonazepam. Sier ikke at jeg ikke tar feil da.