Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 593
Jeg har en live-musikkvideo av en sang som er bedre enn den du får lasta ned. også vil jeg ha denne sangen på cd.

Jeg hadde et program for en stund siden. Det programmet kunne "dra" sangene ut av filmen og lagret mp3 fila en plass og filmen en annen plass.

Noen som har kjenner igjen programmet eller lignende programmer?
Hvis video formatet er avi, så skriver du bare avi convert mp3 i google hvis det er wmv bytter du det ut med avi. Samme med mov osv

Lykke til
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
mplayer kan gjere dette.

mplayer film.avi -dumpaudio vil dumpe lyden i råformat til stream.dump, som du så kan angripe med mencoder for å få over til vettugt format, om lyden ikkje allerede er i vettugt format.
Goldwave er et enkelt lite program for diverse små inngrep innen lyd-redigering, du kan åpne videofiler i dette, så vil den kun ta inn lyden - denne kan du deretter lagre som .wav/.mp3 e.l. avhengig av hvilke codecer du har installert på pcen.