Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 699
hvis jeg har lasta ned en torrent og fjerner filen fra downloads mappa, vil jeg fremdeles være i stand til å seede den?
bruker BitComet
da må du gå inn på bitcomet igjen og finne filen der du har flytta den
altså må den være i downloads mappa for at jeg skal kunne seede?
nei, du kan flytte rundt på filen så mye du orker, men du må åpne torrenten på nytt og angi ny lokasjon om du ønsker å seede mer.
Svaret du leter etter er "ja". Du kan ikke seede uten å ha filene tilgjengelig.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Litt offtopic, men man bør styre unna bitlord og bitcomet:

Grunnen er mange, men for de som ikke forstår noe om hvorfor vi banner den, kan jeg ramse opp 6 kjappe punkt:

1. Klienten respekterer ikke "privat flag"
(Våre torrents blir derfor delt på DHT selv om de ikke skulle ha blitt det).

2. Risikerer at du laster opp/ned uten at stats blir registrert

3. Skaper større serverload enn nødvendig.
Trackeren sender ut "meldinger" til torrent-klienter om hvor lenge den skal vente mellom hver re-announce. BitComet ignorerer denne meldingen, som resulterer i massiv hamring på trackeren.

4. Den har -ingen- (fungerende) uploadslot limit, så den strekker ut båndbredden så mye at den tildeler bare noen 100byes/sec eller mindre pr peer.

5. Den nye versjonen (0.61) ga klienten en ufattelig urettferdig fordel, med at den "foretrakk" å laste opp til andre brukere som brukte samme klienten, enn andre klienter.

6. Den utnytter Super-seeding ved å koble fra og koble til trackeren for å få en åpning (slot), som monopoliserer Super-Seederens båndbredde

Sannheten er at BitComet er "kjappere", fordi den gjør alle ANDRE klienter tregere av grunner gitt over og fler..
Vis hele sitatet...
Dette er en melding gitt til alle brukere av et visst torrent samfunn.
Sist endret av Dodecha; 12. februar 2006 kl. 17:11.