Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1508
Hei folkens, lurer bare på noe. Har sett på tv og der snakka de om sånne små irriterende lyd dingser som laget en sykt høy og irriterende lyd. Jeg har lett over alt og finner det ikke. Og jeg lurer bare på om noen av dere vet hvor man får tak i sånn. Skal bare prøve og irritere vennene mine litt. Takk på forhånd.


edit: sorry for feil posting men fant ikke noe annet sted og så ikke den lille it diskusjon noten.
Sist endret av urolig; 9. februar 2006 kl. 12:49.
Du kan lage dette selv med mobilen din :
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=60642

Forøvrig er lydvåpen ett ord. Ikke Lyd våpen. Det samme gjelder lyddingser. og ITdiskusjon.
Trådstarter
71 0
Hmm jeg leste den med mobilen, men jeg har hørt om en liten dings som lager lyd og vil gjerne ha den. Så om noen vet om sånne ting så hadde det vært fint.

Så det blant annet på MythBusters :P


Edit: sorry for alle skrivefeila i første og sikkert andre post har dysleksi så skriving ekke mitt sterkeste felt.
Når du snakker om det, så husker jeg å ha lest om en dings som pep hvert 30 min eller noe sånt. Om man var flink til å gjemme den, så ville antageligvis offeret alrdi finne den. Tror det var ca samme lyd som i en brannvarsler.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Sitat av DonTomaso
Forøvrig er lydvåpen ett ord. Ikke Lyd våpen. Det samme gjelder lyddingser. og ITdiskusjon.
Vis hele sitatet...
Det heter vel faktisk 'IT-diskusjon'. :-)
Sist endret av Kakcoo; 9. februar 2006 kl. 14:58.
Du kan kjøpe dette for alt for mye på spyshop.no (Diverse->Morro), eller f.eks. http://cgi.ebay.com/5-New-REMOTE-CON...QQcmdZViewItem
Trådstarter
71 0
Takk takk folkens, det var det jeg lette etter
Er det vanskelig å mekke sammen noe elektronikk som lager en sånn høyfrekvent, irriterende lyd?
Høres ut som en god gammeldags voldtektsalarm du vil ha.