Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4204
Lurer på om det er noen her som vet om det er mulig og få sett på vanlig TV-kanaler på pc`n ?...uten og måtte bruke tv`n...
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Det er fullt mulig.
Jeg kjører Dual-Screen og akkurat i dette øyeblikk har jeg NRK2 på hele den ene skjermen.

Jeg har TV-kort.
Et TV-kort er kort fortalt en tuner, og gjør datamaskinen din i stand til å motta TV-signaler på lik linje med en TV.

Du kan finne TV-kort på f.eks. komplett.no
joa..men jeg har ikke TV-Kort....og vil kunne se på programmer på pc`n ....gjennom nettet...
Mener du at du vil laste ned serier på nettet?
Eller bruk nett tv Nrk Nett tv ?
Jeg har akkurat fått meg tv kort, og innstarlert driver, men jeg har ikke noe program til og se på tv i....

Lurte på om noen kunne fortelle/tipse meg om steder hvor jeg finner dette.... jeg vil helst kunne ta opp det jeg ser på.....
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
http://www.tvkoo.com/ Har ett program du kan se noen norske tv kanaler gratis.

http://www.tvkoo.com/update/viviplay.exe (- Directe link til nedlasting.

Nå for tiden kan du se Nrk1 Tv2 og Tv3. Tv2 blir av og til byttet til nrk2, vet ikke helt hvorfor.
Programmet inneholder ivertfall ikke noe synlig spyware/adware eller virus så det skal vær ganske trygt å bruke. Programmet er japansk og du må laste ned noen japanske språkpakker men går vel bra.

Tror dette er ett forholdsvis nytt triks for å se på norske kanaler.

Tvkort?. Pinnacle?, da laster du ivertfall ned PCTV Rave elns. Skal følge med kompitabel software til tvkortene.
z10an: Får ikke det programmet til å funke. Jeg har installert det og får melding om å installere "Kinesisk språkpakke forenklet" men jeg mangler en fil som heter cplexe.exe. Finner den ikke på nettet heller.