Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1038
Er ute etter å samle inn noe gamle kabinetter for å bygge filservere i, og derfor tenker jeg at å kjøre rundt å lete bak elektroshapper er en god ide. Jeg var en kort runde i går, men alle stedene jeg var på har de låste kontainere.

Vet du om noen steder som det er mulig å finne slikt uten å bryte opp låser etc ? Kanskje det er en freak her som vil være med på trip og finne noe i kveld ?
Gjenvinningsstasjoner bruker å ha mye slikt. Du får sikkert plukke et par ting om du spør pent.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Skjønner ikke hvorfor du legger dette under UE, ihvertfall ikke når du har tenkt å ta med deg ting, noe som er en gyllen regel innen UE at manikke skal!

Dessuten er det tyveri da du tar fra annens eiendom. grunnen til at jeg er litt hårsår på dette er at en del av jobben min er å drifte et slikt el-returpunk, og jeg hater drittunger og polakker som knuser alt dem ikke trenger selv og tar med seg det de tror de får bruk for. kaster det deretter i naturen og restavfallet når de kommer hjem med ubrukelig søppel.

Happy hunting...
Sitat av Gig Vis innlegg
Skjønner ikke hvorfor du legger dette under UE, ihvertfall ikke når du har tenkt å ta med deg ting, noe som er en gyllen regel innen UE at manikke skal!

Dessuten er det tyveri da du tar fra annens eiendom. grunnen til at jeg er litt hårsår på dette er at en del av jobben min er å drifte et slikt el-returpunk, og jeg hater drittunger og polakker som knuser alt dem ikke trenger selv og tar med seg det de tror de får bruk for. kaster det deretter i naturen og restavfallet når de kommer hjem med ubrukelig søppel.

Happy hunting...
Vis hele sitatet...
Greit at det er din erfaring, men det jeg tenker på er å ta med meg det jeg trenger, og la resten ligge. Ikke rasere hele plassen.

Det at den ligger feil postet får jeg bare beklage, jeg så at dumpster diving tråden lå under denne kategorien, og derfor tenkte jeg at det passet. Beklager det.
Har du prøvd hos dat@værste eller target united? Begge ligger på rolvsøy
Sitat av csb350 Vis innlegg
Har du prøvd hos dat@værste eller target united? Begge ligger på rolvsøy
Vis hele sitatet...
Takk for tips ! Skal sjekke begge etterpå