Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 634
Hei og hopp...
Det jeg egentlig lurer på her, er om dere freakere har noen aviser å anbefale viss jeg vil følge med på hva som skjer i utlandet. Hovedsaklig USA og England.
Tenker litt på landsdekkede aviser og lokal aviser for de ulike byene.
Jeg tror jeg har sett at noen av dere her inne bor "over there" og i England, og om dere kan anbefale en avis jeg kan lese (i nettutgave selvfølgelig)

Er interissert i hva som skjer i California, Miami, San Fransisco og New York.
Jeg kunne googlet dette og sikkert funnet 40 forskjellige aviser fra hver stat, men er ute etter anbefalinger etter personlig erfaring, hvis noen har dette i det hele tatt?
Tror kanskje det er verdt et forsøk, det å google, siden America ikke har så jævli mange aviser at det gjør no...
Tror dem har 3-4 forskjellige i hele America... Er ikke helt sikker på noen aviser selv, men ville gått for googlinga hvis jeg var deg...
Chuck
ZyPreXa's Avatar
Trådstarter
Fikk 90 millioner treff på google...

Miami aviser: http://www.abyznewslinks.com/uniteflmm.htm

Jeg kan selvfølgelig gå gjennom disse, men jeg har lyst på personlige erfaringer, men det er kanskje ikke andre enn meg her som har en trang til og følge med?
Sist endret av ZyPreXa; 14. februar 2006 kl. 20:57.
Sitat av AleXzorZ
Tror kanskje det er verdt et forsøk, det å google, siden America ikke har så jævli mange aviser at det gjør no...
Tror dem har 3-4 forskjellige i hele America... Er ikke helt sikker på noen aviser selv, men ville gått for googlinga hvis jeg var deg...
Vis hele sitatet...
Du kødder nå ikke sant?

New York Times er vel den store New York avisa? Eller The New Yorker(?).
Det fins mange regionale aviser i USA, naturlig nok fordi landet er så stort. Det utviklet seg slikt fordi det var vanskelig å distribuere avisene over hele landet på en dag, også har det bare blitt sånn.

I England er de største avisene The Guardian, The Mail, The Independent, The Daily Mail, The Daily Express, The Sun, The Mirror og The Daily Star. De første er såkalte broadsheets og de siste tabloider. De har uansett ikke like gode nettaviser i UK som i Norge.
Chuck
ZyPreXa's Avatar
Trådstarter
Tusen takk devotio. Er det noen du vil anbefale mer enn andre her?

Edit: hehe, fant fort "side 3 jentene"
Sist endret av ZyPreXa; 14. februar 2006 kl. 21:38.
The Guardian er vel en av de beste, men om du er interessert i utenlandsnyheter vil jeg nok heller lest en norsk avis som har utenlands del. Men alle har jo forskjellig smak.
drQ
Egendefinert
BBC har en nyhetsdel. Personlig bruker jeg den ofte (i hvert fall når jeg leser utenlandske nyheter). Som nevnt tidligere er det mye dårlige amerikanske nettaviser.