Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 699
Har en skikkelig seig type nå vanskelig å mekke typ bønne. Ser ut som brownies, nesten så jeg tror at hvis jeg spiser den rå så vil den funke. Men greia er at den er ikke super bra heller den er behagelig osv, men man får bare en liten smakebit av den dessverre når jeg røyker, uansett godt produsert.

Passer det bedre å bruke sånne bønner i skakkao? Tenker å prøve på en kopp nå egt.
Mvh

Hvis ikke denne koppen funker så var den meget bra på smak isåfall. Men skal komme med oppdatering
Sist endret av HallaKompis; 5. januar 2024 kl. 21:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvordan ble den?
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skakkao og brownies har jeg lagd mange ganger. Men pass på å ikke ta for mye for det blir ubehagelig
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skakkao og brownies har jeg lagd mange ganger. Men pass på å ikke ta for mye for det blir ubehagelig
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke hva som er problemet. Kjenner ingenting eller jeg føler meg litt rar, men that’s it.
Sitat av SweetBillMcPopo Vis innlegg
Har du decarban?
Vis hele sitatet...
Det er sånn hash som allerede er decarbed seig og oljete, tok akkurat et bongtrekk og merker meget lite.

Trist at varene skal være sånn.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Masse tullevarer ute som ser halvveis decent ut, men som man må røyke seg ihjel på. Typ seig go-duftende klissete hasj men man må bruke 0.5+ i jointen(selv når man kombinerer med masse piller).
Jeg fulte oppskrift jeg fant på nett med kokos fett, 4 gram blanda med 40g kokos fett,jeg er enda ikke tom etter snart et år med å spise typ en gang i uken... Kommer aldri til å endre inntaks metode
Jeg kjøpte gelatin kapsler å blandet med, meget enkelt og diskre måte å innta det på.
(Ja, jeg decarba det)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Masse tullevarer ute som ser halvveis decent ut, men som man må røyke seg ihjel på. Typ seig go-duftende klissete hasj men man må bruke 0.5+ i jointen(selv når man kombinerer med masse piller).
Vis hele sitatet...
This. det som er ute nå funker virkelig ikke.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er sannsynligvis tryggere å spise oljete og dårlig dritthasj enn å røyke den. Ville uansett decarba eller varma den opp for å drepe bakterier. Slett nummeret til dealeren, jeg hadde returnert den og bedt om pengene tilbake.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er sannsynligvis tryggere å spise oljete og dårlig dritthasj enn å røyke den. Ville uansett decarba eller varma den opp for å drepe bakterier. Slett nummeret til dealeren, jeg hadde returnert den og bedt om pengene tilbake.
Vis hele sitatet...
http://imgur.com/a/MlI6bI5

Det er ikke dritt hasj, men det er hvert fall ikke TOP som plug mener. Tror han må smake på ordentlig bønne selv for å skjønne hvordan det egentlig er skulle blitt kjent med den eldre garde de vet hva som duger.