Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1535
Hei jeg har fått tak i noe amf som jeg trodde var bra greier, tok en linje, virka ok, men så fort jeg skal lage en smell(IV), så blir alt hvit og etterhvert bare en hugge. Får dratt ut ca halvparten av vannet jeg putter i og resten ser ut til å danne skylignende klumper større en pulverets volum når det blander seg med vann. Tar jeg mer vann i så får jeg løst opp litt mer men ender bare med masse dritt som ligger igjen hver gang.

Jeg tenkte at det var mulig å fikse problemet med en aceton vask, som jeg gjentok to ganger. Allikevel så blir det grøt/gele. Så blandet jeg all speeden, ca 20 g med vann helt til det var så oppløst og klart som mulig.
Jeg helte dette gjennom et kaffefilter, og vannet lot jeg fordampe på et glassfat. Har ikke kokt det.

Deretter skrapte jeg sammen alt som ble liggende igjen når vannet var vekk. Og nok en gang, samme konsistens.


Hvordan får man ut slikt bøff eller hva det er som gjør dette? Jeg kjenner jo at det er speed I den men vet ikke hva annet, noen som vet andre måter å rense slik speed Driter i hvor mye svinn jeg evt får vil bare ha speed som løser seg med vann greit. Kan legge til at det ikke er typen som stivner inni pumpa, men om jeg varmer grøten så blir det flytende etterhvert. Har det noe med temperatur og gjøre ? Evt tips settes stor pris på
Søk her på forumet er flere steder forklart om Acetonvask
Som nevnt har jeg vasket to ganger med aceton og filtrert speeden oppløst i vann etterpå. Trodde det skulle ta det meste men er visst noe seige greier
Beklager leste ikke hele innlegget
Men har du så tynt filter som amfetamin er ? Isåfall kansje ett strammere filter må til
Sist endret av AbSoul; 27. mars 2020 kl. 10:43.
Vurderer og koke alt sammen med vann, minst mulig slik at det er helt oppløst når det er varmt, og så helle det kokte amf vannet gjennom et kaffefilter ca når det begynner å kjøle seg ned og bli klumpete. Men så lurer jeg på hvor mye amf som blir igjen, om det skiller gugga fra virkestoffet er ikke sikkert. Noen som vet om det kan skje ved en feil feks, eller er noen så tjukke i skallen at de bøffer sånn med vilje? Nesten som melis ellerno kan ikke være bra i lengda å sniffe det heller.
Sist endret av Bluesky_; 27. mars 2020 kl. 10:50.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mest sansynlig blandet med noe grums som ikke løses opp av aceton.. KAST!!
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mulig koffein
Endte opp med å lage freebase av den med kaustisk soda. da tror jeg koffeinen forsvant i allefall, men hva gjør man med den gule olja, kan det kun røykes? noen som har laga base tilbake til sulfat?

kan melde at freebase svir som satan sjøl og bør ikke tas på noen annen måte enn drop i tre-fire rizla. Kan røykes men jeg syns bar det ble steinhardt, sulfat er bedre å røyke spør du meg. muligens mer potent men også vanskeligere å bruke men om man klarer å få det til sulfat igjen så er det hvertfall mulig å fjerne koffein på dette viset om en gidder ta seg tid til det da. Kan ikke være den eneste som har slitt med dette.
Sist endret av Bluesky_; 28. mars 2020 kl. 00:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.