Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1968
Øyafestivalen begynner å nærme seg for alvor, og i den anledning ønsker jeg å lage en egen tråd for de som skal på ØYA i år. Her skal du kunne avtale å møtes med vilt fremmede, eller kjente, på Øyafestivalen som pågår 11.-15. august.

Kort om meg:
Jeg er en gutt av årgangen `98. Fritiden tilbringer jeg med blant annet grafisk design og musikk. Min musikksmak er svært utbredt - jeg hører på alt fra Sinatra til The Sex Pistols. Jeg kommer veldig godt over ens med alle, gutter og jenter, og har flere venner som er godt oppi tjueårs-alderen.

Angående festivalen har jeg billett til torsdagen - 13. Jeg drar dit alene, men slenger meg veldig gjerne på om det er noen her som eventuelt skulle finne på å dra samme dag. `Eneste jeg forlanger er at vi hører på Bad Religion (Vindfruen - 18:15).

Om du kunne tenke deg å ha meg på slep rundt i Tøyenparken, så ta kontakt!
Lurer du på noe - bare sende meg en melding.
Ahh. Skulle gjerne besøkt Øya i år, men med så mange gode konserter i inn- og utland nådde den dessverre ikke helt opp. Et lite tips er å bli på Vindfruen etter Bad Religion og få med deg Father John Misty som spiller kl. 20:20. Jeg har blitt helfrelst på musikken hans, den syke humoren og holdningene til psykedelika. Har allerede vært på en konsert med han i år, men hadde lett tålt en til