Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2061
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Hei etter lang tid med slasking. har jeg endelig tatt meg tia til og laste den opp. her er den kos dere.

Viss dere husker min forrige tråd så skulle jeg egentlig laste den opp men fikk det ikke til før nå. Beklager og vær så snill og hold negative kommentarer inni deg takk

http://www.youtube.com/watch?v=nPm4o...ature=youtu.be
Jeg la godviljen til og så på denne snutten i hele 8 minutter og 30 sekunder, det angrer jeg litt på akkurat nå.
Cry
Iskald
Cry's Avatar
4 0
jeg så 2 min. ikke nødvendig og legge ut sorry as.
jeg vil se videoen! kan du "åpne" den igjen?
Jævla synd kisen ikke får en tjangse engang og sletter både vide og tråd med engang , skulle gjerne sett videoen din TS , da jeg liker slike videoer på youtube. alle må starte en plass
Jeg vil også se.... ta den opp igjen TS
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Han fjernet den fordi YouTube navnet hans er lite tenkt ut.
Cry
Iskald
Cry's Avatar
4 0
han laster opp nå. pratet med han
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Jeg vil også se.... ta den opp igjen TS
Vis hele sitatet...
Jeg kan også tenke meg å se litt mer, men da vil jeg foreslå at TS heller spiller gjennom en del av spillet som er mer actionfylt og dessuten burde det redigeres slik at man unngår alt for mye dødtid.
Cry
Iskald
Cry's Avatar
4 0
Sitat av Knask Vis innlegg
Jeg kan også tenke meg å se litt mer, men da vil jeg foreslå at TS heller spiller gjennom en del av spillet som er mer actionfylt og dessuten burde det redigeres slik at man unngår alt for mye dødtid.
Vis hele sitatet...
han spiller noe som heter custom stories. jeg syns det er bedre og få se en custom story fra staren av. en og redigere bort ellers skjønner du ingenting?
Sist endret av Cry; 18. mai 2012 kl. 19:55.
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
nå lastet jeg den opp. men det kom opp denne videoen er en kopi av en annen video som allerede er lastet opp
Lag en ny en du

Hvis du vil ha noen tips så les hva de andre har sagt i tråden. Prøv å gjør som skaperen av spillet sier, høy lyd, mørkt rom og lev deg inn i spillet. Folk vil se action og reaksjonene dine når det er skummelt, ikke bare når du vasser rundt uten at noe skjer :P

Prøv igjen du, så skal du se!
Sitat av Benjy Vis innlegg
nå lastet jeg den opp. men det kom opp denne videoen er en kopi av en annen video som allerede er lastet opp
Vis hele sitatet...
Prøv å endre navnet på fila litt.
Sitat av Benjy Vis innlegg
Hei etter lang tid med slasking. har jeg endelig tatt meg tia til og laste den opp. her er den kos dere.

Viss dere husker min forrige tråd så skulle jeg egentlig laste den opp men fikk det ikke til før nå. Beklager og vær så snill og hold negative kommentarer inni deg takk

http://www.youtube.com/watch?v=nPm4o...ature=youtu.be
Vis hele sitatet...
Sitat av Cry Vis innlegg
jeg så 2 min. ikke nødvendig og legge ut sorry as.
Vis hele sitatet...
Morsomt at Benjy og Cry er samme person.
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Sitat av Stinson Vis innlegg
Morsomt at Benjy og Cry er samme person.
Vis hele sitatet...
Please, explain
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
http://www.youtube.com/watch?v=DwFXDJff-RA her er den på nytt beklager alle sammen at det tok sånn tid
Det var ikke verst til å være første gangen. Overse spydige kommentarer og fokuser på konstruktiv kritikk.
face@14:47
Sitat av Spirituell Vis innlegg
face@14:47
Vis hele sitatet...
Hahaha, sykt bra faktisk! Made my day!

@14:47, hahahah
Sist endret av Erlendman; 20. mai 2012 kl. 18:35.
Dette var vel egentlig bare kjedelig, følte ikke det skjedde stort.
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Trådstarter
Takk alle sammen glad dere ler!