Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 6488
Hei freaks

Noen andre enn meg som opplever trøbbel med nakenprat? Prøver å lage bruker der, og har lyst å teste det ut. *ler* Men får aldri tilsendt kode for å lage bruker/registrering. Noen her som er medlemmer der og kan kontakte admin på pm?
Eventuelt om dere vet om noen andre slike sider. Gira på litt adventure. Vet at byen er et alternativ, men har lyst å teste ut disse nett-løsningene
Sjekket søppelpost?
Helt ok side, men å finne en dame/mann for noe fun. Er som å lete etter nåla i høystaken hvis du er mann
sjekket søppelpost og forsøkt dette nå 2 dager på rad uten hell.
Er helt klar over det, men gøy om det blir noe jackpot. Tenker at det er reelle sex freaks der, da de oppsøker hverandre.
Sitat av Norgeerkult Vis innlegg
Er som å lete etter nåla i høystaken hvis du er mann
Vis hele sitatet...
..gjelder ikke det 98% av sånne sider?, med mindre selvfølgelig det er snakk om kjøp...
Sist endret av vindaloo; 4. februar 2020 kl. 20:53.
En kompis av meg har holdt på der inne og fått flere napp. Puler jevnlig kona til en eldre mann mens han sitter og napper løken.... Har blitt så han nesten ikke får være i fred, de ringer han konstant haha

Personlig holder jeg meg langt borte fra slike sider, anbefaler dobbel kondom.
Sist endret av Roaccu; 4. februar 2020 kl. 21:02.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
..gjelder ikke det 98% av sånne sider?, med mindre selvfølgelig det er snakk om kjøp...
Vis hele sitatet...
Nå er jo Nakenprat et mer sexforum da, enn disse dating sidene som sier du kan få sex "når som helst".

Men ja, er vel en gjenganger på slike sider at du kryr av menn og noen damer.
En skal nok være litt aktivt på søkeren for å finne kvinner som er interessert, men mannfolk ser det ut til å være flust av.

Ser de har hatt problemer med chat o.l en stund, så kanskje det henger sammen med det?
Sitat av Norgeerkult Vis innlegg
Men ja, er vel en gjenganger på slike sider at du kryr av menn og noen damer.
Vis hele sitatet...
..when something seems too good to be true it usually is...
Ingen løsning her, ikke noe kode?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hold deg unna nakenprat.no, det er tullete greier.
Det letteste er faktisk Tinder e.l. En del år tilbake var det en nettside via privat app eller noe som var tinder lignende men dette er jo for et undergrunnsmiljø for sex. Snakker ikke horer, men alt fra sub til dom, bdsm, orgy, osv... Men husker desverre ikke navnet, du hadde nok likt deg der om du vil ha kjønnssykdommer.
Sist endret av Centext; 19. februar 2020 kl. 08:13.
Haha. Tinder virker jo ikke. Får aldri noen treff der. (Unntatt fra unge sugergirls som vil ha penger av meg).
Sitat av Centext Vis innlegg
Hold deg unna nakenprat.no, det er tullete greier.
Det letteste er faktisk Tinder e.l. En del år tilbake var det en nettside via privat app eller noe som var tinder lignende men dette er jo for et undergrunnsmiljø for sex. Snakker ikke horer, men alt fra sub til dom, bdsm, orgy, osv... Men husker desverre ikke navnet, du hadde nok likt deg der om du vil ha kjønnssykdommer.
Vis hele sitatet...
Nakenprat har heller aldri prøvd å fremstå som noe annet. Det er mye rart på Nakenprat, det skal jeg være enig i, men blant gråstein finnes det gull
Fins flere sider hvor du får napp uten mye hodebry med vanlige jenter. NP er vel en pølsefest med en tilfeldig freak mulighet en gang i blant, OM du er heldig
Sitat av whatismyname Vis innlegg
Fins flere sider hvor du får napp uten mye hodebry med vanlige jenter. NP er vel en pølsefest med en tilfeldig freak mulighet en gang i blant, OM du er heldig
Vis hele sitatet...
Hvilke sider skulle det være?

NP handler vel mest om å være på rett sted til rett tid. Og gjerne litt "freak" fleksibel ja.
..føler meg ganske sikker på at om du tar deg en dusj, stikker ut på byen, ikke sikter på en uoppnåelig hylle
og ellers er ditt mest sjarmerende jeg, så har du større mulighet for napp.
Hvorfor må det alltid gjøres ett poeng av å dra på byen? Er vel ikke nødvendigvis alle som er like interessert i å fly på byen å bruke masse tid og penger på å få seg et dårlig fylleknull.
Sitat av Dough Vis innlegg
Hvilke sider skulle det være?

NP handler vel mest om å være på rett sted til rett tid. Og gjerne litt "freak" fleksibel ja.
Vis hele sitatet...
den infoen må du nok bytte noe artig med, som en fleinsti eller noe. For min del kan jeg garantere napp der, forutsatt at du har en ok personlighet og ikke er en gjerrigknark.
Sitat av Dough Vis innlegg
Hvorfor må det alltid gjøres ett poeng av å dra på byen? Er vel ikke nødvendigvis alle som er like interessert i å fly på byen å bruke masse tid og penger på å få seg et dårlig fylleknull.
Vis hele sitatet...
..fordi det høres ut som erfaringen til de som debatterer her sier at det motsatte, Naken Prat eller div. apper, ikke gir noe særlig resultater.
Og at et fylle knull ihvertfall er et knull i motsetning til en runk.

Men hvis du håver inn med god knull ifra nettet så bra for deg!
Er vel ikke nødvendigvis snakk om å håve inn men fortsatt bedre enn noe som må drikke seg til mot for å bli tatt.. Kan jo og ha noe med at jeg ikke lenger drikker selv og synes det er den største turnoffen som finnes med damer som er villige først når det er rus involvert.
Har prøvd et par dager selv, får det ikke til..
Trodde nakenprat ville ha kvinner der inne jeg !! Haha..

Får ikke noe mail uansett hvor mange ganger jeg prøver.
Men får jo ikke kontakte admin heller fordi man må være innlogget for å gjøre det, det er jo helt idiotisk.
Mail i junkmail.
Sitat av noworries Vis innlegg
Har prøvd et par dager selv, får det ikke til..
Trodde nakenprat ville ha kvinner der inne jeg !! Haha..

Får ikke noe mail uansett hvor mange ganger jeg prøver.
Men får jo ikke kontakte admin heller fordi man må være innlogget for å gjøre det, det er jo helt idiotisk.
Vis hele sitatet...
Jeg ordnet det ved å lage en retardmail på gmail.com, der sendte de link.
Men nakenprat som de over sier, er som å leite etter nål i høystakken. Har vært der i 2 uker nå og har observert følgende. En haug med folk over 40 år (begge kjønn), som er ute etter pulings med andre gamlinger. over halve siden er fult av menn som søker etter gøy med en fra samme kjønn. Utrolig mange av de! Lagde kontakt annonse på at jeg søkte kvinne, ble kontaktet av menn. Herregud Blir stadig mindre og mindre aktiv pga brukeropplevelsen.
Sitat av MaskinRambo Vis innlegg
Jeg ordnet det ved å lage en retardmail på gmail.com, der sendte de link.
Men nakenprat som de over sier, er som å leite etter nål i høystakken. Har vært der i 2 uker nå og har observert følgende. En haug med folk over 40 år (begge kjønn), som er ute etter pulings med andre gamlinger. over halve siden er fult av menn som søker etter gøy med en fra samme kjønn. Utrolig mange av de! Lagde kontakt annonse på at jeg søkte kvinne, ble kontaktet av menn. Herregud Blir stadig mindre og mindre aktiv pga brukeropplevelsen.
Vis hele sitatet...
Skal ikke være lett.. tydeligvis vil de ikke sende meg link uansett hvilken e-post jeg bruker. Men dessverre er det egentlig letteste plassen å få tak i folk, utifra det jeg er ute etter så klart.
Men da får jeg bare holde kroppen for meg selv da siden det skulle være så vanskelig. Ikke får man kontakte noen der inne heller så de faktisk kan fikse problemet. ^^