Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3421
Denne kvelden bestemte jeg og noen kompiser for å reise litt ut av kjedelige bygda vår og dra til byen 1,5time unna. Han som holdt festen hadde noe mdma krystall som jeg fikk kjøpe 1g av. Etter vi hadde vært på uteplass syns jeg og ene kompisen min det var kjedelig så vi ville hjem. Rett før taxien kom fann vi ut vi skulle ta en dropp mdma. Vi tok på øyemål men fann fort ut vi tok litt masse.
Rett før vi kommer til fergen klarer kompisssn i baksete å spy på hele dørken og lager masse rare lyder. Taxi mannen merker ingenting og vi går på fergen. Etter det har gått ca 40min ringer sjåføren som skal hente oss «hvor i helvette er dere, har stått her i 15min». Da har vi ikke merket at fergen har lagt til kai og tett før vi ble med over på andre siden igjen. Haha vi var helt vekk. På turen hjem satt han på bla desse sangene som er jævla digg når du tripper:

Soopertrack-extrawelt

Tarantula(original mix)- pleausekraft

Da jeg satt i baksetet og såg på sjåføren i sladdespeilet endret han ansiktsform og han fikk plutselig briller og megatjukke øyebryn og hår og jeg satt bare å befølte myke håret hans.
Ettersom sjåføren var godt kjent med mdma og ville vi skulle ha en deilig tripp ba han oss slå på vasken og ha hendene under med varmt vann da vi kom hjem. Det var sykt deilig. Og han holdt opp ene beinet mitt og jeg skulle si fra når det traff gulvet. Jeg bommet ivertfall der haha.
Men uansett må budskapet mitt vær: skaff en vekt og mål opp, fort gjort å ta for mye emma.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Overdosering på Molly er No Joke. Har gått i den fella før. Ender som regel med eksplosivt oppkast og sjuke vrangforestillinger. Med weed på toppen kan man havne i en slags midlertidlig psykose.
Høres ut som en bra tripp, må prøves med de sangene og henda under vasken til helgen når eg skal ta MDMA igjen.

Men er litt «skummelt» med han kompisen din som fikk akutt oppkast, det er et tegn på at han fikk for mye emma, men man lærer så lenge man lever. Bare husk vekt neste gang

Og er faktisk ikke lurt og ta Emma om man har en dårlig dag/uke, har selv opplevd at man kan bli sykt depressiv relativt fort, men varer gjerne bare en liten stund, men kan vær skummelt.
Sist endret av Ilovemdma; 26. mars 2019 kl. 10:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Haha, har også hallusinert briller på folk flere ganger. Rar greie!
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Pleier å hallusienere med skjegget. Enten at de får en slags goatie eller at øynene ender opp der haken er og skjegget i panna. Hehe.
Meeen er det noen som opplever at ansikter forandrer seg? Et par ganger som fjesene har forandret seg så jeg lurte rett og slett på om mennesket hadde noe tvilling jeg aldri hadde møtt, haha turte aldri å spørre da!
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 420master Vis innlegg
Meeen er det noen som opplever at ansikter forandrer seg? Et par ganger som fjesene har forandret seg så jeg lurte rett og slett på om mennesket hadde noe tvilling jeg aldri hadde møtt, haha turte aldri å spørre da!
Vis hele sitatet...
Jepp. Har også hallusinert at folk har blitt stygge, fått distorted ansikt og at kviser og uren hud har boblet frem i fjesene deres. Det som er så artig med halliser på mdma er at man alltid er helt våken på at det er halliser, og dermed kan sette pris på det i stedet for å bli forvirret.