Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3236
Hallo. Håper jeg la treåden riktig. Eller så kan en admin flytte den

Ser på vg.no at det er en reklame for noe Uniblue opplegg.
24 sekunder kortere oppstartstid på pcen.
Da får jeg et spørsmål opp i hodet, som jeg ikke finner noe svar på.
-Er dette sikkert?
Selv trykker jeg ikke på den for å teste siden hodet mitt sier SCAM!, mens noe annet i kroppen sier: Men det ligger jo på VG, og de har vell en viss sensur i hva de legger ut?

Blir helt gæern av dette, så jeg poster her i håp om svar på spørsmålet mitt.

FlipWare
Sitat av FlipWare Vis innlegg
Hallo. Håper jeg la treåden riktig. Eller så kan en admin flytte den

Ser på vg.no at det er en reklame for noe Uniblue opplegg.
24 sekunder kortere oppstartstid på pcen.
Da får jeg et spørsmål opp i hodet, som jeg ikke finner noe svar på.
-Er dette sikkert?
Selv trykker jeg ikke på den for å teste siden hodet mitt sier SCAM!, mens noe annet i kroppen sier: Men det ligger jo på VG, og de har vell en viss sensur i hva de legger ut?

Blir helt gæern av dette, så jeg poster her i håp om svar på spørsmålet mitt.

FlipWare
Vis hele sitatet...
Bruk Cclener, det er samme opplegget. Dessuten kan ikke de si at det er 24 sekunders raskere oppstart! De vet jo ikke hvor mye du har surfet på nettet og lagt igjen spor.
Maskin
FlipWare's Avatar
Trådstarter
Sitat av Avatar Vis innlegg
Bruk Cclener, det er samme opplegget. Dessuten kan ikke de si at det er 24 sekunders raskere oppstart! De vet jo ikke hvor mye du har surfet på nettet og lagt igjen spor.
Vis hele sitatet...
Bruker CCleaner, noe jeg ikke tenkte på å nevne. Men allikevel, jeg får det spørsmålet opp i hodet HVER gang jeg ser den
Uniblue er ikke scam,men stor sett bare tull og betale for sånne programmer.
Bruk gratis programmer som CCleaner,som gjør samme jobben gratis.
Det går jo også ann sette seg litt inn prosesser,tjenster,register og rydde litt selv.
Sist endret av snippsat; 27. november 2010 kl. 20:28.
Maskin
FlipWare's Avatar
Trådstarter
Sitat av snippsat Vis innlegg
Uniblue er ikke scam,men stor sett bare tull og betale for sånne programmer.
Bruk gratis programmer som CCleaner,som gjør samme jobben gratis.
Det går jo også ann sette seg litt inn prosesser,tjenster,register og rydde litt selv.
Vis hele sitatet...
Det er jo klart. Men jeg tenkte på alle andre som ikke er "datakyndige" som ser rundt på vg...
UniBlue er ikke Scam, faren min bruker det selv, og jeg brukte det før jeg formaterte PC'en. Hjelper litt, men jeg har aldri vært glad i antivirus, optimaliseringsverktøy O.L.

Men ikke scam
Maskin
FlipWare's Avatar
Trådstarter
Da har jeg ENDELIG fått svar. Takker folk på NFF igjen
Lastet ned bare for å teste, og fikk et STOORT antall skader som gjorde datamaskinen min treg... Var noe over 8000, og bruker Cclener
Sist endret av Avatar; 27. november 2010 kl. 21:13.
Sitat av Avatar Vis innlegg
Lastet ned bare for å teste, og fikk et STOORT antall skader som gjorde datamaskinen min treg... Var noe over 8000, og bruker Cclener
Vis hele sitatet...
Aldri opplevd dette, faren min heller ikke...
skader av sånne programmer er veldig innviduelt, det som virker fint på en pc kan virke negatift på en anen pc
▼ ... flere år senere ... ▼
Etter min mening skulle Uniblue vært kjeppjaget dit pepperen gror.

Sitter her med fletta ny maskin, og alt er bare fryd og gammen, inntill et aggressivt Uniblue reklamevindu popper opp på random site.

Selve greien til Uniblue er sikkert ikke noe juks, and kan kanskje tom gjøre noe fornuftig om man virkelig har virus greier på maskinen, men måten de går frem på er fullstendig forkastelig. De de eventuelt kan gjøre er jeg helt sikker på at Windows/Defender/Norton etc etc gjør minst like bra.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Bestefaren min, betalte 79 kr for Uniblue. Det endte med at Windows 8-en hand fikk virus av den, og ikke ville starte. Det var lærerikt for oss alle: IKKE KJØP UNIBLUE!!!
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av HTML Vis innlegg
Bestefaren min, betalte 79 kr for Uniblue. Det endte med at Windows 8-en hand fikk virus av den, og ikke ville starte. Det var lærerikt for oss alle: IKKE KJØP UNIBLUE!!!
Vis hele sitatet...
Det er som regel ikke Uniblue sin feil, men brukeren som bruker datamaskinen.