Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1877
Hei, jeg har 2 pcer som jeg gamer på. En stasjonær (som jeg bruker daglig) også en bærbar maskin som jeg tar med på lan.

det er altså slik at jeg er blitt så vandt med tastaturet og musa på min stasjonære at jeg blir nødt til å bruke det samme på en bærbar maskin vis jeg f.eks. drar på lan. Musa kan jeg jo lett koble til via en usb.

men så kommer til Tastaturet, tastaturet har ikke usb inngang, den har en slags runding. (se bilde)

http://bildr.no/thumb/522342.jpeg

Tastaturet mitt har den lilla aktige rundingen som vises på bildet.
da lurte jeg på, er det noen her som vet om det finnes en sånn converter? en overgang som gjør at jeg kan koble den til min bærbare pc som bare støtter usb?

takker for svar
Sist endret av cplpro; 8. november 2009 kl. 22:55.
Du trenger en slik


Oi faen. så ikke at det var for skjerm...

Men søk etter ps2 til usb konverterer.
Sist endret av eclipze; 8. november 2009 kl. 22:59.
Takker så mye!
er det ingen måte og kappe, for og så lodde på, har alltid hat lyst til dette, uten en slik conveter ting? det funker jo andre vegen.
Sitat av Starra Vis innlegg
Vis hele sitatet...
IKKE kjøp den, den funker KUN på utstyr som støtter usb over ps2 porten(ikke no elektronik som gjør om singalet)
den komplett som er liket til funker til samme hva det er for noe. (den har elektronik som gjør om)