Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2994
Hei!
Nå har det seg slik at på en venninne av meg sin facebook kommer det opp sånn her i statusfeltet: *Navn* has made $195 today working at home! go to TheBizMeet.com to see how you can start! fwy.

Jeg vet virkelig ikke hva det er, om det bare er noe random kødd eller noe litt mer alvorlig. Uansett, setter pris på all hjelp.
Kan høres ut som et lite virus eller noe...
I første omgang bør du be henne om å endre passordet på profilen hennes
Vell tror ikke det er en facebook hack. tror heller at venninnen din har vært dum nok til å legge til en sånn app som fucker alt. f.eks: Mysuperduperfriendslovecalculator
moan1244
Har gjort det, hun byttet nå nettopp.

yellowpillow
Hun sier selv at hun ikke har lagt til noen apps så tror ikke det er årsaken. Håper hvertfall ikke det er sånn super big deal
Kan jo bare være noe tilfeldig malware som merker når du er på face, og oppdaterer statusen din automatisk.
Virus/malware. Skjedd med flere av vennene mine
Hadde dette selv.
Hun hadde sikkert registrert seg på en side og gitt ut litt informasjon, som et passord osv. Alt du trenger å gjøre er å bytte passord, så blir det ikke sendt flere meldinger.