Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1229
Hei, jeg lastet ned Dark Comet RAT, men når jeg tok det ut av .zip filen, ble det automatisk slettet, selv om jeg hadde skrudd av virusporgrammet mitt.
Er det noen som ser en løsning?
Du må nok av installere anti-virusen din.
Selvom det virker som den er slått av hender det veldig ofte at den fjerner ting.

Kan være en innstilling som er slått på eller lignende.
er en bug i darkcomet 5. men det har kommet en bug fix her http://www.darkcomet-rat.com/
om det forsat ikke virker, pm meg så skal jeg se om jeg kan skaffe deg en versjon av Cyber gate
Det er ikke en bug, er av'et ditt som griner.
Trådstarter
Når jeg sender Dark Comet mappen ut til skrivebordet blir ingen ting slettet utenom .exe filen.
Sitat av TPCG Vis innlegg
Når jeg sender Dark Comet mappen ut til skrivebordet blir ingen ting slettet utenom .exe filen.
Vis hele sitatet...
Ja, ditt av ser serven som ifisert pga den er ikke fud.
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
Det er ikke en bug, er av'et ditt som griner.
Vis hele sitatet...
det er en bug i darkcomet 5 som gjør til at du flere ganger ikke får koblet til slavene
Sitat av paddus Vis innlegg
det er en bug i darkcomet 5 som gjør til at du flere ganger ikke får koblet til slavene
Vis hele sitatet...
Men det er ikke problemet til Ts?