Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 7033
Hei,

er ute etter skikkelige røykgranater, noe ala det militæret bruker! Er dette forresten ulovlig for privatpersoner i Norge å ha, feks hvis jeg bestiller fra eBay, kan jeg bli straffet?

Håper på hjelp, send PM om dere kjenner noen som selger eller kan selge! TNX
Hva med å besøke www.warispeace.co.uk , og søk på Kaliumnitrat, og finn noe som heter KNSU (KaliumNitratSucrose). Dette er en veldig heftig blanding som man smelter sammen (kaliumnitrat og sukker) og setter fyr på.
Det kommer ca. 600ganger mer røyk enn volumet til selveste tingen som brenner, mener jeg å ha lest på wikipedia.
Kan støpes inn i papphylser som gjør de relativt stilige.
Høres bra ut, men er egentlig interresert i å kjøpe granater som kan raskt brukes... Noen som vet om noen norske eller andre sider som selger? Finnes det ikke granater for paintball osv? Er disse like bra som de militæret bruker?
Sitat av fremad
Høres bra ut, men er egentlig interresert i å kjøpe granater som kan raskt brukes... Noen som vet om noen norske eller andre sider som selger? Finnes det ikke granater for paintball osv? Er disse like bra som de militæret bruker?
Vis hele sitatet...

Svaret på de to spørsmålene er ja det finnes, og langt ifra like bra som forsvaret sine.
Ja, hjelper meg ikke så mye.. Adresser eller en PM om at du vil selge meg en kasse med nades hadde hjulpet
Trust me. Prøv den blandingen tar deg null tid og finne ingrediensene (kjøp på felleskjøpet) og så blandet du sammen (tar max 20 min) så støper du det i former og oh yeah du har et par heftige røykbomber.
ED paintball selger røyk granater www.paintballweb.no
Disse fungerer greit nok men ikke like bra som knsu.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
www.paintballweb.no ellns der er kansje røygranater;p
Les posten som RETT over din.
Sitat av B0mb3rm4n
Det kommer ca. 600ganger mer røyk enn volumet til selveste tingen som brenner, mener jeg å ha lest på wikipedia.
Vis hele sitatet...
Tenker du deg om, så er kanskje ikke 600 så veldig mye.. Så volum er ikke riktig måte å beregne hvor mye røyk som kommer.

Forøvrig synes jeg disse paintballrøykgranatene var rimelig kjipe. Tjener ingen hensikt i kampens hete.
Burde ikke dette emnet bli postet i pyroforumet?
Vel, KNSU blandinga er rask og enkel!

max-mekka. Det er nok en del fler folk her inne på nFF. dvs, han får helt sikkert fortere svar her. Og veldig mange av pyro folka henger jo her inne. Og, warispeace har vel egentlig ikke noe sammenheng med nFF nå? Det er jo en ekstern side.