Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1798
hei

la oss si at noen skal fylle ca 100 kapsler med 20mg 2c-b og vill ha en effektiv måte å gjøre dette på.

det enkleste ville vært å hatt noe å fyllstoff å blande inn i 2c-b'n og bare fyllt kapslene fulle, men da lurte jeg litt på hva som egner seg til slikt?

det blir litt mye jobb å veie opp og fylle 100 kapsler manuelt:P
Stoffet bør være inaktivt, og ha ca samme konsistens som virkestoffet for at det skal blandes jevnt. Kreatin burde funke bra. I tillegg kan du bruke den her:

http://azarius.se/images/resize/large/05388-capsule-machine-00.jpg
K93
K93's Avatar
Trådstarter
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Stoffet bør være inaktivt, og ha ca samme konsistens som virkestoffet for at det skal blandes jevnt. Kreatin burde funke bra. I tillegg kan du bruke den her:

http://azarius.se/images/resize/large/05388-capsule-machine-00.jpg
Vis hele sitatet...
første jeg tenkte var mel da det er billig, lett tilgjengelig og inaktivt.
Mel vil sikkert funke, men jeg tror det vil være hakket lettere å blande det jevnt i kreatin. I tillegg er det jo hyggelig å lage noe som er glutenfritt =) Men hvis du skal spinke og spare på kroner og øre, så er jo mel et alternativ, ja.
Om du skal bruke maskinen det er bilde av over, husk å kjøpe riktig den minste størrelsen, også sørg for at det enten følger med kapsler eller at du også kjøper samme størrelse på de. Vil også anbefale å ha en "micro funnel" slik at du kan helle nøyaktige doseringer i hver kapsel.

Hadde en slik maskin selv, tror jeg brukte "00" størrelsen (tror det var minste jeg fant på Amazon), og hver kapsel rommet ca 0.2-0.4 gram med en substans som hadde veldig lik konsistens som kreatin monohydrat.
K93
K93's Avatar
Trådstarter
snakket litt med en kamerat ang dette, han mente fyllstoff ikke var bra da noen folk sniffet stoffet
Vel, selvsagt. er det for salg så drit i å ha fyllstoff i, la folk administrere det som de vil..

Det tar ikke lange tiden å smelle igang 100 kapsler, koselig er det også, ta jobben selv
Ikke bland 2cb med noe annet, da det er vansklig nok å dosere fra før av.
Selv om du vet at det er 20mg i vær, så blir nok den informasjonen borte i et eller annet ledd
K93
K93's Avatar
Trådstarter
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Ikke bland 2cb med noe annet, da det er vansklig nok å dosere fra før av.
Selv om du vet at det er 20mg i vær, så blir nok den informasjonen borte i et eller annet ledd
Vis hele sitatet...
problemstillingen min er selve jobben med fyllingen, da 20mg ikke fyller kapselen helt må jeg da sitte å veie for hver kapsel for å så få det oppi en kapsel
Er nok ingen annen vei du
Sitat av DotEXE Vis innlegg
problemstillingen min er selve jobben med fyllingen, da 20mg ikke fyller kapselen helt må jeg da sitte å veie for hver kapsel for å så få det oppi en kapsel
Vis hele sitatet...
Jeg tror nok du må veie enkeltdoseringer for å sette i kapsler uansett hva du gjør dersom du vil ha nøyaktige doseringer. Det er ikke så alt for tidskrevende om du har bittesmå måleskjer, en bitteliten funnel, litt plastfolie, og maskinen ovenfor.

Plastfolie på vekta, ta noen scoops oppå så du får 20mg, sett funnelen oppi en av kapslene i maskinen, og hell det oppå plastfolien inn i funnelen, også repeat.
Leste om en som først blandet en målt mengde 2C-B med en dråpe konditorfarge, og deretter blandet det godt med sukker til hele miksen har samme farge, da skal visstnok 2cb være jevnt fordelt.