Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 6153
Heisann mega-freakfuckfaces :-) (b) tenker å mikse emma og pepper på konsert om et par uker. Har erfaring med begge fra før.Er ikke så glad i pepper aleine lenger, mest pga nedturen.
Nå har det seg sånn at jeg er veldig glad i Emma, men har noe pepper liggende og vil ha litt ekstra trøkk og dansefot i tillegg til den herlige emma feelingen :-)

Pleier å droppe 0,2 eller 0,25. Hvor mye pepper ville dere ha hevet oppi miksen? Og kan det være en god ide å evt snorte pepperet og droppe emmaen like etter? Skål for god helse (b) :-)
Mega-freakfuckfaces faktisk..



Ikke akkurat svar på spørsmålet ditt, men nedturen får du nok uansett.
Kanskje litt heftigere nedtur også, når du kombinerer de to.
Er også mulig at amfetaminen overkjører funken til mdma'en.
Just saying.
Sist endret av lyselilla; 15. mars 2015 kl. 22:08.
Amfetaminen tar vekk euforien fra mdma'en. Bedre å ta de hver for seg, synes jeg. Og nedturen får du nok uansett.
jeg ville anbefalt deg til å ta emma på konserten og hvis du er på nachspiel eller når du har kommet hjemme og du merker at emman begynner å forsvinne, så rocker du resten av peppern?
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
jeg ville anbefalt deg til å ta emma på konserten og hvis du er på nachspiel eller når du har kommet hjemme og du merker at emman begynner å forsvinne, så rocker du resten av peppern?
Vis hele sitatet...
Når mollyn begynner og dabbe ut så røyker du litt rev så varer sen litt lenger.

Hadde droppet og ta peppern
Nedtur? Får dere nedtur av pepper pga for høyt inntak?
Jeg får aldri nedtur mer. Men den tiden da jeg tok store mengder og danset hele helga uten søvn og mat, da fikk jeg noen heftige nedturer.
Sitat av Susa Vis innlegg
Amfetaminen tar vekk euforien fra mdma'en. Bedre å ta de hver for seg, synes jeg. Og nedturen får du nok uansett.
Vis hele sitatet...
Det er det ikke alle som syns, det er like vanlig å erfare at komboen er mer euforisk.

Glemte å legge til at jeg ville dosert lavt på amfen. Det er veldig lite som skal til for å få mer energi (10-20 mg ren amf er vanlig, hva det tilsier i gatekvalitet vet jeg ikke).
Koffein vil for mange også gjøre at man kommer i skikkelig danseform.
Sist endret av randomize; 16. mars 2015 kl. 12:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bare ta mindre speed en du bruker å gjøre til vanlig, hadde tatt 200mg MDMA og 30-80mg speed(avhengig av kvalitet selvfølgelig) i en dropp.

Så kan du heller justere nasalt når MDMAen eller energien gir seg
Hvordor dropper dere amf? Dritten går jo aldri ut, dessuten er det lavare biotilgjengelighet. Hvis du tar MDMA og dropper pepper bør du forberede deg på en jævlig morgen/formiddag.. Håper du har benzo!
Trådstarter
Takk for svar dere :-) Vet ikke helt hva jeg skal konkludere med her. Har aldri droppa pepper før nei, så hva sier dere til å ta en vanlig medium dose pepper i nesa først, og så droppe 0,2 med emma? :-)
Sitat av Mysteri-O Vis innlegg
Takk for svar dere :-) Vet ikke helt hva jeg skal konkludere med her. Har aldri droppa pepper før nei, så hva sier dere til å ta en vanlig medium dose pepper i nesa først, og så droppe 0,2 med emma? :-)
Vis hele sitatet...
Min erfaring er at peppern demper effekten av emmaen når man tar det i den rekkefølgen, og spesielt vist du tar en stor dose pepper.

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Hvordor dropper dere amf? Dritten går jo aldri ut, dessuten er det lavare biotilgjengelighet. Hvis du tar MDMA og dropper pepper bør du forberede deg på en jævlig morgen/formiddag.. Håper du har benzo!
Vis hele sitatet...
Siden det er kjipt å dra noe som helst opp i nesa egentlig.
Dessuten så kicker peppern saktere og vil dermed minske sjangsen for at pepperen dreper MDMA rusen.
Sist endret av EyesWideShut; 16. mars 2015 kl. 15:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Hvordor dropper dere amf? Dritten går jo aldri ut, dessuten er det lavare biotilgjengelighet. Hvis du tar MDMA og dropper pepper bør du forberede deg på en jævlig morgen/formiddag.. Håper du har benzo!
Vis hele sitatet...
Stemmer ikke om man har ren amfetamin, og om man holder dosene fornuftige. Holder man ikke dosene fornuftige kommer man til å ha en jævlig nestedag uavhengig om man dropper eller tar det nasalt...
Sitat av randomize Vis innlegg
Stemmer ikke om man har ren amfetamin, og om man holder dosene fornuftige. Holder man ikke dosene fornuftige kommer man til å ha en jævlig nestedag uavhengig om man dropper eller tar det nasalt...
Vis hele sitatet...
Hvem har ren amfetamin da? Da er jo en "fornuftig" dose kanskje maks 50mg. Har jeg aldri vært borti i alle fall, bortsett fra de kragerø rasemisk pillene. Dessuten er biotilgjengeligheten lavere uavhengig av kvalitet.

Jeg er litt enig, men det tar uansett mye lengre tid når man dropper! Synes det er en dårlig ide i utgangspunktet å ta speed med MDMAen.. Er det ikke nok med MDMA liksom? Kommer bare til å være våken dritlenge etter at effekten av MDMAen har gitt seg. Ser for meg at det blir et helvete

Sitat av EyesWideShut Vis innlegg

Siden det er kjipt å dra noe som helst opp i nesa egentlig.
Dessuten så kicker peppern saktere og vil dermed minske sjangsen for at pepperen dreper MDMA rusen.
Vis hele sitatet...
Smak og behag.. Har prøvd å google litt men finner ikke noe som bekrefter den siste påstanden din, så jeg antar at det også er din erfaring?

Uansett, å ta speed på MDMA blir som å ta seg en runk på bordell synes jeg!
Sist endret av TrippyKing; 16. mars 2015 kl. 17:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Hvem har ren amfetamin da? Da er jo en "fornuftig" dose kanskje maks 50mg. Har jeg aldri vært borti i alle fall, bortsett fra de kragerø rasemisk pillene. Dessuten er biotilgjengeligheten lavere uavhengig av kvalitet.

Jeg er litt enig, men det tar uansett mye lengre tid når man dropper! Synes det er en dårlig ide i utgangspunktet å ta speed med MDMAen.. Er det ikke nok med MDMA liksom? Kommer bare til å være våken dritlenge etter at effekten av MDMAen har gitt seg. Ser for meg at det blir et helvete
Vis hele sitatet...
Det er relativt lett å få tak i ren amfetamin. Når jeg sier ren amfetamin så tenkte jeg først og fremst på farmasøytisk kvalitet, legemidler som adderall, dexedrine, metamina, osv. Biotilgjengeligheten er ikke nødvendigvis høyere nasalt, for eksempel så har metamina omtrent like høyt opptak oralt som nasalt (ca. 75%). Legger man tabletten under tungen, så virker den raskere. Virkningen er tilsvarende ved å ta det nasalt, men det er også skadelig på grunn av bindemidlene i tabletten. Er det kun biotilgjengeligheten du er opptatt av, så bør du uansett gå over til å ta stoffer rektalt eller intravenøst...

Dessuten blir effektene ofte noe anderledes når man tar stoffer nasalt. Så inntaksmåte er først og fremst en smakssak - ikke noe som er avgjørende for nedturen, som var argumentet du brukte først.

Jeg tar alltid noe amfetamin når jeg tar MDMA, fordi jeg sovner om jeg tar kun MDMA. Og når jeg er på MDMA foretrekker jeg å være våken, og faktisk få med meg turen. Jeg har opplevd innsovningsvansker på amfetamin, men aldri når jeg kombinerer det med MDMA. Har heller aldri opplevd noen nedtur.
Du sovner når du tar mdma?
Sitat av randomize Vis innlegg
Jeg tar alltid noe amfetamin når jeg tar MDMA, fordi jeg sovner om jeg tar kun MDMA. Og når jeg er på MDMA foretrekker jeg å være våken, og faktisk få med meg turen. Jeg har opplevd innsovningsvansker på amfetamin, men aldri når jeg kombinerer det med MDMA. Har heller aldri opplevd noen nedtur.
Vis hele sitatet...
Har du prøvd litt høyere doser med koffein sammen med MDMA? Det synes jeg fungerer utmerket.
Sitat av Anonym41264 Vis innlegg
Har du prøvd litt høyere doser med koffein sammen med MDMA? Det synes jeg fungerer utmerket.
Vis hele sitatet...
Jeg har prøvd dette tidligere uten effekt, men tenkte å gi det et forsøk til. Hva slags koffeinpiller og hvilken dosering har du god erfaring med?
Sist endret av meitemark; 2. november 2023 kl. 11:17.
Sitat av randomize Vis innlegg
Jeg har prøvd dette tidligere uten effekt, men tenkte å gi det et forsøk til. Hva slags koffeinpiller og hvilken dosering har du god erfaring med?
Vis hele sitatet...
Pleier vel å hive i meg 200-600mg. Det virker som emmaen overkjører eventuelle ubehag man får ved høyt inntak av koffein.
Hvis du får tak i koffeinpulver uten bindestoffer er det også meget behagelig å ta nasalt.
pleide alltid blande extaxy tabletter og pepper .fin fin kombo. men pper neduten er like ille.
Bare ta det som du vill... Blander ofte pepper og mdma. Jeg for aldri nedtur på mdma. Hjelper meg mot nedtur. Men det er nå meg
Sitat av randomize Vis innlegg
Det er relativt lett å få tak i ren amfetamin. Når jeg sier ren amfetamin så tenkte jeg først og fremst på farmasøytisk kvalitet, legemidler som adderall, dexedrine, metamina, osv. Biotilgjengeligheten er ikke nødvendigvis høyere nasalt, for eksempel så har metamina omtrent like høyt opptak oralt som nasalt (ca. 75%). Legger man tabletten under tungen, så virker den raskere. Virkningen er tilsvarende ved å ta det nasalt, men det er også skadelig på grunn av bindemidlene i tabletten. Er det kun biotilgjengeligheten du er opptatt av, så bør du uansett gå over til å ta stoffer rektalt eller intravenøst...

Dessuten blir effektene ofte noe anderledes når man tar stoffer nasalt. Så inntaksmåte er først og fremst en smakssak - ikke noe som er avgjørende for nedturen, som var argumentet du brukte først.

Jeg tar alltid noe amfetamin når jeg tar MDMA, fordi jeg sovner om jeg tar kun MDMA. Og når jeg er på MDMA foretrekker jeg å være våken, og faktisk få med meg turen. Jeg har opplevd innsovningsvansker på amfetamin, men aldri når jeg kombinerer det med MDMA. Har heller aldri opplevd noen nedtur.
Vis hele sitatet...
Det er lett å få tak i piller ja, og dem er jeg enige i at det sikkert er best å spise. Trodde det var snakk om vanlig amfetamin. Men jeg er fortsatt ikke enig i alt du skriver - inntaksmåten er UTEN TVIL avgjørende for nedturen. IV = kortere nedtur, nasalt = litt kortere, oralt = lengst. Det tror jeg de fleste er enige i. Effekten kan føles annerledes ja. Og rush får du kun av å skyte, kanskje av å ta det rektalt, det har jeg ikke prøvd. Og for the record, når jeg drev med speed, tok jeg det alltid IV, for rushet er egentlig det eneste som er behagelig med stimulanter etter min mening. Oralt og nasalt = null rush. Kanskje hvis du har breaking bad-meth, vet ikke.

Tror du er heldig som aldri har opplevd nedtur på MDMA+speed. Sovner du virkelig under MDMA-turen? Sikker på det ikke er etterpå da? Den varer jo ikke så lenge.. Men alle reagerer forskjellig, så kan ikke motsi deg på det.

Men mitt råd om å droppe speeden står fortsatt ved lag, men det er jo sikkert verdt å prøve, vet ikke jeg. Har prøvd disse kombinasjonene og jeg synes det var best å ta kun MDMA. Kan jo ta bare ta et lite påfyll etter et par timer.