Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1957
Hei og god kveld

Jeg holder på å bli gal, og får ikke av vibrasjonen når jeg mottar meldinger på min xperia Active. Har valgt "aldri" på vibrasjon, og fortsatt så vibrer det når jeg får sms..

Er det noen måte å få av dette? Fryktelig irriterende.
Nå sitter jeg med null erfaring for den mobilen, men det pleier å være et eget oppsett på meldinger. Hvis du sjekker meldingsalternativer, så burde det være noe der.

Hadde samme problem på en gammel Sony Ericsson, at uansett hva jeg gjorde så nektet den å skru av vibrasjon på meldinger. Helt til jeg fant ut at man måtte inn i meldings alternativene for å få skrudd det av.
sali's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lille Nikotin Vis innlegg
Nå sitter jeg med null erfaring for den mobilen, men det pleier å være et eget oppsett på meldinger. Hvis du sjekker meldingsalternativer, så burde det være noe der.

Hadde samme problem på en gammel Sony Ericsson, at uansett hva jeg gjorde så nektet den å skru av vibrasjon på meldinger. Helt til jeg fant ut at man måtte inn i meldings alternativene for å få skrudd det av.
Vis hele sitatet...
Tusen hjertelig, det funket!