Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 3875
En bekjent var på besøk og hadde med å røyke på. Tok bare noen trekk av ham, var eg. ikke røykekveld for meg. Jeg spurte om han hadde noen kontakter, han gav meg ett nummer.

I forigårs ringte jeg denne fyren og kjøpte en femmer. Det var Akerselva-hasj. Jeg fikk vondt i hele kroppen og ett angstanfall.

Jeg freste litt til bruttern her og sa det ikke går an å gi fra seg en sånn kontakt, det er jo helt verdiløst, mens han er uenig og mener han bare ville hjelpe.

Skal jeg bare være takknemmlig og holde kjeft eller er det greit å si ifra at man ikke gir fra seg en undermåler av en kontakt uten i det minste en advarsel?
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Hvis du spør om en kontakt, og han gir det en,hva skal du være sur for?

Er jo din feil at du spurte:"har du noen kontakter?"
Velkommen til underverdenens narkotikamiljø... Liker du regler og struktur, god kvalitet som aldri varierer..Hyggelige mennesker osv..Dyrk din egen!
Jeg forstår ikke hvorfor du skal klage på kameraten din som ga deg kontakten? Det var jo ikke han som solgte deg dårlig hasj.

Det er også lov å se an kvaliteten på hasjen før man kjøper, for å unngå nettopp slikt.
Vi kan ikke svare på om du skal være takknemlig og holde kjeft eller ikke. Det er din venn. Har det så store følger om du sier det var ræva eller ikke, så speiler jo det kvaliteten på vennskapet.
Det som Zarathustra sa, velkommen til undergrunns-markedet, der du kan bli lurt og røyke bildekk!
Sist endret av Reitaner; 22. august 2010 kl. 15:38.
Marisa's Avatar
Trådstarter
Thanks for the reality-check! Jeg får bare suck it up. Irritasjonen går vel over når kroppen har fått lega seg litt igjen etter å ha røyka....urgh...bildekk.....:-(

Sitat av sam500 Vis innlegg
Hvis du spør om en kontakt, og han gir det en,hva skal du være sur for?

Er jo din feil at du spurte:"har du noen kontakter?"
Vis hele sitatet...
Umm, men er ikke det greit? Han har jo handlet av min kontakt i lang tid, som nå dessverre ikke er tilstede mer, da må det jo være greit at jeg spør, eller?
Du har handlet noe ræva saker, si ifra til kompisen din at det var ræva og lev videre. Ser ikke helt hva du skal få ut av dette? En formell unnskyldning?
det er ingen som sier det ikke er greit at du spurte.. vi mener at du har ingenting og være sur på kompisen din for når det var du selv som spurte om hjelp. er kun din egen feil at du ikke så ann kvaliteten før du ga penga, er nesten sikker på at ingen tvang deg til å gi karen spenn, så å bli sur på noen andre enn deg selv er vel nesten litt psyko tendenser etter min mening.
Marisa's Avatar
Trådstarter
Psyco var vel litt drøyt ve? Han vet jeg er kresen da han kjente min tidligere kontakt og hva han tilbøy, så jeg hadde vel ikke forventet så dårlig kvalitet.

Men jodda, det burde lukta svidd gummi når man treffer noen midt i by-suppa og ikke får mulighet for å sjekke før man er hjemme. Tar på meg den
De gode kontaktene finner du som oftest først etter at du har driti deg ut noen ganger.
Marisa's Avatar
Trådstarter
Sitat av Stratops Vis innlegg
De gode kontaktene finner du som oftest først etter at du har driti deg ut noen ganger.
Vis hele sitatet...
Vel, har swappet kontakter i over 15 år nå og dette var helt upresedentert. Har aldri blitt servert sånn skit av venner og bekjente, kun ved elva etterhvert som miljøet der ble dårligere og man lærte den leksa.
Det tynnes i rekkene for oss freaker-damer som blir voksne slutter å henge med gutta
Kanskje dere har forskjellig standard? Kanskje du fikk en annen type hasj enn vennen din fikk?
Marisa's Avatar
Trådstarter
Sitat av caperno Vis innlegg
Kanskje dere har forskjellig standard? Kanskje du fikk en annen type hasj enn vennen din fikk?
Vis hele sitatet...
Så dårlig standard er det ikke mulig å ha. Jeg ble ikke fjærn i det hele tatt, det er ikke olje i hasjen, jeg fikk bare sterke muskelsmerter, lett press rundt hodet, kvalme og angst. Det var elva-lureri.

At jeg fikk noe annet enn ham er mulig men det kom frem i samtale med andre at dette var en fyr han fant på ett gate-hjørne. Jeg kommer nok til å nevne det at den fyren er det ikke vits i å sende videre til noen andre, ønsker ikke den opplevelsen på noen.
Så sinna man ble da?
Tro det eller ei det blir nok ikke første bomtur, grow your own
Marisa's Avatar
Trådstarter
Sitat av iste2008 Vis innlegg
Så sinna man ble da?
Tro det eller ei det blir nok ikke første bomtur, grow your own
Vis hele sitatet...
Vel, det var ikke mye å bli blid over, 500 kroner for angst og muskelsmerter. Det var voldsomt til engleforum med zen mennesker da.

Prata med min bekjente jeg og han ble irritert på mine vegne så da er jeg litt mer fornøyd...
Gå til politiet og anmeld han for å gitt deg dårlige hasj kontakter fordi du ikke ble ordentlig stein og fikk noia
Sitat av Marisa Vis innlegg
Vel, det var ikke mye å bli blid over, 500 kroner for angst og muskelsmerter. Det var voldsomt til engleforum med zen mennesker da.

Prata med min bekjente jeg og han ble irritert på mine vegne så da er jeg litt mer fornøyd...
Vis hele sitatet...
du ser. Dere er i samme bås. Det er kontaktene som er fienden
Syns folk er litt vel harde her, aldri gått på en smell? Man gir ikke kompiser dårlige kontakter, hvertfall ikke uten en pekepinn om hva slags kvalitet man kan forvente. Og til dere som foreslår at dama skal dyrke sjæl: Gjør dere det? Har dere gjort det tidligere? Dere er klar over at det krever ressurser ikke sant?
Pot er så mye bedre enn elva-hasj, og verdt pengene det koster.. Noe du vil lære etterhvert
Nå leste jeg bare de 3-4 første postene og var oppgitt allerede.
Av egen erfaring, vet jeg; At det alltid er best å si ifra.

Ikke klag, eller noe til kameraten din. Bare ring opp dealern din og informer h*n om hvor crappy shit h*n selger
Har gjort det med mange, og mange det har hjelpi på. Har selv fått klager i tia da jeg pusha. Og bytta shit = Folk blir fornøyde.
En dealer liker alltid å vite hva h*n selger
Sist endret av KakeFrans; 24. august 2010 kl. 01:55.
ja shit happens! da får du heller spørre neste gang om kvaliteten eller teste før du kjøper neste gang!
alle blir lurt og må røyke pøkk en gang!
Kompisen din har helt klart brutt en regel i den uskrevne "bro-coden" (selv om du ikke er en "bro")! Man driver da faen ikke å sentrer rundt dårlige langere når kamerater spør deg, ikke uten å si ifra at vedkommene er en tosk iallefall. Dette faller lett inn i den uskrevne boka om generell coolness, rett under "mekker'n er trekker'n" og "husverten først" !
Sitat av Krml Vis innlegg
Kompisen din har helt klart brutt en regel i den uskrevne "bro-coden" (selv om du ikke er en "bro")! Man driver da faen ikke å sentrer rundt dårlige langere når kamerater spør deg, ikke uten å si ifra at vedkommene er en tosk iallefall. Dette faller lett inn i den uskrevne boka om generell coolness, rett under "mekker'n er trekker'n" og "husverten først" !
Vis hele sitatet...
enig, samtidig er det ikke alltid man vet hva folk har, da det ofte varierer litt i kvalitet. Uansett er det greit å si ifra at man er usikker på standaren, slik at man er forberedt på å sjekke før man kjøper..
Sitat av Krml Vis innlegg
Kompisen din har helt klart brutt en regel i den uskrevne "bro-coden" (selv om du ikke er en "bro")!
Vis hele sitatet...
http://www.capris.no/product.aspx?isbn=143911000X
Marisa's Avatar
Trådstarter
Takk for svar fra de siste som har kommet til i tråden. Man er da ikke helt nybegynner i miljøet og jeg selv syntes dette "violated codes".

Har sagt ifra til begge, fått sorry fra "bro" og kontakten er bedt om å dra dit, om ikke peppern gror, men kansje dit dere som gror gror, og handle inn.
gæernt ass