Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 9985
Kan noen erfarene mennesker fortelle meg hvordan amfetamin rusen er?

Jeg har søkt å har ikke funnet noe! Jeg har lest om amfetamin på forskjellige steder som f.eks Erowid! Men, man lærer ikke så mye om selve rusen, kan noen fortelle meg hvordan den er? Med en god beskrivelse?

Takk
Sist endret av Marjoh; 19. mai 2006 kl. 23:31.
For meg så er amfetamin den beste rusen. Bli våken, gira og veldig konsentrert om ting. Alt blir intressant og morsomt (ikke lættis) Det perfekte party dopet, men også bra som hverdagsrus (ikke anbefalt)
Enig med Infected.
Helt topp high for meg i hvertfall. Jeg drikker ikke alkohol lenger, da det får meg til å føle som om jeg forsøker å ødelegge kroppen hver eneste gang jeg drikker. (Noe det forøvrig også gjør)
Amf gir meg ingen slik dårlig følelse eller "dau" kropp, ikke noe utover at man blir "sliten" i kroppen etter lang tid uten søvn eller skikkelig hvile.
Jeg har kommet meg over det å få den "guffne" følelsen av dårlig samvittighet og angst også, så nå er det ingen nedturer lenger.
M&G: sier du at amf ikke ødelegger kroppen? er helt enig ang. alko, men er speed noe bedre? jeg tror det heller er endel værre..

ikke ødelegg dere på sentralstimulerende, utforsk heller den psykedeliske verden!

det var dagens moralpreken :P
Sist endret av Mr.Fantastic; 20. mai 2006 kl. 01:04.
Marjoh's Avatar
Trådstarter
68 0
Er vel egentlig litt enig det Mr.Fantastic sier! Men, det høres litt fett ut med amfetamin! Men, det er ikke noe jeg skal prøve tror jeg, er bare litt intrisert i hvordan rusen er.
Etter hvert blir rusen noenlunde slik ---> *graver frem gammel tråd*


Hilsninger til alle der ute forresten. Prates...
speedrusen er helt føkka for meg... blir bare sløøøøv å ligger å kaldsvetter å har noia jeg når jeg tar speed... men det er sikkert for jeg har ad/hd.. men uansett mener jeg speed er et "dritt dop" det ødelegger kroppen og hue så jævli at det er ikke til å ambefale.. å man blir fort hekta... jeg gikk ned 13 kg sist jeg gikk på speed... men det er jo selfølgeli for jeg aldri klarer å begrense noen ting, å når jeg først tar speed klarer jeg ikke slutte før jeg ikke har mer.. men jeg har slutta me speed nå.. tok 2g på ei natt sist, å hadde besøk a purken..
hehe noia+purk= megasuperdupergigantjævliskummelt
får litt angst hver gang jeg legger meg i senga mi etter purken var hos meg..

jeg fraråder alle til å begyne me dop.. uansett hvordan dop det er, så er det mer negative sider ved det, enn positive..
men selfølgeli er d fett å ta dop en gang i blandt, men d er jævli lett å miste styringa..
vær forsikti å bruk hue
Speed er digg så lenge du klarer å bruke det med måte.
Opplever rusfølelsen på amf som veldig lik følelsen av å være forelska; det kribler i hele kroppen (som sommerfugler i magen- når man gleder seg til noe) og jeg føler meg glad og oppstemt. Får også veldig tiltakslyst og overskudd og kan bli veldig kreativ. Prater masse. Ellers blir jeg tørr i munnen (drikker masse!), må tygge hele tiden, blir noen ganger kald pga dårlig blodsirkulasjon (blodårene trekker seg sammen), får også utrolig dårlig kondis (prøv å løp en tur på speed, skal love deg du blir anpusten!). Sult- og trøtthetsfølelsen dempes.

Mye annet jeg kunne sagt om amfetamin, men tror dette var svar på spørsmålet ditt (utifra min subjektive erfaring). :-)
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Jeg bruker ALDRI amfetamin lengre!
Det er vel godt og vel 3 år siden sist, men før de 3 årene "fartet" jeg vel i 2-3 år nesten sammenhengende - med ecstasy og piller..
Ecstasy var egentlig dopet for meg, det var det som trykket på mine knapper.
Amfetamin var heller alltid "reserve" dopet i tillfelle at jeg ikke fikk tak i E.
Jeg er 100% overbevist om at jeg er alergisk mot både stoffet amfetamin - eteren og generelt andre (dritt) ting som de putter i amf'en..
Rusfølelsen er som beskrevet lengre oppe, men for meg varer dette bare i 1-2 timer, uansett hvor mye amfetamin jeg pjåter i kroppen.. Etter 2 timer er kroppen min "dau" uansett og magen er super fucked..
Det har alltid vært problemet mitt. - Magen - Værste for min del er å kjenne på KONSTANT mageknipe, i tillegg til å være sulten men ikke få i seg mat, svetting, kald svetting og blemmer i kjeften.
Blemmer i kjeften går jeg ut i fra at jeg og andre får pga. kombinasjonen med utblandings stoffene og den konstante tyggingen på lepper, inni munnen, frem og tilbake med tungen O.L..

Hadde amfetamin -for meg- vært som fylle syke, ville det kanskje vært ett farlig stoff for meg, men slik jeg reagerer og alltid har reagert er at jeg blir liggende MINUMUM 2 dager etter inntak av amfetamin og må tvinge i meg mat og drikke, i tillegg til at ingenting smaker noe godt og at alt jeg spiser virker "tørt" og vanskeligt å svelge. Samtidig så går alt man gjør i slow motion (etter flere dager på rocken) og man kan finne på å si og gjøre de mest idiotiske ting.

Mage smerter har jeg i hvertfall 3 dager etter inntak (nå snakker jeg om inntak over 0,25g) og det er ubeskrivelig følelse som jeg (nesten) ikke vil unne mine værste fiender engang.
Jeg vet at det er flere med meg som har det slik. Har selv noen kamerater som får samme reaksjon som meg, noen i mindre grad og andre i større grad.
Det å ikke få sove kan være SLITSOMT! Jeg for min del liker å sove, og setter pris på den søvnen jeg kan få.
Slik var det ikke tidligere, men verken kropp eller topp vil fungere slik det skal og jeg MÅ ha den søvnen.
Deprisjoner, angst og paranoia er HELT normalt å få etter en tur på 'rocken'. Enklete får det - enkelte får det ikke.
Jeg er av den typen som får kjenne på det til det maksimale, noe som har resultert i noen våte puter etterhvert.. Tanken om å "mislykkes i livet" forsterkes 400000 ganger for min del.
Det å måtte være på randen til å bli suicidal etter et inntak av et rusmidel synest jeg er tull, der JEG styrer langt unna.

Jeg har fra dag 1. altså 8 år siden ALLTID fått de samme fysiske reaksjonene på amfetamin, men de psykiske vanskene har bare "lullet på seg" på veien.
Man ødelegger hodet sitt ved å gå våken for lenge, og etterhvert vil ett hvert menneske - uavhenging av hvor sterk psyke man har - knekke sammen til 7'ende og sist.
Dette er jo "heldigvis" noe som tar tid og er langt i fra noe som skjer på DAGEN, men hyppig bruk av amfetamin og/eller selfølgelig andre stoffer vil uansett være en "ned trakket sti" til depp, angst og i værste tilfeller psykoser.

For at en person skal få "speed psykose" må han ha vært våken LENGE og gjerne kombinert andre ting med amfetamin.
Jeg har selv fått kjenne dette på kroppen, der det IKKE er noe kjekt.
Man går å er livredd for sin egen skygge, man kan i tillegg oppleve at å se ting som ikke eksisterer.
Hjernen miss-oppfatter det meste av det som blir sagt og gjort rundt deg, noe som kan gjøre deg "smålig" twisted i hodet.
Dette er ei noe gøyt å oppleve, og det eneste som hjelper er UANSETT søvn.

Nå får jeg håpe dere har vett nok til å ikke la det gå utover 1-2 dager. Jeg har på det meste gått 12-13 dager i strekk på amfetamin - ecstasty og rohypol.
Jeg har nok små duppet litt av og til, men jeg la meg aldri for å sove disse dagene.
Hvor vidt dette har fått følger for meg i det seinere liv er vanskeligt for meg å bedømme.

Jeg vil bare gjøre folk klar over reaksjonene kroppen kan gi, og er du "heldig" er det ikke sikkert du opplever slike bivirkninger som jeg med MANGE har opplevd.
Ha respekt for stoffet, det er uansett hva man sier - vanedannende - og man vet sjeldent før det er forseint at man har et problem.
Sist endret av spQ; 21. mai 2006 kl. 23:38.
Amfetamin er jo egentlig ikke noen digg rus i det hele tatt mener jeg. Altså, det er jo greit nok nok når man er i selve rusen, man blir våken og får pratekick. Men jeg syns ikke det er verdt den formen jeg er i dagen etterpå. Får ikke sove, jævlig tørr i munnen hele tiden, hjertet banker som faen pga bøffet som er i amfen & jeg er generellt i dårlig form. Men det kan jo være det er bare meg..

Husk at det fins ting som er mye morsommere enn amf..
Personlig bruker jeg kun speed når jeg har en lang jobb å gjøre, som å vaske og rydde hele huset, eller lage musikk en hel natt.. Ser det egentlig ikke som noe rusmiddel jeg heller, før nedturen... Det er da rusen kommer for min del, i kombinasjon med hasj selvfølgelig (dog ikke noe å anbefale, det er en kombinasjon som har vist seg skjebnesvanger for mange, inklusive meg selv)..
Sitat av mxyzptlk
Det er da rusen kommer for min del, i kombinasjon med hasj selvfølgelig (dog ikke noe å anbefale, det er en kombinasjon som har vist seg skjebnesvanger for mange, inklusive meg selv)..
Vis hele sitatet...
Kan du utdype dette litt?
Sitat av ClimiT
Er vel egentlig litt enig det Mr.Fantastic sier! Men, det høres litt fett ut med amfetamin! Men, det er ikke noe jeg skal prøve tror jeg, er bare litt intrisert i hvordan rusen er.
Vis hele sitatet...
amfetamin er ok det, anbefaler deg heller å prøve knips hvis du skal prøve noe sentralstimulerende. mye bedre
Det Penny Lane sa.

Men det kjem en dag i mårå da man helst skulle kunne falle i søvn, og da å bruke THC som sovemiddel kan bli en hard sovepute.
Sitat av Sinister
Kan du utdype dette litt?
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke helt om du mener rusen eller det skjebnesvangre, så jeg får utdype begge:

I kombinasjon med hasj gir speed, og da gjerne etter at oppturen er over, en for meg psykedelisk rus. I denne rusen har jeg ikke så mye smart å si, men evnen til å nyte og fordype seg i musikk forsterkes, og et somadelisk velbehag føles i kroppen.

Men som jeg sa, kombinasjonen har vist seg skjebnesvanger for mange. Selv opplevde jeg at en natt med mye hasj og speed trigga HPPD (mener utløste, ikke forårsaket), som varte i mange år, og jeg kjenner flere som har opplevd psykoselignende tilstander etter speedbruk, og da oftest i kombinasjon med hasj...

Jeg sier ikke at det ofte skjer, men etter det jeg har sett, hørt og opplevd virker det for meg som om kombinasjonen øker sjansen for å pådra seg en eller annen doprelatert sinnssykdom.
Ok. Takker for svar. Ble bare litt nysgjerrig på hva du mente.
Sist endret av Sinister; 27. mai 2006 kl. 19:02.
Du burde ikke teste det bare for å teste. Prøvde dette en måneds tid i sammenheng med at kjerringa var en jævla knarker. Problemet er at det var en digg følelse (rusen altså), og dette glememr du ikke uansett om du slutter fort nok. Er mye sliten for tiden pga jobb og stress og tenker ofte på hvor utrolig digg det hadde vært med en skikkelig feit stripe, og det skremmer meg. Jeg gikk rusa kun en liten måned og man blir hekta. Heldigvis har jeg kutta tilgangen til stoffet så jeg får det ikke pusha på meg. Hadde det skjedd hadde jeg vel havna utafor kanten.

Alt i alt, gjør opp en mening om det er verdt det eller ikke. Det går LETT galt.
Blah, amfetamin!
Du har fått mange svar, så ett til fra meg skader vel ikkje..

Da jeg fikk satt mitt første skudd, ble jeg med en gang fyllt med en stor STOR glede,
har aldri vert så lykkelig og lite full av bekymringer før.
Jeg danset og hoppet bortover gaten etterpå, snakket som en foss,
Jeg fikk plutselig så mye å si om alt mulig.
Kunne bable om en ting som jeg før ikke hadde giddet tenkt på en gang.
Jeg fikk høy selvtillitt, snakket enkelt med guttene rundt meg, og var full av energi.

Nå er ikke rusen den samme. Unnatt viss jeg har gått lenge lenge uten å ha tatt det.
I dag skulle jeg egentlig kjøpe subutex, er det jeg holder meg til nå,
men møtte på en som hadde amf. Klarte ikke si nei, så kjøpte det isteden.
Satte meg et skudd, men kjente ingen glede.
Bare at hjertet gikk fortere og jeg ble nervøs,
og det kjentes ut som om jeg gruet meg til noe.
Satte et skudd til, kjente ingen glede eller noe då heller,
men rusen var mer slik at jeg ble våken,
snakket litt mer enn vanlig og fikk noe inni helvette med hjertebank.

No sitter eg og har eksamen i morgen men får ikke sove og har py og nerver og kjeven faller snart ut av ledd. Slike stunder som dette HATER jeg speed,
og kunne ønske jeg klarte å holde meg borte fra det.

Kort beskrevet: De første gangene=masse lykke og energi.
Etter en stund=hjertebank, angst, loka i hodet, osv..


Hold deg til den tanken ClimiT at du ikke tror du kommer til å prøve det,
det er nok det smarteste! Det ligger noe i ordtaket: Better safe than sorry..=)
▼ ... over en måned senere ... ▼
Man sitter der,det er 4 andre personer rundt seg,selv er du nærvøs som helvete...ser på de 4 stripene som ligger etterhverandre å tenker : tør jeg i det hele tatt å ta 1?...noe inni deg sier ikke gjør det,men en annen del av deg sier...come on..do it!...fra før av så vet du at folk har død av det,men du tenker ikke mere over det...hjernecellene er fortsatt lamma etter at bongen har blitt sendt rundt 8 ganger....du føler at du vil gå,å du føler at du ikke burde dra i deg de stripene....til slutt tenker du ikke lenger...du bare lener deg fremmover og starter å dra en stripe...Han ene mannen sier: det holder med 2,mens han andre sier nei ta 3 da merker du det gøtt....så sier den sisste: vis at du er noe....så til slutt har du dratt alle 4...du retter deg opp...tenker oi jeg merker ikke no...før du har tenkt ferdig den setningen kommer rusen smygende over deg....folk reagerer forskjellig...kombinasjonen Hasj + pepper fungerte dårlig for meg...for først var kroppen i lavgir..å etter de 4 stripene var du noe så jævlig i 5 gir....jeg gikk litt rundt,merklig men jeg kan faktisk ikke huske hva jeg tenkte....så roper en stemme: bongen blir sendt på nytt....du tar plass i sofaen igjen å venter på tur...din tur kommer,du trekker...å synker sammen igjen...blir sittende litt...så er det opp å hoppe igjen...rastløsheten river i deg...mannen roper.."jeg har skarapa sammen et par striper til..hypp på et?...det første kroppen din sier er : nei ikke faen,men igjen blir du revet med....du drar i deg et par striper til...tenker nå er du på topp...går opp på badet...titter i speilet...ser øya dine å tenker:å faen sjekk de pupilla a!...så blir alt sort........
så våkner du 2 dager senere i samma leilighet,hodet dunker....reiser du deg kolapser du igjen...mannen kommer å sier...hehe..du var heldig må jeg si...ikke mange på din alder som har dratt ned en lignende dose....når du hører de orda blir du ikke stolt engang...hvem er vel stolt over å sette livet sitt på spill....

Noen dager etter den episoden her ble jeg fortalt av en veninne hva som skjedde den kvelden....ikke gode nyheter,men det er til å lære av..å jeg vet hadde jeg fått sjangsen hadde jeg ikke takka nei til å ruse meg på det igjen.....
amf er konge der og da men nedturen er forjævli!!
når en er speeda så er d lett å gjør ting en angrer på som en fereksempel ikke er istand til å jør om en er bare på alkohol (slosting foreksempel).. men amf er egentli ikke noen rus, er på en måte bare veldig våken og føler seg jævli klar i hode om en er det eller ei.
spankingguru
Worner's Avatar
Jeg fikk omtrent ikke noe nedtur sist jeg testet det, men da hev jeg i meg masse sunn mat og vann + 4dobbel dose med vitaminer, mineraler og omega3greier.


(Forbanna båtrace. Våkner meg kl 14.30 på morran :P )
▼ ... noen uker senere ... ▼
er ikke så mye og si om amf som ikke har blitt sagt, men vær forsiktig hvis du skal droppe, drikk mye vann når du gjør det.
Er jævla kjipt hvis den løser seg opp i kjeften
om man tester det 1 gang så blir det ikke så gale vel? med tanke på at folk skriver om mye problemer, men de virke avhengig av amfetamin ;p
Noen gang hørt om: "Once you pop, you can't stop"?

Jeg husker også at jeg sa en gang, at jeg bare skulle prøve det èn gang. Ikke visste jeg at jeg skulle sitte med sprøyta i armen den dag i dag. Ekkel og svett rus... Ikke verdt det...

Fred ut
Sitat av saven
om man tester det 1 gang så blir det ikke så gale vel? med tanke på at folk skriver om mye problemer, men de virke avhengig av amfetamin ;p
Vis hele sitatet...

Amf er ikke så veldig avhengihetsskapende fysiks..Men det gjør sykt mye m det psykiske.På ALLE måter.Skulle selv bare teste d litt..Har aldri prøvd noe annet før,eller siden.Men sliter stort psyikis med å kutte ut..Ikke lek med narkotika..Det er ikke en lek..Tro meg..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det er ikke mangen som kan si "en gang og aldri mer" det er ikke fordi du er skam hektet etter en gang , du merker egentli ikke så mye, du tenker bare tilbake på den rusen du hadde og vil gjøre det en gang til , du kjenner ikke et "sug" som di fleste tror. så gjør du det et par ganger, og siden du ikke har "noe sug eller trang for å ta" så tror du ikke du er hektet. men det skumle med det er at du ikke vet selv når du er hektet. jeg var vandt til og gå våken i 120-150 timer i strekk , veide 59 kg, jeg blånektet for at jeg var hekta de første gangene har du det kjekt som faen, så begynner driten og psyke deg ut på alle mulige måter. di som greier "en gang og aldri mer" er di som flipper første gang etter min erfaring vertfall. så har du ikke testet amf så bør du ikke gjør det heller. klart er du nysjerrig så må du bare kjøre på men når du sitter der og snakker me veggen og er helt ødelagt så er det litt for sent og angre ;o)
kjip rus med en enda kjipere nedtur.
Syns ikke det er en kjip rus, men er enig med at nedturen suger som f**n. Tørr ikke å røre amf mer, siden jeg fikk psykose på det stoffet, men skal du Prøve noe så ikke prøv amf, prøv heller sopp. Sopp er drit kult, og nedturen er ikke så heavy som med amf.

Offtopic: Gleder meg til seinere i dag, skal ut å plukke sopp
etter å ha blitt slått ned av folk som har vært ruset på amf. bare fordi jeg var der, er jeg ganske anti. egentlig.

tanken på at folk med problemer og tilgang skremmer meg, har man først blitt slått ned slutter man aldr i å se seg over skulderen.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sopp har LITE med amfetamin rusen å gjøre. Regner med at du er klar over det - slik at du ikke får deg ett slag i trynet når hallisene har begynt å trigge..
Amf er for soldater i krig.
Sitat av fxxked
Amf er for soldater i krig.
Vis hele sitatet...
haha, ja.

Bare å ta en prat med hitler om den saken, Tror han har resultater på åssen det funka
Sitat av saven
om man tester det 1 gang så blir det ikke så gale vel? med tanke på at folk skriver om mye problemer, men de virke avhengig av amfetamin ;p
Vis hele sitatet...

1 gang blir fort til 2 eller flere

12345 +++

Sitat av username:
etter å ha blitt slått ned av folk som har vært ruset på amf. bare fordi jeg var der, er jeg ganske anti. egentlig.

tanken på at folk med problemer og tilgang skremmer meg, har man først blitt slått ned slutter man aldr i å se seg over skulderen.
Vis hele sitatet...
Folk som ikke er helt "stabile" i hodet fra før, skal ikke dope seg for å gjøre det verre.
Tipset mitt, jeg har ikke prøvd annet enn alkohol, og dette er av en grunn, oppdragelsen min, det er faktisk en grunn til at mamma og pappa sier at man ikke skal gå på dop, for dette er vanedannende, og det er farlig. Og etter min mening, så er det værste med det, at du skyver grensen enda nærmere et mer heavy stoff. Det er bare dumt, ikke lek tøff ungdom og ikke gjør som morra di sier, det er faktisk lurt i blandt! De har levd lenger enn deg :P hehe, så hør på de!
Mvh
Max-Mekka
hehe trodde navnet ditt var max-makka med engang

bra dette du sier

Men så er det sånn for mange at de virkelig må oppleve det før de tror på det. Når de har opplevd det kan det være for sendt
Synes macca er helt greit, så lenge man ikke overdriver det. Var en liten periode hvor jeg tok en stripe for å føle meg litt kvikk og pigg, som om det skulle vært en boks med red-bull eller lignende. Fant på unnskyldninger rett og slett på å ta en stripe eller to. Enten om jeg skulle jobbe overtid eller treffe en venninne. Når det gjelder jobben så er det faktisk ikke så ille å holde seg til et par striper, dagen bare flyr. Dessuten kan man hoppe over lunsjen og få mer gjort
Synes dessuten det er lettere å få ting gjort på pepper, f.eks. plikter som å rydde, ta oppvaska, etc.

Jo større doser, jo større nedtur. Og herrejesus hvor ille nedturene kan bli. Husker en gang hvor en venninne fikk meg til å grine av noe jeg ellers ikke hadde brydd meg om.

I perioden mai-juli snorta jeg litt av og på, nettopp fordi jeg hadde kjøpt inn en god klump med pepper til russetida. Heldigvis har jeg gått tom, for jeg la fort merke til at jeg hadde blitt litt for glad i det, men alt i alt så synes jeg det er greit å ta en gang i blant. Men det går løs på hele kroppen, så nå er jeg på en lang pause.

Når det gjelder pepper og hasj så kan hasj forsterke pepper-rusen en god del. Faktisk så mye at man begynner å hallusinere og få skikkelig angst-anfall. Hasj/cannabis kan være grei til en nedtur, men bør ikke inntas på høyden av en peppertur.

Og som med mange andre rusmidler; Omgivelsene har en del å si.


Fordeler:
- Relativt billig
- En skikkelig oppkvikker
- Kan droppes, snortes, skytes.
- Varer lenge

Nøytralt:
- Varer lenge
- Apetittdempende

Bakdeler:
- Nedtur
- Svært vanndrivende
- Mye dritt i pulveret (diverse biprodukter bl.a.)
- Kjører ekstrem rådrift på kroppen
hmm, det er faktisk slik det er, folk prøver, og tenker ja, dette skjønner jeg ikke at man kan bli avhengig av, så jeg gjør det bare på fest... Så har man det gående...
Mvh
Max-Me(a)kka
Tja. Selv om jeg er litt enig i max-mekka, så virker det som et tegn på ignoranse å si at mamma og pappa sier at jeg ikke skal "gå på dop". Men med macca er det litt sant. Ca 10% av alle misbrukere på gata er hekta på det.

Sitat av Dr.Gonzo
Syns ikke det er en kjip rus, men er enig med at nedturen suger som f**n. Tørr ikke å røre amf mer, siden jeg fikk psykose på det stoffet, men skal du Prøve noe så ikke prøv amf, prøv heller sopp. Sopp er drit kult, og nedturen er ikke så heavy som med amf.

Offtopic: Gleder meg til seinere i dag, skal ut å plukke sopp
Vis hele sitatet...
Offtopic continous: N2O og cracker(til å åpne N2O'en) er også no relativt safe å satse på!
Sitat av Dreamer18
Folk som ikke er helt "stabile" i hodet fra før, skal ikke dope seg for å gjøre det verre.
Vis hele sitatet...
så hva tror du stopper dem? "problem barn" trekkes jo mot narkotika, deriblant amfetamin!

Når disse personene ikke er helt gode fra starten av, og kan bli irritert av den simple grunn at man går forbi dem så synes jeg det er skummelt (evt. unødvendig)!

ja!
spankingguru
Worner's Avatar
Jeg har faktisk aldri opplevd at noen jeg kjenner har blitt aggresiv av amfetamin. 2 av dem blir faktisk mye snillere. De pleier alltid å sloss på byen, men når de tar amf så gjør de ikke det
Sitat av adrian nor

Offtopic continous: N2O og cracker(til å åpne N2O'en) er også no relativt safe å satse på!
Vis hele sitatet...

Hvor får man kjøpt dette, og hva heter cracker'ren egentlig? Får jeg kjøpt på Jernia eller noe sånt?